I-a facut sa uite complet de Golf. "Ar putea fi noul lider al clasei compacte"

I-a facut sa uite complet de Golf. "Ar putea fi noul lider al clasei compacte"
  • Primul test cu noul Ford Focus vine de la AutoExpress
  • Britanicii au ramas impresionati de rivalul lui Golf
  • Am putea avea de-a face chiar cu un nou lider al clasei
Distribuie pe Facebook

Spatiul interior, calitatea materialelor sau modul in care se conduce. Sunt doar cateva dintre aspectele de apreciat la generatia cu numarul patru a modelului Ford Focus.

La doar sase zile dupa ce au scos in teste noul Peugeot 508, britanicii de la AutoExpress au primit pe maini un exemplar apartinand celei de-a patra generatii a modelului Ford Focus.

Anuntat oficial la mijlocul acestei primaveri, concurentul germanului Volkswagen Golf revine intr-o formula cu un plus de peste cinci centimetri la nivelul ampatamentului, fiind astfel mai spatios ca oricand.

De altfel, noul Ford Focus se mai poate lauda si cu o greutate mai mica cu pana la 88 de kilograme, in timp ce rigiditatea torsionala a crescut cu 20% comparativ cu generatia anterioara.

Imbunatatiri majore intalnim si la nivel tehnologic, acolo unde clientii sunt intampinati de faruri Full-LED, cutie automata cu opt rapoarte, afisaj pe parbriz si chiar o instalatie audio din gama PLAY de la Bang&Olufsen.

Sub capota, concurentul germanului Volkswagen Golf mizeaza de-aceasta data pe doua unitati din familia EcoBoost si doua propulsoare EcoBlue, care dezvolta puteri maxime de pana la 182 CP.

Ulterior, cea de-a patra generatie a modelului Ford Focus va fi oferita si intr-o versiune ST, despre care ultimele zvonuri sugereaza ca va gazdui in compartimentul motor un 2.3 turbo cu aproximativ 250 CP.

Cum pana la momentul respectiv mai avem cateva luni bune de asteptat, revenim la varianta standard si testul pe care britanicii de la AutoExpress l-au realizat cu concurentul germanului Volkswagen Golf.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 28 Iunie 2018