Alfa Romeo Giulietta 1.8 Turbo 235 cp

"Mai mult decat o simpla masina. Giulietta este o simtire erotica."
PUNCTAJ
4TUNING
92
PRIZA LA PUBLIC
94
NOTA CITITORULUI
93
DESPRE TEST SI SUMAR PUNCTAJ
Testat de: Valentin Mănuș
  • Km. la bord: 4155
  • Km. efectuati: 520
  • Tipul drumului: asfalt
  • Mediul de condus: extraurban
  • Conditii meteo: uscat
  • Traseu: Bucuresti - Constanta - retur
  • Numar de pasageri: 2
  • Bagaje: nu
  • Stil de condus: sportiv
  • Exterior
    10 / 10
  • Interior
    10 / 10
  • Spatiu
    8 / 10
  • Motor
    10 / 10
  • Transmisie
    9 / 10
  • Performante
    10 / 10
  • Tinuta de drum
    10 / 10
  • Vizibilitate
    8 / 10
  • Siguranta
    10 / 10
  • Dotari
    10 / 10
  • Consum
    7 / 10
  • Pret
    8 / 10
Sa nu faci vreodata greseala sa crezi ca Giulietta este o masina. Alfa Romeo habar nu are sa faca masini. Alfa Romeo face vise, niciodata masini. Si o spun cu mana pe inima. Langa Giulietta, fiecare clipa este un vis pe care il traiesti cu tot sufletul. Ea are puterea sa te transforme complet, mai ceva ca o femeie frumoasa, care da din gene si te face sa te indragostesti pe loc. Infinit. Iremediabil. Pe mine m-a facut sa simt ca traiesc din nou, asa ca nu as putea s-o jignesc spunandu-i "masina". Ea este Giulietta, restul e tacere.

Specificatii tehnice

TINERI Cel mai probabil sa o conduca:
TINERI
PE AUTOSTRADA Conceputa sa fie condusa:
PE AUTOSTRADA
MAGNET ABSOLUT Sex-Appeal:
MAGNET ABSOLUT
  • Carburant benzina
  • Cilindree 1742 cmc
  • Putere 235 cp
  • Cuplu 340 Nm
  • 0 - 100 km/h 6,8 s
  • Viteza maxima 242 km/h
  • Tractiune fata
  • Greutate 1395 kg
  • Consum mixt 9l/100km
  • Nr. locuri 5
  • Nr. usi 5
  • Volum portbagaj 350 l
  • Euro NCAP 5*
  • Pret de pornire 20.400 Euro
  • Pret model testat 29.000 Euro
  • Impozit anual 156 lei

Rezumat test

PUNCTAJ TOTAL
92 / 100

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere. M-am saturat de acelasi joc, mereu, week-end de week-end... Vine cate unul din presa, ma ia la ture, isi baga piciorul in mine la propriu, ca doar nu sunt a lui, ma zgarie, ma chinuie si ma murdareste. Na, asta e, asta mi-e soarta, nu am ce face... Am doar 30.000 de km la bord si inca ma tin bine, deci nu ma plang. Mi-au facut astia si un machiaj proaspat, m-au revopsit in aceeasi culoare ca surioara mai mare, 8C Competizione, ca au alergat niste nebuni cu mine prin pietrist... destepti oamenii, nu? Acum vine unul de la 4tuning, habar nu am ce e aia, dar suna periculos... Viteza, tuninguri, eleroane, d-alea de viteza, o sa fie vai si amar de mine!

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere.O masina ce debordeaza de personalitate.

Dupa ce am luat cheia, m-am indreptat spre ea in parcare. Sta cu spatele, ascunsa intr-un colt. Mi se pare o masina mica, inghesuita, complicata. Nu ma uit la detalii si intru in ea sa plec inapoi la birou. Reglez scaunul, oglinzile si caut Magic FM la radio. Gata, ma simt extraordinar, nu mai am nevoie de nimic. Plec si incep sa ma obisnuiesc cu interiorul si cu toate elementele bordului. Imi place volanul, dar as fi vrut sa poata fi reglat mai jos. Ceasurile sunt clasice Alfa Romeo, sportive, cu numaratoarea incepand la ora 6, ca la masinile de curse. Reglajele de la panoul de clima nu sunt cele mai intuitive si cele mai usoare, dar te obisnuiesti cu ele repede, chiar daca mai tot timpul cand vrei sa cresti puterea ventilatorului putin, vei declansa un adevarat taifun.

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere.Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere.

Sunt multe elemente "glossy" inauntru, dar se imbina perfect materialele: metal, plastic lucios calitativ, material textil si piele. Nu-mi plac pedalele. In afara ca nu sunt doua la fel, sunt din aluminiu, ca sa contribuie la peisajul sportiv, dar au foarte putin cauciuc si talpile iti vor aluneca. Insa imi place la nebunie schimbatorul, de care parca nu m-as mai dezlipi. Si cotiera este pusa acolo unde trebuie, poti sa schimbi vitezele usor, tinand cotul pe ea, fara probleme. La prima vedere, masina e confortabila, dar parca pedala de acceleratie este cam sus si ma forteaza sa tin piciorul stramb - ma cam jeneaza. Nici oglinzile laterale nu sunt cele mai generoase, s-ar putea sa ratezi diverse lucruri cand te uiti in ele. Insa imaginea globala a interiorului din Giulietta este una foarte reusita. Totul este acolo unde trebuie si cum trebuie. Sa stii ca interiorul tau este de nota 10!

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere. Multumesc, stiu. Mi s-a mai zis... Dar stai putin, ca nu inteleg ceva: omul asta m-a luat deja de 30 de minute, vad ca strabate tot Bucurestiul ca sa ajunga la treaba lui, dar nicio pedala, nicio acceleratie, nimic? Omule, uita-te bine pe turometru, vezi ca mai am turatii si dincolo de 3000 rpm!!! Degeaba strig de nebuna, ca asta de la 4tuning o baga pe a 6-a chiar si la 60 de km/h. Dar e chiar ok, nu ma plang, mai ales ca la viteza asta mi se face pofta de doar 7 litri la 100 km. In plus, turbinica mea de sub capota ramane rece si cuminte, fara sa chinuie pistoanele cu presiune mare. Si mai este ceva: omul asta chiar vede gropile si le ocoleste! Pentru prima data, cineva profita de directia mea precisa si face slalom printre obstacole, sa-mi menajeze suspensiile, de parca as fi masina lui!

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere.Un interior simplu si echilibrat. Dar al naibii de aratos!

Din primul drum la volanul Giuliettei imi dau seama ca imi place. Mai multe lucruri chiar. Directia, suspensiile, acceleratia, tot. Imi place directia ca raspunde instant, la cea mai mica virare, oferindu-mi in acelasi timp o siguranta de care mi-era tare dor. Imi plac suspensiile la nebunie - sunt ceva mai rigide decat la o limuzina normala, insa prefer sa ma bucur de stabilitate si dinamica decat de confort la volanul Ei. Imi place acceleratia pentru ca se face instant. Masina accelereaza in orice viteza, la orice viteza, repede si constant. Nu as zice ca este cu un motor turbo sub nicio forma, pentru ca nu are lag aproape deloc. Daca merg in a 6-a cu doar 80 km/h si o calc, masina se duce repede, accelereaza in continuare, de parca ar fi trasa intr-o gaura neagra invizibila. Aici masina devine periculoasa...

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere. Hahaha, asa i-am speriat pe toti! Da, recunosc, am o problema: motorul meu turbo odata pus la treaba ma arunca inainte cu o viteza ametitoare. Nu pentru mine, pentru cel de la volan! Nu degeaba imi trebuie doar 6,8 secunde sa ajung la 100 km/h si nu degeaba m-au limitat astia la 250 km/h. Altfel, as prinde 275 km/h, si asta pentru ca am o aerodinamica buna si nu mai putin de 235 cp care vin dintr-un motor supraalimentat. Cineva m-a jignit si mi-a spus ca sunt mai rau ca un drog, ca odata ce incep sa accelerez, celui din spatele volanului ii este tare greu sa ia piciorul de pe acceleratie... Dar na, eu m-am simtit bine si imi place comparatia asta... Noroc ca tipul asta de la 4tuning, care conduce, e mai "mosneag" si nu ma alearga foarte tare, deci suntem in deplina siguranta si eu, si el. Sa stii ca imi cam place de el...

Daca Afrodita, Zeita Frumusetii, ar conduce o masina, cu siguranta ar conduce o Alfa Romeo Giulietta. Parchez masina la birou, in spatele cladirii, unde e locul de fumat. Mi-am dat eu seama tot drumul ca se cam uita lumea la mine, de fapt la ceea ce conduc eu. Dar abia acum, cand stau la exterior si ma uit la Ea, imi dau seama de fapt cine e Giulietta. Daca imi plac portierele spate care dau impresia unei masini coupe? Le ador. Imi place partea din fata, cu farurile incruntate, cu grila perfecta, cu liniile erotice si senzuale? O iubesc. Imi place spatele Ei bombat, cu stopurile parca furate din Star Trek, cu evacuarea dubla, cu logo-ul central? La nebunie. Daca Afrodita, Zeita Frumusetii, ar conduce o masina, cu siguranta ar conduce o Alfa Romeo Giulietta. Nu exista nimic, nicaieri, niciodata, pe oricare strada din Romania, ceva mai frumos ca Giulietta. E parerea mea. Cei de la Alfa Romeo au angajat o echipa de sculptori sa creeze aceasta masina, nicidecum ingineri. Din orice unghi te uiti la Ea, de la orice distanta, ochii tai se vor bucura de un calm greu de imaginat, care te va face sa zambesti. O ador, din toate incheieturile, din toate chederele, fiecare centimetru patrat de tabla, sticla si plastic. E atat de frumoasa, inca as iubi-o si daca ar avea rotile patrate si mi-ar rupe spatele la fiecare kilometru, as iubi-o si daca ar avea cuie in loc de scaune si un volan facut din lame de ras. E atat de frumoasa, inca orice defect sau pacat pe care il gasesti se transforma automat in cea mai mare calitate. Iar daca o masina reuseste asta, nu mai e corect s-o faci "masina". Si de acum, pentru mine, Giulietta nu mai e masina... Ma indepartez de ea mergand cu spatele, temator s-o las pe mana altor priviri. Sa stii ca imi cam place de Ea...

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere.Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere.

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere. M-a lasat singura, nesimtitul! Si in plin soare, la 40 de grade! Ehh, asta e... tocmai cand credeam ca e diferit, se poarta cu mine de parca as fi orice masina nemteasca de duzina. Lasa ca poate ii fac eu o bucurie si ma dau bolnava, sa dea la automat pana i se apleaca... Sau ii opresc compresorul, sa nu mai bage frig si sa moara de cald! Uoff, dar nu am cum sa fac asta, ca astia de la Alfa Romeo si-au revenit de cand au dat-o in bara cu modelele 156, 147 si 166. Nu mai stiu sa faca masini care sa se strice repede, care nu sunt fiabile, care consuma mult si se devalorizeaza mai iute ca vantul. Tare mi-e ca o sa mai am de tras multe zeci de mii de kilometri inainte sa cedeze ceva pe sub capota...

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere.

Cand plec acasa, ma simt tare bine. Nici nu ai cum sa te simti altfel, cand te asteapta Giulietta sa o conduci. De obicei, cand te urci intr-o masina, este o rutina totul, de la deschiderea usilor pana la punerea in miscare si parcarea in spatele blocului, unde o inchizi fara sa te uiti in urma ta. Cu Ea, fiecare intalnire este diferita, te face sa razi de unul singur, sa zambesti, sa te simti fericit, oricat de ingandurat ai fi. Pur si simplu, nu-ti vine sa crezi ca ai onoarea sa conduci asa ceva, ca este numai a ta, ca te asteapta doar pe tine... Eu cred ca Alfa Romeo Giulietta este intr-o clasa proprie. Si nu prin prisma dimensiunilor sale pe care ar fi usor sa le arunc in aceeasi oala cu masinile hatchback compacte. Ci prin senzualitatea ei care ar trebui interzisa, care ar trebui reclamata la toate centrele de concurenta neloiala din lume. Cum sa te prezinti pe o piata cu o asemenea masina??? Pune langa Giulietta orice alt model, de la orice alt producator, si va arata pe langa Ea ca o conserva ruginita de sardine. De ce sa puna logo-ul modelului intr-o parte, cum face toata lumea? Nu, ne pare rau, numele de Giulietta trebuie sa stea pe mijloc, uniform, echilibrat, perfect. De ce stopurile seamana cu niste scoici si farurile cu sprancenele unei sirene? Pentru ca e o Alfa Romeo. Si daca pana acum stiam cu totii ca Alfa Romeo face masini frumoase, cu Giulietta s-au intrecut pe ei insisi si au facut o stare de spirit ce debordeaza de personalitate si erotism. Si am vazut multi parinti cu copii de mana, ramasi cu gura cascat la trecerea Ei... In locul parintilor, le-as fi pus mana la ochi. Atat este de reusita Giulietta.

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere. Nebunule, iti cam place de mine! Imi dau seama din felul in care ma strangi de volan si dupa cum mangai schimbatorul meu de aluminiu... Pana si cotiera o stergi de un praf invizibil, la fiecare cateva minute... Iar despre cum te porti cu mine, esti un adevarat gentleman. Dar hai sa-ti zic un secret: mi s-a cam luat si mie de vitezele astea batranesti, de acceleratiile astea scurte, de franele tale de incepator care abia imi gadila etrierele Brembo... Ti se pare ca esti la volanul vreunui TDI sau ca mergi cu o limuzina mare si greoaie? Haide taica, da-mi una peste fund si ia viteza, ca la peste 3500 rpm imi place mie cel mai mult sa torc, acolo ma simt in al 9-lea cer! Si daca ma duci pe vreun drum plin de viraje, undeva, departe de strazile din Bucuresti suprasaturate de semafoare, iti voi ramane vesnic datoare!

La ora 5 dimineata ma trezeste telefonul. Urmeaza o zi lunga. Cat de frumoasa... urmeaza sa aflu. Cum ma dau jos din pat, ma uit pe geam: este acolo, in siguranta. Ma spal repede, arunc pe mine hainele lejere si Pumele de condus. Ma asteapta o zi foarte plina, in care vreau sa trag o fuga pana la Cheia si retur, iar ulterior pana la Navodari. Adica viraje din belsug si drum intins, ca doar de aia se cheama drive-test, nu? Adormita, rosie, nerabdatoare - ma asteapta Giulietta in fata blocului, stinghera intre masini. As recunoaste-o oriunde, oricand, chiar si in miezul noptii, asa cum recunosti un trandafir intre urzici, dupa spini si miros... Buna dimineata, Giulietta!

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere. Buna si tie! Mai stateai mult? Te voi duce repejor pana la Ploiesti, dar mai departe am si eu o rugaminte: sa treci si tu pe modul Dynamic, in sistemul DNA. Nu are rost sa treci pe All-Weather ca nu ploua si nici nu ninge. Iar pe normal am tot mers, am si eu chef de o transformare radicala, vreau sa accelerez mai repede, vreau sa fiu mai sportiva, mai rapida, mai precisa in tot ceea ce fac! Si daca ma duci pe viraje, modul Dynamic este tot ceea ce ti-ai dori de la mine!

Cand incepe asfaltul cel nou de pe Cheia, comutatorul DNA imi face cu ochiul si trec in modul Dynamic. Imediat se simt schimbarile: acceleratie mult mai rapida, presiunea parca e mai mare in turbina si survine imediat, la orice atingere a acceleratiei. Directia e mai tare si pot sa simt automat rotile ca si cum le-as misca cu propriile palme. Insa la suspensii nu simt nicio diferenta, desi cica ar trebui sa se intareasca. Dar chiar si in modul normal e destul de rigida, nu simt deloc nevoia de mai mult. Oricum, schimbarea masinii este clara: mult mai dinamica si mai rapida in raspunsuri. Nu am mai condus demult o masina care sa-mi confere siguranta ca Giulietta. Si in franare, daca intervine ceva, dar si in acceleratie, pentru ca pot depasi orice masina, in orice interval de timp. Directia este una de vis, care parca imi aduce aminte de Lancia mea model Delta HF Integrale din tinerete. Simti orice curba, orice denivelare, orice iti transmit rotile prin coloana de directie. In modul standard, Giulietta este o masina incredibila, sportiva si precisa. Insa in modul Dynamic, se transforma intr-o masina incredibil de sportiva si precisa. O ador.

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere. In sfarsit, dupa multe asteptari, cineva s-a gandit sa ma duca si in locul meu preferat. Adica unde e asfalt bun, fara gropi, fara trafic mult, dar plin de viraje si de ace de par. Imi vine sa urlu in gura mare, sa ma auda toti aia care vin in showroom si la drive-test, ca pentru asta m-au facut nebunii astia de italieni!!! Si nu numai ca cel care ma conduce se simte bine cu mine si traieste experienta vietii, dar si eu ma simt in elementul meu aici... Tare mi-era dor sa-mi pun anvelopele la treaba si sa simt caldura discurilor de frana...

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere.

Giulietta are un set de jante pe 18 inch incaltate cu anvelope din cele mai performante, si anume Pirelli P-Zero Rosso. Impreuna cu suspensia rigida formeaza un duo de succes care da nastere uneia dintre cele mai bune aderente pe care le-am simtit sub mine vreodata. La fel si franele. Discuri de frana uriase, cu etriere rosii, pe care scrie mare Alfa Romeo. Cu siguranta cei de la Brembo, vesnicii parteneri ai lui Alfa, si-au bagat coada si aici... In rest, evacuarea dubla din spate este mai mult de aspect, pentru ca e silentioasa chiar si la turatii mari. Eleronul subtil contribuie si el la imaginea sportiva a masinii, la fel si carcasele oglinzilor polishate, in ton cu manerele de la portiere. Si la interior, schimbatorul si pedalierul au un aspect sportiv, gata sa te faca sa simti ca ai sub tine o masina cu veleitati de mare performanta. Si partea frumoasa este ca, spre deosebire de alte masini pline de elemente sport, aici chiar se imbina aspectul de minune cu felul cum merge masina... Scuze, cum merge Giulietta...

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere. Ok, de data asta treaca de la mine. Mai ales ca m-ai adus unde imi place mie si m-ai alergat putin mai mult. Bravo, ma bucur ca ai descoperit acceleratia in forma ei pura, ma bucur ca ai inrosit putin discurile de frana la coborare, imi place ca mi-ai incins turbina si evacuarea. Imi cer scuze ca nu am fost cea mai economica si ca am halit peste 10 litri la 100 km in mersul asta virajat... Dar ce pot sa fac, viteza trebuie si ea sa se nasca din ceva, nu? Oricum, iti multumesc ca te comporti cu mine asa cum trebuie. Iti multumesc ca astepti cateva clipe sa se raceasca turbina inainte sa scoti cheia din contact, iti multumesc ca astepti putin sa imi trag uleiul necesar la prima cheie de dimineata. Apreciez ca te porti cu mine de parca nu as fi o masina, de parca as avea suflet, de parca as fi o Giulietta...

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere.Trifoiul magic ce iti spune ca esti special.

Nu-mi ia mult timp plimbarea pe Cheia si retur. Ma intorc spre Bucuresti, intru pe centura si imbratisez autostrada pana la mare. Ma opresc la o benzinarie si mai alimentez cam de 200 de lei, sa refac plinul. Este week-end, este imposibil sa nu fie radare pe drumul spre litoral, asa ca merg constant cu viteza legala. Maxim ating 160 de km/h, intr-o depasire a unui grup de masini. Sunt constient ca Giulietta atinge lejer cei 260 km/h aratati de bord. Zic asta pentru ca am prins 220 cu o masina de 135 cp, cu 100 mai putini decat are Alfa. Si chiar si un Golf GTI de 200 cp prinde 250 km/h... Insa fie si pe autostrada, nu e momentul sa testez viteza de top. Cert este ca la 150 km/h masina se comporta impecabil, stabila, de incredere, silentioasa si destul de economica. Si asta fara sa fiu in modul Dynamic! Imi place din ce in ce mai mult de Giulietta: e buna si in viraje, e buna si la drum intins, e buna si in oras. Cum sa n-o iubesti?

 

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere. Drumul spre mare ma cam adoarme. E linistitor, calm, constant. As fi vrut sa trec in zbor pe langa cel putin o masina de politie. Stiu ca as fi scapat lejer, fara vreo amenda. Totul ar fi decurs asa: Buna ziua, asta e Alfa MiTo? Nu, este surioara mai mare, Giulietta... Foarte frumoasa masina, s-o conduceti sanatos! Dar pentru ce v-am oprit, ca am fost furat de acest miraj rosiatic si am uitat! Nu-i nimic, mergeti mai departe, drum bun! Ziua in care un sofer isi va lua amenda la volanul meu, va fi ziua in care Alfa va incepe sa faca masini urate. Si spre bucuria mea, acea zi nu va veni niciodata! Si asta pentru ca multumita mie, orice greseala iti va fi iertata... un om care conduce o Giulietta nu poate fi atat de rau!

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere.

Parchez masina pe inserat, langa El Grande Comandante, la Navodari. Nisipul suflat de vant se loveste de vopseaua ei orgasmica si rotile se cufunda in plaja moale. Ma uit de-a lungul caroseriei si imi imaginez un angajat din fabrica Alfa Romeo, cum sta langa o caroserie de Giulietta de pe linia de productie, mancandu-si sandvisul in pauza de pranz si vorbind cu Ea, de parca ar fi fost cei mai buni prieteni... Mai imi trebuie langa mine o femeie bruneta, care sa-si tina palaria pe cap cu o mana, din cauza vantului, zambind, uitandu-se in larg. Si as putea sa mor mai fericit ca niciodata.

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere. M-a parcat la doi pasi de Mare, pe o duna de nisip. Pentru prima oara in viata mea de numai 30.000 km vad rasaritul la marginea Marii. Am petrecut cu el clipe interesante, frumoase, amuzante... M-a dus acasa, m-a dus la munte, m-a dus la Mare. Mi-a pus benzina de 100 si a avut grija de cauciucurile mele in viraje. Mi-a spalat parbrizul si mi-a sters scaunele de frimituri. Mi-a pus numai Magic FM si a luat piciorul de pe acceleratie de fiecare data cand a dat drumul la climatizare. Sper ca cel care o sa ma cumpere sa fie ca el...

Ma intorc spre Bucuresti. Mai fericit, mai trist, mai uimit ca acum 2 zile. Sute de oameni, de toate varstele, s-au oprit oriunde am fost in drum si mi-au admirat masina. Cineva m-a oprit la semafor sa ma intrebe cum se cheama culoarea asta rosie. Am parcat-o in fata unei terase, lumea se oprea si se intreba ce masina este. Am auzit o multime de onomatopee, pe care de obicei le auzi de la taximetristi cand trec pe langa o domnisoara mai golasa. Am sters geamul de multe ori ca era plin de urmele fetelor curioase sa vada cum e la interior. Era sa intru de cateva ori in cel din fata, ca m-a furat peisajul si am vrut sa ma admir in vitrine, mergand pe Magheru. Giulietta m-a transformat, m-a facut mai bun, mi-a aratat ca viata la volan poate fi palpitanta si interesanta, mi-a aratat ca Frumosul are o forma cu 4 roti si ca perfectiunea are un nume. Nu e nicio reclama la mijloc, textul asta nu a costat niciun ban. Ci este senzatia pe care mi-a lasat-o Giulietta in aceste 2 zile de plimbare. Doua zile scurte, mult prea scurte...

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere.

Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere. Nici nu m-am trezit bine, ca omul asta m-a si bagat in spalatorie. E clar, ma duce inapoi la dealer! Au si trecut 2 zile? As mai fi vrut sa stam impreuna, ca ne-am inteles bine, pe orice fel de drum, in orice situatie. Insa asa cum tot ce este frumos se termina, s-a dus si drive-ul asta... Se urca acum pentru ultima oara la volanul meu. Il simt ca ceva nu-i convine, merge foarte incet pe Bd. Timisoara. Il claxoneaza multa lume. Nu-l intereseaza. Da mai tare radio-ul, ca se aude Richard Marx - Hazard. Ma parcheaza in acelasi loc in care am oprit de zeci de ori, cu fata la perete si cu spatele la traficul aglomerat, in fata firmei mele. Mai bine asa, cu spatele - nu ma intereseaza ce fac ceilalti soferi cu celelalte masini. Isi ia ultimele lucruri din cotiera si din buzunarul usii. Coboara si ma inchide din telecomanda pentru ultima data. Urca scarile si dispare in cladire. De sub faruri simt ceva ud... Hei, Giulietta, ce faci? Plangi sau nu te-au sters astia bine la spalatorie?

Cobor in parcare dupa ce las cheia la receptie. Trec pe langa Ea in graba, cu mainile in buzunar. Mi-e rusine ca am lasat-o acolo, in loc sa fug cu ea fara sa ma uit in spate si sa nu-mi mai pese de nimic. Ciudat cum a reusit sa ma faca sa ma comport cu Ea ca si cum ar fi o femeie cu personalitate si atitudine. Traversez strada si ma urc in masina mea. In timp ce reglez oglinda, o vad in spatele meu, urland parca sa o iau din noua la ture pe virajele de pe Cheia. Plec. Opresc la primul semafor. Din instinct, ma uit la oamenii din masina din stanga mea. Ma uit la masina din dreapta mea. Nimic. Liniste. Ma uit in stanga. Nimic. Nu mai vad nicio privire atintita asupra mea. Pentru ca am devenit un sofer oarecare, intr-un oras oarecare, ce conduce o masina oarecare...

 
  • consum (neinteresant)
  • design interior
  • confort
  • transmisie
  • design exterior
  • motor
  • performanta

SPUNE-TI PAREREA!

NOTA CITITORULUI
93 / 100
Browser-ul tau nu suporta javascript. Te rugam sa-l actualizezi.
Acordă o notă maşinii
Salvează
Punctajul dat de 4Tuning este cat se poate de obiectiv, fiind rezultatul propriei experiente acumulata conducand mai multe masini similare. Punctajul 4Tuning al fiecarei masini este si ca urmare a comparatiei cu alte modele din acelasi segment, niciodata cu masini din alte categorii. Popularitatea unei masini este calculata in functie de numarul de citiri ale articolului, impactul in mediul social online si comentarii. Nota cititorului este media notelor date de vizitatori, in functie de propriile preferinte. Spune-ti si tu parerea despre aceasta masina mai jos.
Da o nota masinii testate

Distribuie pe Facebook


Vezi toate pozele (15) Poze Test drive 4tuning: Alfa Romeo Giulietta. Restul e tacere.
[+] mai multe