Primul Corvette cu motor central din istorie ajunge in Europa la un pret ridicol de mare, care te face sa vrei sa-ti cumperi o casa in SUA

  • Primul Corvette cu motor central din istorie ajunge in Europa la un pret ridicol de mare
  • Suma care te face sa vrei sa-ti cumperi o casa si sa te muti definitiv peste Ocean, in SUA
Distribuie pe Facebook

Dornic sa experimentezi senzatiile oferite de primul Corvette cu motor central din istorie? Pentru o persoana care traieste in Europa, aceasta dorinta va deveni realitate abia dupa achitatea unei sume uriase de bani.

Lansat cu surle si trambite in cea de-a doua jumatate a anului 2019, primul Corvette cu motor central din istorie se vinde peste Ocean, pe piata din Statele Unite ale Americii, la un pret care... face Audi R8 si Porsche 911 sa crape de ciuda. Fara niciun fel de gluma sau exagerare.

Oferit in schimbul unei sume de doar 59.995 de dolari, noul C8 Stingray se bucura de serviciile unui V8 aspirat, de 6.2 litri si aproximativ 490 de cai putere. O cutie automata cu opt rapoarte si dublu ambreiaj este disponibila in echiparea standard.

Chevrolet Corvette Stingray de vanzare

Chevrolet Corvette Stingray de vanzare

Chevrolet Corvette Stingray de vanzare

Meniul caracteristic verisunii entry-level mai cuprinde, de asemenea, si scaune cu actionare electrica, tapiterie din piele ori display tactil cu diagonala de opt inch. Nu lipsesc din peisaj nici farurile cu tehnologie LED, instrumentele de bord digitale sau sistemul audio de Bose, de exemplu.

Pentru un plus de 5.000 de dolari, clientii primului Corvette cu motor central din istorie pot bifa pachetul de performanta Z51, care creste puterea maxima pana la 495 CP. In timp ce reduce timpul necesar sprintului 0 - 96 km/h sub 2.9 secunde.

Un adevarat chilipir peste Ocean, pe piata din Statele Unite ale Americii, noul C8 Stingray costa o avere in Europa. Unul dintre primele exemplare importate pe Batranul Continent se vinde zilele acestea in Marea Britanie... ei bine, cu 132.000 de lire sterline, daca iti vine sa crezi.

Vorbim, ce este drept, despre o varianta extrem de bine echipata, insa nu ai prefera mai degraba un Audi R8 cu mai putine dotari, dar cu doi cilindri mai mult? Sau, de ce nu, un Porsche 911 Turbo fara optiuni, ce-si va pastra mai bine valoarea?

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (19) Poze Chevrolet Corvette Stingray de vanzare
mai multe