A testat, in sfarsit, noul BMW M4 Coupe. Cat de rapid este, de fapt

A testat, in sfarsit, noul BMW M4 Coupe. Cat de rapid este, de fapt
  • A testat, in sfarsit, noul BMW M4 Coupe
  • Cat de rapid este, de fapt
Distribuie pe Facebook

Sub capota, un motor cu sase cilindri in linie si doua turbine livreaza rotilor spate undeva in jurul a 510 CP. Plus 650 Nm.

Prezentat publicului larg chiar la inceputul toamnei trecute, alaturi de cea mai recenta generatie a versiunii M3 Sedan, noul BMW M4 Coupe a starnit nenumarate controverse printre fanii companiei bavareze. Mai ales din cauza grilei frontale, dar si pentru ca a renuntat la celebrul detaliu Hofmeister al montantului posterior.

Daca vine vorba, in schimb, despre departamentul tehnic, modelul cu pricina a pus la punct o reteta extrem de familiara, cel putin sub capota.

Ca si predecesorul sau, cunoscut in interiorul companiei bavareze sub numele de cod F82, noul BMW M4 Coupe se bucura de serviciile unui motor cu sase cilindri in linie si doua turbine. Principala diferenta: benzinarul de trei livreaza, zilele acestea, rotilor spate 480 CP in versiunea standard si 510 CP in varianta Competition.

O cutie manuala cu sase rapoarte sau o transmisie automata cu opt trepte vine sa completeze, de la caz la caz, fisa cu specificatii de ordin tehnic.

Sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu va dura, drept urmare, decat 4.2 sau chiar numai 3.9 secunde. Cel putin teoretic, jurnalistii publicatiei Carwow reusind sa scoata un timp mult mai bun, cu ajutorul noului BMW M4 Coupe in echiparea de top Competition, decat performanta anuntata de oficialii companiei bavareze.

Inainte insa de a vedea despre ce este vorba, tinem sa aducem aminte ca modelul cu pricina va primi, curand, si un sistem de tractiune integrala.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 18 Martie 2021