Seria vestilor bune continua cu scaunele ventilate si bancheta cu incalzire. citește articolul
Astfel, cu acceleratia la podea, sprintul de la 0 la 100 km/h ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea intr-un timp mai mic de 7.0 secunde. citește articolul
Programat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, in perioada urmatoare de timp, noul vehicul ar trebui sa isi intampine cumparatorii alaturi de un propulsor turbo in trei cilindri, cu capacitate de 999 de centimetri cubi. Conceput pentru a rula atat pe benzina, cat si pe etanol. citește articolul
Acompaniat de un propulsor cu opt cilindri in V, doua turbine si o capacitate de 3.996 de centimetri cubi, pe benzina, care lucreaza impreuna cu o motorizare electrica in cadrul unui ansamblu plug-in hybrid, acesta are nevoie de numai 3.4 secunde pentru a rezolva, cu pedala de acceleratie blocata la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora. citește articolul
Noua Dacia Duster 3 sau Toyota Land Cruiser? Raspunsul la aceasta intrebare il aflam din urmatorul material video, daca mai trebuia cumva precizat! citește articolul
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere a dezvaluit, zilele trecute, cat costa rovinieta in martie 2025. citește articolul
In plus, in standard mai sunt oferite si ceasurile de bord partial digitale. Ori ecranul central de cinci inch, dupa cum se mai arata pe site-ul oficial al importatorului local. citește articolul
Numarul de magie continua cu o cutie manuala in sase viteze, printre multiplele detalii demne de precizat facandu-si loc atat discurile de franare perforate, cat si arcurile de la H&R ori amortizoarele de la Koni. citește articolul
Asocierea dintre romani si bosniaci va avea la dispozitie 4,94 miliarde lei (fara TVA) pentru a constructia lotului Sarateni-Joseni al Autostrazii A8. citește articolul
Victorie uriasa pentru producatorii de masini din Europa: Comisia promite mai multa flexibilitate in ceea ce priveste emisiile de CO2. citește articolul
Totodata, din peisaj nu lipsesc nici farurile HD Pixel-LED, jantele din aliaj usor, stopurile duble, scaunele sport multifunctionale, afisajul pe parbriz, bancheta rabatabila fractionat, tapiteria din piele perforata, instalatia audio cu 25 de boxe in dotare, climatizarea pe patru zone. Ori sistemul de rulare semi-autonoma, format din cinci radare, sapte camere, 12 senzori ultrasonici si un lidar. citește articolul
In Romania, preturile pornesc de la 52.267 de euro pentru versiunea sedan, pe cand varianta break este cu 776 de euro mai scumpa. citește articolul
Pe primele trei pozitii ale clasamentului si-au facut, in mod surprinzator, loc doua masini de la Volkswagen. citește articolul
Ministerul Mediului a publicat, in cursul zilei de miercuri, primele informatii si detalii cu privire la Programul Rabla 2025. citește articolul
S-a realizat strapungerea primei galerii (sensul de mers Sibiu-Pitesti) a tunelului rutier Momaia, a anuntat, luni, Sorin Grindeanu. citește articolul
Acelasi SUV cu sapte locuri si inima de hot-hatch mai ofera, fara costuri suplimentare, atat o cutie DSG cu sapte viteze, cat si o suspensie adaptiva, blocuri optice cu LED ori climatizare pe trei zone. citește articolul
Sub capota, doua motoare electrice lucreaza impreuna pentru a livrat ambelor punti un total de 750 CP si 1.064 Nm. De unde si un sprint de la 0 la 96 km/h, cu acceleratia la podea, in 4.7 secunde, o baterie litiu-ion de 205 kWh, sinonima cu o autonomie totala de 740 km, completand fisa tehnica. citește articolul
Construit pe platforma STLA Medium, acesta este asteptat sa isi intampine clientii alaturi de o gama variata de unitati MHEV, PHEV. Si, nu in ultimul rand, 100% electrice. citește articolul
Oferita atat sub forma de hatch, cat si sub forma de break, noua creatie se lauda cu serviciile unui motor 2.0 TSI de 204 CP. Ce lucreaza impreuna cu o cutie DSG in sapte viteze pentru un sprint de la 0 la 100 km/h, cu acceleratia la podea, in 6.6 ori 6.7 secunde. Viteza de top urca, in ambele cazuri, pana la 228 km/h. citește articolul
Alte detalii demne de precizat cuprind inclusiv o autonomie mixta de peste 1.100 km. citește articolul
Din pacate, detaliile privind nota de plata si pietele de desfacere nu raman, pentru moment, decat un mare mister. citește articolul
La 1 martie 2005, uzina BMW Group din Leipzig intra in functiune - cu productia de serie a BMW Seria 3 Sedan, aflat atunci la a cincea generatie. Constructia sa fusese anuntata cu patru ani mai devreme, in iulie 2001, locatia fiind aleasa dintre cei peste 250 de solicitanti. De atunci, aproximativ 3,75 milioane de automobile au iesit de pe liniile de productie, iar uzina a fost extinsa si modernizata in mod constant. BMW Group a investit pana acum peste cinci miliarde de euro in aceasta locatie si va continua sa ii valorifice flexibilitatea in viitor. citește articolul
Porsche AG a achizitionat V4Drive GmbH de la VARTA AG-Group la 1 martie 2025. Producatorul de masini sport este noul actionar majoritar al companiei, in timp ce VARTA AG pastreaza un pachet minoritar fara nicio influenta operationala. Porsche si VARTA AG isi combina experienta in dezvoltarea si productia de celule cilindrice de inalta performanta. V4Drive a fost redenumit V4Smart, pentru a reflecta realinierea companiei. Schimbarea numelui are scopul de a sublinia faptul ca potentialele aplicatii ale celulelor de inalta performanta se extind cu mult dincolo de sectorul auto. Miscarea va putea deschide noi segmente de clienti pentru celulele cilindrice cu litiu-ion de performanta. citește articolul
Cu acceleratia la podea, sprintul de la 0 la 100 km/h nu dureaza decat 3.49 secunde. Dupa cum se precizeaza si in cadrul comunicatului disponibil presei de profil. citește articolul
Din peisaj nu lipsesc, mai mult ori mai putin surprinzator, nici blocurile optice fata si spate cu LED, seria vestilor bune continuand, important de precizat, cu jantele din aliaj, pe 17 inch, ceasurile de bord digitale, tapiteria din piele, ecranul central de 14.6 inch. citește articolul