Secretele noului Koenigsegg One:1 - Eleronul activ

Secretele noului Koenigsegg One:1 - Eleronul activ
  • Noul Koenigsegg One:1 se bucura de elemente aerodinamice active
  • La 260 de kilometri pe ora, forta de apasare este de 610 kilograme
  • Cei 610 kg se transforma in 830 kg la atingerea vitezei de 440 km/h
Trimite unui prieten

Asa cum ii sta bine unui supercar modern, noul Koenigsegg One:1 se bucura de numeroase elemente aerodinamice active, printre care si un eleron cu doua setari diferite.

Dezvaluit in premiera mondiala la mijlocul lunii trecute, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, noul Koenigsegg One:1 a reusit sa impresioneze intreaga planeta in special datorita motorizarii sale V8 twin-turbo de cinci litri, capabila sa puna la dispozitia celui aflat la volan nu mai putin de 1.341 CP si 1.371 Nm.

Si totusi, dupa cum vom afla si din urmatorul material video, extremul supercar al binecunoscutei companii suedeze nu inseamna doar forta si putere bruta, inginerii Koenigsegg avand in vedere la dezvoltarea noului One:1 si aspectul aerodinamic. Aspect aerodinamic care, asa cum precizam si initial, a fost rezolvat cu ajutorul a numeroase elemente active, eleronul de dimensiuni generoase prins de partea inferioara a plafonului (sau, daca vrei, de montantii C ai caroseriei) reprezentand de departe atractia principala.

Asemeni monoposturilor din Formula 1, eleronul extremului supercar suedez vine la pachet impreuna cu doua setari diferite, oferind fie un nivel minim, fie un nivel maxim de forta de apasare. Si daca tot veni vorba despre acest subiect, sa precizam si cateva cifre: toate elementele aerodinamice regasite in echiparea noului Koenigsegg One:1 ofera o forta de apasare de 610 kilograme la 260 de kilometri pe ora. 610 kg care se transforma in 830 de kilograme atunci cand vitezometrul indica atingerea vitezei de 440 de kilometri pe ora!

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 12 Aprilie 2014