Au testat, in sfarsit, prima masina de serie cu trei motoare electrice. "Ar trebui s-o eviti"

Au testat, in sfarsit, prima masina de serie cu trei motoare electrice. "Ar trebui s-o eviti"
  • Au testat, in sfarsit, prima masina de serie cu trei motoare electrice: "Ar trebui s-o eviti"
  • Pe piata din Romania, preturile pornesc de la putin peste 97.000 de euro, TVA inclus
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile pornesc de la putin peste 97.000 de euro, TVA inclus.

Dezvelita in avanpremiera mondiala in prima parte a anului trecut, la sfarsitul lunii februarie, versiunea de performanta a gamei Audi E-Tron a reusit sa surprinda o lume intreaga. In special datorita sistemului de propulsie format din nu mai putin de trei motoare electric, capabil sa livreze 435 de cai rotilor de pe ambele punti.

Respectiva solutie tehnica propune inclusiv un mod botezat simplu, dar extrem de sugestiv Boost, disponibil pentru o perioada de aproximativ opt secunde si sinonim cu un plus de 68 CP.

Audi e-tron S si e-tron S Sportback

Audi e-tron S si e-tron S Sportback

Valoarea de 503 cai din dreptul puterii maxime reprezinta doar o particularitate a functiei mentionate anterior, aceasta traducandu-se, totodata, si printr-o crestere a cuplului de la 808 la 973 Nm. Asa se face ca noua varianta Audi E-Tron S rezolva problema 0 - 100 de kilometri pe ora, teoretic, in patru secunde si jumatate.

In ceea ce priveste viteza de top, inginerii producatorului cu sediul in Ingolstadt au optat pentru o limitare electronica la 210 km/h, pe cand autonomia anuntata este de 360 - 365 kilometri.

Oferita, pe piata din Romania, la preturi incepand de la 97.097 de euro, daca vine vorba despre versiunea de caroserie Sportback, reteta specifica noului Audi E-Tron S mai cuprinde si un set de jante cu diametrul de 20 de inch. Blocuri optice cu LED, plus o pereche de display-uri color pentru controlul sistemelor masinii.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (125) Poze Audi e-tron S si e-tron S Sportback
mai multe