Trei masini incredibil de puternice care se vand acum in Romania. Au mai multi cai chiar si decat un Ferrari ori Lamborghini, insa ofera spatiu pentru patru sau cinci persoane

Trei masini incredibil de puternice care se vand acum in Romania. Au mai multi cai chiar si decat un Ferrari ori Lamborghini, insa ofera spatiu pentru patru sau cinci persoane
Trei masini incredibil de puternice care se vand acum in Romania. Au mai multi cai chiar si decat un Ferrari ori Lamborghini, insa ofera spatiu pentru patru sau cinci persoane.
Trimite unui prieten

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Cel mai puternic Mercedes de serie din istorie, noul AMG GT 63 S E Performance se lauda cu un propulsor V8 biturbo de patru litri, pe benzina, care lucreaza alaturi de o transmisie automata in noua rapoarte pentru a livra persoanei de la volan nu mai putin de 639 de cai putere si 900 de Newton-Metri.

Iar acesta nu este decat inceputul, nemtii instaland sub capota modelului cu o nota de plata de minim 214.150 de euro inclusiv un motor electric sinonim cu 204 de cai putere si 320 de Newton-Metri, cu propria cutie de viteze, cu doua trepte, solutia in cauza traducandu-se printr-un total de 843 de cai putere si 1.470 de Newton-Metri, livrat rotilor de pe ambele punti pentru un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 2.9 secunde.

BMW XM Label

Cel mai puternic BMW din toate timpurile, noul XM Label isi va intampina, la randul sau, cumparatorii alaturi de cifre si numere demne mai degraba de o sportiva in 12 cilindri decat de un SUV cu o greutate de aproximativ 2.720 de kilograme.

Altfel spus, meniul cu pricina, pe care nemtii il ofera la preturi incepand de la suma de 198.016 euro, combina o motorizare V8 twin-turbo cu capacitatea de 4.4 litri, cu 585 de cai putere si 750 de Newton-Metri, pe benzina, cu o unitate electrica de 197 de cai putere si 450 de Newton-Metri pentru un total de 748 de cai putere si 1.000 de Newton-Metri, livrat ambelor punti printr-o transmisie automata in opt trepte.

Rezultatul: cu pedala de acceleratie blocata la podea, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea intr-un interval de numai 3.8 secunde, o performanta incredibila tinand cont de greutatea mentionata anterior.

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid

Cel mai puternic Porsche de serie din istorie, noul Cayenne Turbo E-Hybrid vine cu un propulsor V8 biturbo de patru litri, conceput special pentru a livra persoanei de la volan 599 de cai putere si 800 de Newton-Metri, pe benzina.

Acestuia i se alatura, mai mult ori mai putin surprinzator, un motor electric sinonim cu 176 de cai putere si 460 de Newton-Metri, solutia in cauza, a carei nota de plata porneste de la 180.131 de euro, traducandu-se printr-un total de 739 de cai putere si 950 de Newton-Metri, livrat rotilor de pe ambele punti printr-o cutie automata in opt rapoarte pentru un 0 - 100 de kilometri pe ora in 3.7 secunde.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 28 Noiembrie 2023