Secretele noului Koenigsegg One:1 - Jantele din fibra de carbon

Secretele noului Koenigsegg One:1 - Jantele din fibra de carbon
  • Noul Koenigsegg One:1 se bucura de jante pe 19, respectiv 20 de inci (fata / spate)
  • Asemeni restului de componente, si acestea au fost realizate din fibra de carbon
  • Suedezi au utilizat la constructia supercarului atat scanarea laser, cat si printarea 3d
Distribuie pe Facebook

Pentru a pastra la un nivel minim greutatea noului One:1, inginerii Koenigsegg au profitat din plin de beneficiile fibrei de carbon, dezirabilul material fiind utilizat intr-o proportie covarsitoare la constructia supercarului scandinav - inclusiv la jantele ce masoara 19, respectiv 20 de inci (fata / spate).

In ciuda faptului ca reprezinta o dovada concreta a faptului ca razboiul cailor putere nu s-a incheiat inca, noul Koenigsegg One:1 poate fi dat drept exemplu si atunci cand vine vorba de lupta impotriva kilogramelor nedorite.

Asadar, asemeni predecesorilor sai, impresionantul supercar suedez este realizat intr-o proportie covarsitoare din fibra de carbon, dezirabilul material fiind utilizat chiar si la constructia jantelor cu design in cinci spite si prindere centrala, ce masoara 19, respectiv 20 de inci - fata / spate.

Demonstratia de tehnologie a producatorului de automobile de inalta performanta din Peninsula Scandinava nu se incheie insa aici, oficialii Koenigsegg dezvaluindu-ne intr-un scurt material video si cum au profitat de scanarea laser, respectiv printarea 3D pentru a realiza o buna parte dintre componentele noului One:1.

Atat cele interioare, cat si cele exterioare si indiferent ca s-a folosit fibra de carbon sau titanul. Nu este insa nevoie sa ne crezi pe cuvant; arunca o privire asupra filmului de mai jos si te vei convinge si singur de cele spuse de noi.

Distribuie pe Facebook
mai multe