Oferita alaturi de doua motoare electrice si un total sinonim cu 670 CP, livrat ambelor punti, aceasta se vinde, in SUA, la preturi pornind de la suma de 73.985 de dolari. citește articolul
Uzina BMW Group din Munchen se pregateste sa lanseze Neue Klasse in vara anului 2026. In timp ce productia ramane activa, trei noi hale de productie sunt construite in prezent pentru atelierul de caroserii, asamblare si logistica de productie asociata. "Pentru inceperea productiei Neue Klasse, vom avea o fabrica de ultima generatie in Munchen, care se caracterizeaza prin flexibilitate, inovatie si, mai presus de toate, eficienta", spune directorul uzinei, Peter Weber. citește articolul
Seful companiei Volvo a anuntat, intr-un interviu acordat publiatiei Auto Express, ca producatorul suedez va renunta sa mai lanseze break-uri, urmand sa se concentreze SUV-uri. citește articolul
Debutul oficial va avea loc pe parcursul urmatorilor doi ani, pana la sfarsitul lui 2027, daca este sa dam crezare ultimelor zvonuri si speculatii. citește articolul
Asteptat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, in perioada urmatoare de timp, pana la finalul anului 2025, acesta ar trebui sa isi intampine clientii alaturi de un motor turbo de 1.0 litri. Proiectat sa ruleze atat pe benzina, cat si pe etanol. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult ori mai putin surprinzator, cu diferite sisteme de siguranta activa si pasiva. Printre care si cruise control adaptiv, franare autonoma de urgenta, asistent la mentinerea benzii de mers sau opt airbag-uri, important de precizat. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv blocuri optice cu LED. Plus scaune cu ventilatie si, mai mult ori mai putin surprinzator, bancheta cu incalzire. citește articolul
Lotul Ditrau-Grinties, cel mai lung lot al Autostrazii Unirii, va fi construit de o Asociere de constructori din Romania si Bosnia. Pe traseu vor fi construite inclusiv 19 tuneluri si 63 de poduri si viaducte, acestea totalizand o lungime de 21 de kilometri, mai bine de 50 de procente din lungimea intregului lot. citește articolul
Printre multiplele caracteristici demne de precizat se mai numara si un upgrade pentru motorul instalat sub capota: un V8 twin-turbo de 4.4 litri, pe benzina. Si provenienta BMW. citește articolul
Topul cu pricina are la baza raspunsurile oferite de 34.175 de posesori ai unor automobile fabricate in 2021 si experienta avuta pe durata a trei ani. citește articolul
Oferita si pe piata din Romania, la preturi pornind de la suma de 40.900 de euro, aceasta mixeaza un motor aspirat de 2.5 litri, pe benzina, cu o unitate electrica insotit de o baterie litiu-ion de 14.4 kWh. De unde si un total sinonim cu 243 CP, livrat rotilor printr-o cutie cu variatie continua. citește articolul
Dezvoltat special pentru a concura impotriva unor rivali precum BMW M3 Touring ori Mercedes-AMG C 63 S E Performance T-Modell, acesta ar mai trebui sa dispuna si de faruri Matrix LED, de stopuri OLED, de boxe de la Bang & Olufsen. Plus scaune sport cu diferite functii de confort. citește articolul
Fara costuri suplimentare mai sunt oferite, totodata, si geamurile electrice, climatizarea automata, luminile ambientale, conexiunea 4G, blocurile optice cu LED ori jantele din aliaj. Potrivit configuratorului local. citește articolul
Seria vestilor bune continua atat cu farurile adaptive, cu LED, cat si cu scaunele reglabile electric, cu incalzire. Ori boxele de inalta fidelitate, semnate Harman Kardon. citește articolul
Totodata, din peisaj nu lipsesc nici blocurile optice cu LED, jantele din aliaj usor, scaunele cu reglare electrica, incalzire, ventilatie, masaj, boxele semnate de Harman Kardon. Ori tapiteria din piele perforata. Asa cum precizam, de altfel, si anterior. citește articolul
Oferit si pe piata din Romania, la preturi pornind de la suma de 21.182 de euro, respectivul model este disponibil atat intr-o aroma de 97 CP, cu baterie de 42 kWh, cat si intr-o savoare de 115 CP, cu acumulator de 49 kWh. citește articolul
Registrul Auto Roman reaminteste, printr-o postare pe Facebook, ca data din calendar nu este un indicator pentru schimbarea anvelopelor de iarna cu cele de vara. De altfel, RAR mai precizeaza si ca NU este prevazut niciun termen pana la care anvelopelor de iarna trebuie inlocuite cu cele de vara. citește articolul
Asteptata sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, in 2027, aceasta se anunta a fi optiunea ideala pentru oras. In special datorita lungimii de 3.880 mm, dupa cum se precizeaza in cadrul unui comunicat disponibil presei de profil. citește articolul
Printre multiplele detalii demne de enumerat se mai regaseste si un body kit sinonim ce creste cu 20 mm latimea caroseriei in cinci usi. Body kit format atat din spoilere fata, plus spate restilizate, cat si din aripi laterale proeminente ori un ornament cu prize false de aer pentru capota. citește articolul
Nota de plata: de la 43.259 de euro, dupa cum au anuntat sefii companiei producatoare. citește articolul
In plus, din peisaj nu lipsesc nici suspensia adaptiva, pe aer, plafonul panoramic cu transparenta reglabila ori directia integrala, dupa cum reiese si din comunicatul disponibil presei de profil. citește articolul
In Germania, preturile de vanzare pornesc de la suma de 46.850 de euro. Potrivit configuratorului oficial. citește articolul
Totodata, fara costuri suplimentare mai sunt oferite si blocurile optice cu LED. Ori, daca mai trebuia cumva precizat, climatizarea automata. citește articolul
Lansarea oficiala a respectivului model pe baterii va avea loc anul viitor, in 2026. citește articolul
Productia popularului Focus se apropie de sfarsit. Ultimul exemplar va iesi de pe linia de asamblare in noiembrie 2025. citește articolul