+ 1 de la mine, dar totusi trebuie sa te corectez !
NU 90% din user-ii de pe 4 tuning.ro sînt de aceasta parere ci 99,9% din EUROPENI au aceasta parere deoarece se bazeaza pe MENTALITATI ÎNVECHITE ce-si au radacinile în ANII 60, dar si astea erau cam... PE LÎNGA si deoarte de realitate.
............bataia de cap n-are rost.
A lamuri niste înapatînati care poate în viata lor n-au condus asa ceva, le cunosc numai de prin filme si reviste, e pur si simplu o lupta cu morile de vînt.
Nu degeaba marea parte a fanilor de americane s-au saturat de jigniri si s-au carabanit de aici, si-au facut propriul lor portal si forum
http://www.americanmusclecars.ro/
unde îsi prezinta masinile ÎNMATRICULATE ÎN ROMÂNIA, îsi dau întînliri, se ajuta reciproc, SE RESPECTA RECIPROC si fac excursii cu masinilor prin România în lung si-n lat fara sa-si mai puna mintea cu o armata de fantezisti N.F.S. care vorbesc numai asa ca sa nu taca :-)
BINGO ZO6.....! :))
ps:Ce mai vreti ? Performante maxime pe circuit la cel mai mic pret (si aici vorbim de supercar-uri) Chevrolet de ceva vreme aplica tot mai mult din know-how-ul masinilor de curse pe masinile de serie si asta se traduce prin performante maxime pe circuite !Respect Chevy!
Ca la masinile de serie se aplica acest know-how nu e nimic nou. Se practica de zeci de ani si nu de ieri.
Problema e ca avem deaface cu ÎNCAPATÎNATI care o tin mortis una si buna si nu suporta sa fie contrazisi.
DICTATORI PSIHICI care au ramas blocati mental în era de.... AOLEUuuuuuuu....dinainte de 1989 !
Wow... felicitari vette-ului; mai ales ca are si un pret imbatabil; si sa nu uitam de sunet... mmmh!!!
Aceasta stire mi-a facut ziua mai buna <3
In plus, 918-le fiind hibrid, face acel tur cu bateriile incarcate; dupa ce se descarca bateriile, nu mai scoate acelasi timp :-P
Sunt curios cum se va prezenta viitorul ZR1, care va fi un model cu motor amplasat central si care cica va costa 150.000 $ o_O
Oricum, vette-ul face legea si in clasa lui in cursele de anduranta: LeMans, IMSA Tudor, unde a si castigat in acest weekend la clasa GTLM la celebra cursa de 24H de la Daytona, Florida
prietene, eu nu sufar de mecanofilie, ca tine; daca tu ai asemenea tentinde, nu crede ca si altii au probleme ca tine;
singurul climax (******) din lumea auto de care stiu e coventry climax :-P
pana una alta, bmw se lupta cu hot hatch-urile; m4 e la 2 secunde in fata unui megane rs; lol
badlucks: Lăsa ca vedem noii ce va face Nissan in clasa LMP1 personal cred ca vor face impresie buna insa au de tras mult împotriva celor de la Audi Porsche și Toyota
prietene, daca avatarul si nick-ul meu nu sunt suficiente ca sa intelegi ca sunt fant GT-R nismo, ca si tine, cum ziceai mai jos, atunci nu stiu de ce ai nevoie sa vezi;lol
pai hai sa nu apreciem ceva bun, doar pentru ca suntem fani si orbi;
nissan nu a participat la clasa GTLM; a participat la LeMans doar la LMP2, ca motorist, unde a castigat
+1 Mi-am dat seama de mult ca ești fan GT-R Nismo. La LMP2 știam ca a participat insa nu știam ca ai si câștigat mersi mult pt informație. Eu a pus commentul pt a arata ca și Nissan vine la LeMans in clasa regina a competiției si va face o impresie buna si pe baza acestei noi experiente cine știe poate viitoarele GT-R-uri pot fi mai bune decât acest ZO6 care mie îmi place dar pana nu vad timpul oficial al sau nu m-as pronunța...
Nu prea conteaza daca are arcuri pe foi transversale sau elicoidale ci conteaza tipul de transmisie.
Daca pîna la finele anilor 90 puntea spate era ca la camion cu bara panhard, acum e cardan fix si iesire pe planetare. puntea spate de la Corvette este asemanatoare cu cea de pe Camaro. Vezi imaginea ca sa poti sa-ti faci o idee:
http://www.chevrolet.com/content/dam/Chevrolet/northamerica/usa/nscwebsite/en/Home/Vehicles/Cars/2014_Camaro_Convertbile/Model_Overview/01_images/2014-chevrolet-camaro-convertible-model-overview-performance-cnt-well-1-1129x300-05.jpg
În grafica asta, se vede tubul cardan cu cutia de viteze amplasata ÎN SPATE si cardanul care are iesire pe planetare:
http://1.1.1.1/bmi/www.chevycorvette.com/images/2014-corvette-stingray-chassis.jpg
Tipul asta se aplica în ultimul timp la toate americanele cu motor în fata si transmisie spate. Puntile spate fixe ca la camion, în definitiv ISTORIE.
Da si dovada unde este???? sau este numai un zvon??? Personal nu cred in timpul lui cum nu cred nici in timpul lui Nismo GTR care am avut ocazia sa il conduc pe Nürburgring.... Dar cum o minciuna auzita de 100 de ori este mai crezuta decat un adevar auzit odata, asa va ramane si povestea asta crezuta peste cateva luni....
Masina este de vis si cred ca multi dintre noi ne-o dorim, dar sa ramanem cu picioarele pe pamant ...
28 ian 2015, 21:15
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
si altceva ... Ce sanse de reusita ar avea pe RING un Nissan GT-R Nismo in fata noului Corvette ZO6 cu "numai" 595 cp (sau ceva asemanator...), ce atarna mult mai mult ca un ZO6 +cuplu mult mai putin, iar GT-R oricum are cuplu mult mai mic fata de ZO6 .... sa fim seriosi .... AMERICANII cred ca in sfarsit au invatat "tehnica" punerii puterii si cuplului JOS ! Iar voi nu acceptati lucrul asta ..... Cu respect!
Eu îți respect opiniile acest ZO6 este criminal eu fiind si un mare fan al GT-R-ului Nismo.
Daca ai banii le iei pe ambele ce sa o mai lungim atât si vorba unui coleg sa aștepta timpii reali ( nu contest ca nu ar fi o mașina buna dar datele oficiale ne arată adevarul)
Serios cred ca tu habar nu ai ce masini imi plac mie......de unde pana unde fan japoneze????
Numai ca am avut Supra si Evo esti tu sigur ca sunt fan japoneze???? acum am un Porsche si mi-am comandat noul RS3....deci nicidecum o japoneza!!!!! Mie imi plac masinile mai sport iar daca eram sigur ca Nismo GTR, da, ceea ce spune in reclama sigur o cumparam.....dar nu am fost deloc multumit dupa testul facut.....
De ce sa cred un timp asa de extrem pe Nürburgring facuta de o Z06???
Fi serios...mergi odata macar pe Nürburgring si dupa aia o sa intelegi ce inseamna 8 min acolo, dar sub 7 min...... dupa reclamele lor o sa vedem Fiat Panda in 7.30min :))
Timpul facut de Nismo il va face niciun Driver neofical la fel ca cel de la 918 Porsche...de Z06 nici nu vorbesc.
DZ1 :))))))) mai taie din ele.Ce ti-ai comandat tu? Noul RS3?:)))
Si cam cum l-ai comandat stimabile ca nu exista nici macar liste de pret nicaieri in europa.Sau poate ai vorbit tu cu cineva direct la fabrica si iti face tie inaintea tuturor, nu?:))
Noul care apare in luna ma-iunie......daca pana la tine nu a ajuns ca o masina o poti comanda si fara lista de preturi imi pare rau, ai ramas in urma.....sau asa o fi in Romania.
Nu trebuie sa iti dau tie explixati care si de ce.....in luna mai sau cel tarziu iunie eu am noul RS3, ce ai tu problema ta....apropo la culoare este negru....esti multumit sau vrei sa iti spun si cum il platesc???
Micutule, aici intamplarea face sa te prind cu fofarlica.Eu chiar in domeniul asta lucrez :))
Repet ce am zis mai sus.... mai taie din ele ca masina o sa fie disponibila la finalul lui 2015.Dar daca tie iti place sa visezi cu ochii deschisi, nu ma impotrivesc.Singura mentiune pe care o am e ca nu toti sunt atat de prosti incat sa le spui orice.
Mai jos ai linkul site-ului Audi din Germania.Vezi tu vreun pret pe acolo?Sau tu o sa fii primul proprietar din lume?:))
http://www.audi.de/de/brand/de.html
Vai hai uimeste-ma in ce domeniu lucrezi??? vanzator? :))
Ca peste tot in lume a "citii" si a sti sa citesti este o mare diferenta.
Se pare ca esti prea mandru de tine sa iti pierzi timpul cu asa nimicuri.
Deci sa iti explic inca o data, eu mi-am comandat un RS3 dintr-un lot de 4 bucati care ABT le primeste in luna mai sau iunie. De obicei baietii se tin de cuvant!!
Daca o fi o luna mai devreme sau mai tarziu nu ma deranjeaza, am si alte masini cu care merg.Macar primesc un RS3....
Iar ce priveste domeniul in care lucrezi nu mai fi mereu asa de mandru, mai sunt si alti oameni capabili in afara de tine.......pe 4tuning am gasit foarte multi baieti capabili...si multi tastaturisti dar pe aia nu ii iau in seama.
Asa ca astept sa ma uimesti....
Iar ca sa fie mai simplu scrie-mi un mesaj pe privat, nu imi plac tiganiile pe Forum.
Probabil atunci cand eu eram pe Nürburgring cu Nismo tu erai la ora de gramatica......norocul meu este ca nu as schimba orele...pastraza pt tine "PE CARE" , daca am nevoie de corectari la gramatica stiu acum unde sa apelez :))
PE de o parte sunt convins ca pe nimeni nu ar interesa ca ai fi fost pe luna, nurburgring, sub apa, pe bloc... si pe de alta parte, profilul meu e cat se poate de real.Ceea ce aburesti tu pe aici e infantil...desi recunosc ca Pinocchio ar fi foarte invidios.
Profilul tau este real si al meu nu???? Rau e sa te pui cu .....nu te mai lasa in pace dupa aia..
Ia explica....omule , daca esti nou nu fi si prost, daca nu ma cunosti atunci nu ma jigni....
Crezi ca ma impresionezi cu ceva??? Iar cuvantul Pinocchio sa il folosesti cu prieteni tai, daca ai....dar banuiesc ca esti o clona care tot mi-a mai scris povesti de adormit copiii....
Eu ce am zis ca am si am avut asa este ....daca , iti dau voie sa vi sa ma vizitezi sa iti arat ce am daca esti asa de curios !!!!
no comment... dar e de inteles.Sigur ai avut o copilarie traumatizanta si mai mult ca sigur ai fost si abuzat.Eu ti-am scris si in privat, vezi-ti de treaba ca nu mancam la aceeasi masa.Tu cu ale tale, eu cu ale mele.Abtine-te, civilizatule.
@ MAYBACH
De unde sti ca e imposibil în România, "domnule" VISATOR LA MAYBACH ? :-) ))))
Ia uita-te pe forumul celora de la AMERICAN MUSCLE CARS ROMANIA, sa vezi case poate:
http://www.americanmusclecars.ro/forum/
PS
Daca un Covette e CARUTA cu motor de 6,2 litri, tu cu ce racheta (ROABA) umbli?
Cu SUPERCAR Dacia? :-) )))))
Bai frate !!!!!
GRUPA MARE DE LA GRADINITA !
Ati ajuns sa va certati ca chiorii si am impresia ca nici voi nu mai stiti de ce :-) )))))))
Pe uni pe aici chiar ca nu mai pot fi luati în serios :-) )))
PS
PT. Baietii astia VESELI e se ciarta a chiorii !!!
Articolul de pe HORSEPOWER KINGS de care se aminteste în articul, este un ARTICOL SPECULATIV fara docvezi. Asta spun chiar ei ca AU AUZIT si asteapta DOVEZI OFIIALE !
Înainte de a va certa ca chiorii FARA ROST ar fi fost recomandabil sa cititi ARTICOLUL DIRECT De pe horsepower kings si nu sa va bazati pe o traducere prost redactata !
http://horsepowerkings.com/hail-to-the-king-2015-corvette-z06-cracks-off-a-659-13-lap-at-the-nurburgring/