Vine in Europa sa se bata cu Clio RS si Polo GTI. "I-am distrus totusi"

Vine in Europa sa se bata cu Clio RS si Polo GTI. "I-am distrus totusi"
  • Vine in Europa sa se bata cu Clio RS si Polo GTI
  • "I-am distrus totusi"
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Germania, preturile pornesc de la aproape 25.000 de euro. Dupa cum precizam, de altfel, si anterior.

Anuntata inca de la finalul anului 2020, mult anticipata versiune de performanta a gamei Hyundai i20 stie - cu siguranta, cum sa impresioneze. Privita de la exterior spre interior, aceasta se remarca in special prin spoilerele agresiv stilizate, insa nici pragurile proeminente sau jantele pe 18 inch nu vor trece chiar neobservate.

Hyundai i20 N

Hyundai i20 N

Hyundai i20 N

Lista atractiilor principale continua cu eleronul masiv specific nivelul plafonului si volanul multifunctional in trei spite, aceeasi varianta pe nume i20 N bucurandu-se, mai important decat toate elementele enumerate pana acum, si de un motor cu patru cilindri in linie. 1.6 turbo de 204 CP.

O transmisie manuala cu sase rapoarte si un sistem de tractiune fata cu diferential cu alunecare limitata completeaza fisa cu specificatii de ordin tehnic, astfel ca mult anticipata versiune de performanta a gamei Hyundai i20 reuseste sa sprinteze de la 0 la 100 de kilometri pe ora intr-un timp de aproximativ 6.7 secunde.

Este insa prima varianta pe nume i20 N suficient de puternica si rapida pentru a se impune, la proba acceleratiei, in fata unor produse precum Volkswagen Polo GTI si Ford Fiesta ST? Ei bine, raspunsul il aflam din urmatorul material video, multumita jurnalistilor publicatiei britanice Carwow.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (17) Poze Hyundai i20 N
mai multe
Publicat în categoria: Curse legale DATA PUBLICĂRII: 22 Septembrie 2021