Cinci masini noi care te lasa cu gura cascata, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta marca nemteasca

Cinci masini noi care te lasa cu gura cascata, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta marca nemteasca
Cinci masini noi care te lasa cu gura cascata, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta marca nemteasca.
Distribuie pe Facebook

Peugeot 508

Dezvelit publicului larg in urma cu mai bine de jumatate de an, inca din prima parte a primaverii lui 2023, cel mai recent Peugeot 508 din istorie nu mai necesita niciun fel de introducere ori prezentare.

Indiferent ca este vorba despre design-ul atractiv al caroseriei, care combina detalii specifice sedanurilor sport cu ingrediente inspirate din fascinanta lume a fastback-urilor, sau echipamentele de lux din interior, precum scaunele actionate electric, cu functii de incalzire, ventilatie, dar si masaj, respectivul automobil stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta.

Proiectat special pentru a concura impotriva unor rivali precum Volkswagen Passat, acelasi autoturism se mai poate lauda, printre altele, si cu o versiune plug-in hybrid de 360 CP, cu 4x4 in standard.

DS7

Se remarca numaidecat prin grila supradimensionata a radiatorului si luminile de zi cu design unic, insa nici aripile atent sculptate ori jantele cu un diametru de pana la 21 de inch nu vor trece intocmai neobservate.

Conceput special pentru a concura impotriva unor rivali precum Audi Q5, BMW X3 sau Mercedes GLC, acelasi DS7 se mai lauda, la nivelul departamentului exterior, si cu stopuri unite cu o banda de culoare neagra, in timp ce lista atractiilor interioare cuprinde inclusiv doua display-uri color masive, scaune actionate electric, cu functii de incalzire, ventilatie, masaj, s.a.m.d.

Numarul de magie continua cu o varianta PHEV, unde un propulsor turbo cu patru cilindri in linie si capacitatea de 1.6 litri, pe benzina, lucreaza alaturi de doua unitati electrice pentru o putere de 360 de cai, livrata ambelor punti.

Genesis GV80 Coupe

Lansat cu mare fast si tam-tam in cursul zilei de vineri, primul Genesis GV80 Coupe din istorie porneste, la drum, cu visuri marete: de a detrona BMW X6 din pozitia de cel mai cunoscut SUV Coupe al planetei.

Astfel, pe langa design-ul extravagant al caroseriei, modelul cu pricina, despre care se spune ca va fi disponibil la vanzare incepand abia cu anul 2024, isi propune sa le ofere viitorilor cumparatori si o experienta interioara cu adevarat unica, multumita scaunelor actionate electric, cu functii de incalzire, ventilatie, masaj, display-ului de 27 de inch, boxelor de la Bang & Olufsen etc.

Referitor la gama de motorizari, printre optiunile anuntate se va regasi si un V6 de 3.5 litri, cu doua turbine mecanice, plus un compresor electric, ce pune la dispozitia ambelor punti undeva in jurul a 409 CP.

Range Rover Velar

Intr-un segment dominat de produse precum Audi Q5, BMW X3 sau Mercedes GLC, noul Range Rover Velar reprezinta o aparitie extrem de speciala, o demonstratie ca si SUV-urile pot atrage prin design.

Desigur, aspectul estetic nu reprezinta decat unul dintre multiplele puncte forte ale acestuia, meniul in cauza plusand cu o larga varietate de echipamente si de dotari premium, precum farurile cu tehnologie Pixel LED, scaunele actionate electric, cu functii de incalzire, ventilatie, masaj, difuzoarele Meridian, tapiteria din amestec de lana, de la Kvadrat, display-ul central curbat.

Cat despre optiunile prezente sub capota, clasicelor motoare cu sase cilindri in linie si o capacitate de 3.0 litri li se alatura un ansamblu plug-in hybrid de 404 CP, croit in jurul unui agregat I4 de doi litri.

Chevrolet Corvette E-Ray

Acompaniat de un propulsor V8 de 6.2 litri, aspirat natural, care lucreaza alaturi de o unitate electrica pentru un total de pana la 655 CP, noul Chevrolet Corvette E-Ray este supercarul cu pret de BMW si performante de Bugatti.

Nu trebuie sa ne crezi pe cuvant, e suficient sa citesti acest paragraf: datorita unei transmisii automate in opt rapoarte, cu dublu ambreiaj, si a unei tractiuni integrale avansate, ambele oferite in standard, fara costuri suplimentare, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi gaseste rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in exact 2.5 secunde.

In plus, pentru ca meniul sa fie complet, din peisaj nu lipsesc nici echipamentele de lux, precum scaunele actionate electric, cu functii de incalzire si ventilatie, hot-spot-ul Wi-Fi ori boxele de la Bose, cu capace din otel inoxidabil, 14, mai precis.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 17 Noiembrie 2023