Cumperi una si mergi gratis. Trei masini cu un consum extrem de mic care se vand acum in Romania

- Cumperi una si mergi gratis
- Trei masini cu un consum extrem de mic care se vand acum in Romania
Planuiesti achizitionarea unei noi masini, iar consumul reprezinta cea mai mare grija a ta? Nicio problema!
Volkswagen Golf 1.4 eHybrid
Lansat pe piata in urma cu mai bine de patru ani, inca de la sfarsitul toamnei lui 2019, cel mai recent Golf din istorie se vinde, zilele acestea, in nenumarate versiuni si configuratii - printre multiplele optiuni oferite de Volkswagen spre comercializare regasindu-se, mai mult sau mai putin surprinzator, si o varianta 1.4 eHybrid.
Disponibil la preturi incepand de la aproximativ 37.032 de euro, respectivul vehicul combina o unitate turbo cu patru cilindri - de 1.4 litri si undeva in jurul a 150 CP, pe benzina, cu un motor electric de 110 CP, plus o baterie litiu-ion cu capacitate de 13 kWh pentru un total de 204 CP, de unde si sprintul de la zero la 100 de kilometri pe ora demn de un hot-hatch, de 7.4 secunde.
Fiind insa vorba despre un automobil plug-in hybrid, principalul punct de atractie il reprezinta, fara doar si poate, consumul mediu de carburant - de 0.9 litri la 100 de kilometri, care se datoreaza, presupunand ca mai era necesara cumva o asemenea precizare, in special autonomiei generoase, de 68 de kilometri, in modul EV.
Peugeot 308 PHEV 180
Introdus cu mare fast si tam-tam acum mai bine de doi ani, inca de la inceputul primaverii lui 2021, cel mai recent 308 din istorie isi intampina, la randul lui, clientii intr-o larga varietate de savori si arome - printre diferitele optiuni puse de Peugeot la dispozitia cumparatorilor regasindu-se si o configuratie PHEV 180.
Oferit in schimbul unei sume minime de 37.800 de euro, autoturismul cu pricina se bucura de serviciile unei motorizari turbo cu patru cilindri - de 1.6 litri si 150 CP, pe benzina, acesteia alaturandu-i-se un propulsor electric de 110 CP si o baterie litiu-ion cu capacitatea de 12.4 kWh pentru 180 CP, astfel ca acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora va dura 7.6 secunde.
Punctul principal de atractie consta insa - oarecum inutil de adaugat, in valoarea de numai 1.1 litri la 100 de kilometri inscrisa de conducerea companiei producatoare la categoria consum mediu de carburant, a carei existenta nu ar fi fost posibila, mai mult ori mai putin surprinzator, fara autonomia de 66 de kilometri a modului EV.
Mercedes A 250 e
Anuntat oficial in urma cu circa un an, in octombrie 2022, noul A-Class Facelift a pregatit, la randul sau, o versiune plug-in hybrid, varianta A 250 e combinand, dupa cum mentionam - totodata, si anterior, la momentul premierei mondiale, o unitate turbo cu patru cilindri, de 1.3 litri si 163 CP, pe benzina, cu un motor electric...
... sinonim cu 109 CP, plus o baterie litiu-ion - cu capacitatea de 15.6 kWh, pentru o putere maxima de 218 cai, indeajuns pentru ca modelul cu preturi care pornesc de la suma de 46.290 de euro sa rezolve ecuatia 0 - 100 km/h in fix 7.4 secunde, lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv un consum mediu de 0.8% si o autonomie in modul EV de 81 de kilometri.


