Trei modele de lux pe care acesti producatori premium le construiesc pe platforma unor masini mult mai ieftine pentru a face economii serioase la buget

Trei modele de lux pe care acesti producatori premium le construiesc pe platforma unor masini mult mai ieftine pentru a face economii serioase la buget
Trei modele de lux pe care acesti producatori premium le construiesc pe platforma unor masini mult mai ieftine pentru a face economii serioase la buget.
Distribuie pe Facebook

Audi A3

Prezentat publicului larg in urma cu mai bine de patru ani - inca de la inceputul primaverii lui 2020, cel mai recent Audi A3 din istorie utilizeaza aceeasi arhitectura MQB Evo precum actualele SEAT Leon, Skoda Octavia si, oarecum inutil de precizat, Volkswagen Golf.

Disponibil in schimbul unei sume minime de aproximativ 30.000 de euro, daca vine vorba cumva despre piata auto din Romania, acelasi model de segment C din gama companiei cu sediul in Ingolstadt mai imparte cu masinile anterior mentionate - cel putin la un anumit punct, atat gama de motorizari, cat si echimpamentele oferite la bord, fie in standard, fie optional.

Lexus ES

Dezvelit intregii planete acum aproximativ sase ani, inca de la finalul primaverii lui 2018, primul Lexus ES vandut pe continentul european este asamblat - mai mult sau mai putin surprinzator, pe aceeasi platforma GA-K precum Toyota Camry.

Un alt element comun consta in propulsorul instalat sub capota, sedanul conceput special pentru a concura impotriva unor concurenti precum Audi A6, BMW Seria 5 ori Mercedes E-Class punand la dispozitia cumparatorilor dispusi sa achite un pret de pornire de 60.138 de euro in cazul pietei romane exclusiv un asamblu hybrid, cu respectiva solutie combinand o unitate aspirata de 2.5 litri, pe benzina, si un motor electric pentru un total sinonim cu 218 cai putere.

Lamborghini Urus

Anuntat oficial in urma cu mai bine de sase ani - inca din iarna lui 2017, primul SUV din istoria Lamborghini nu reprezinta, in esenta, decat un Audi SQ8 pe steroizi, ce are ca punct de plecare arhitectura MLB Evo, folosita si de Volkswagen Touareg, important de adaugat.

Prin urmare, cele doua vehicule impart si motorizarea, un V8 bi-turbo de patru litri, cu tehnologie mild-hybrid la 48V, ce ofera o putere maxima de 666 de cai daca vine vorba cumva despre Urus, un alt detaliu comun constand in cele trei display-uri de la nivelul plansei de bord: unul de 12.3 inch, pentru ceasurile digitale, unul de 10.1" - pentru sistemul de navigatie, unul de 8.6 inch, pentru instalatia de climatizare cu reglare automata a temperaturii.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 26 Martie 2024