• Articole şi ştiri auto
    • Ghidul şoferului
    • Istorie auto
    • Chestionare / Teste grilă
    • Analize auto
    • Test drive
    • Top 10 curiozităţi
    • Filme cu maşini
    • Poze cu maşini
  • Bazar Auto
    • Maşini second
    • Moto
    • Piese și accesorii
  • Comunitate
    • Maşina mea
    • Q&A: 4TuningHelp
    • Forum 4Tuning
 
Utilizator nelogat
  • Login
  • Nu ai cont? Înregistrează-te
  • Ai uitat parola?
  • Articole
  • Mașini second
  • Bazar
  • Forum
  • Maşina mea
  • Q&A
  1. 4Tuning
  2. Articole
  3. phaeton w12

De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW. Masina din 2015 are scaune fata si spate individuale, cu reglare electrica, incalzire, racire, memorie, masaj De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW. Masina din 2015 are scaune fata si spate individuale, cu reglare electrica, incalzire, racire, memorie, masaj
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW. Masina din 2004 are scaune fata si spate cu actionare electrica, incalzire, racire, masaj De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW. Masina din 2004 are scaune fata si spate cu actionare electrica, incalzire, racire, masaj
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW: masina germana a costat in 2015, de noua, aproape 152.000 de euro! De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW: masina germana a costat in 2015, de noua, aproape 152.000 de euro!
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW: masina germana a costat in 2004, de noua, cat un apartament cu patru camere in Bucuresti De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW: masina germana a costat in 2004, de noua, cat un apartament cu patru camere in Bucuresti
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Mercedes-Benz: masina din 2002 are un motor de 6.0 litri sub capota, scaune individuale si clima pe patru zone la interior De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Mercedes-Benz: masina din 2002 are un motor de 6.0 litri sub capota, scaune individuale si clima pe patru zone la interior
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2005 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2005 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2002 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2002 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2002 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2002 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2007 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2007 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2004 are motor de 6.0 litri, clima pe patru zone si scaune cu masaj A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2004 are motor de 6.0 litri, clima pe patru zone si scaune cu masaj
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2009 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2009 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Mercedes: acest Phaeton din 2004 are doar 12.000 KM si e de vanzare De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Mercedes: acest Phaeton din 2004 are doar 12.000 KM si e de vanzare
Volkswagen-ul mai tare decat un S-Class. Cu cat se vinde acest Phaeton W12 Volkswagen-ul mai tare decat un S-Class. Cu cat se vinde acest Phaeton W12
O sa te indragostesti iremediabil de acest VOLKSWAGEN. Are motor in 12 cilindri, scaune individuale si... e DE VANZARE O sa te indragostesti iremediabil de acest VOLKSWAGEN. Are motor in 12 cilindri, scaune individuale si... e DE VANZARE
Acum 13 ani a costat o avere. Astazi, acest VW Phaeton cu motor W12 se vinde pentru o nimica toata Acum 13 ani a costat o avere. Astazi, acest VW Phaeton cu motor W12 se vinde pentru o nimica toata
CNAIR a publicat noile preturi pentru rovinieta. Cat costa rovinieta in iulie 2025?
Alte stiri auto 30 Iunie CNAIR a publicat noile preturi pentru rovinieta. Cat costa rovinieta in iulie 2025?

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere a dezvaluit, in cursul zilei de luni, cat va costa rovinieta in iulie 2025.... citește articolul >

Adio, aglomeratie in trafic! O noua portiune de drum de pe Autostrada de Centura A0 se deschide chiar astazi Adio, aglomeratie in trafic! O noua portiune de drum de pe Autostrada de Centura A0 se deschide chiar astazi Adio, aglomeratie in trafic! O noua portiune de drum de pe Autostrada de Centura A0 se va deschide in doar cateva zile Adio, aglomeratie in trafic! O noua portiune de drum de pe Autostrada de Centura A0 se va deschide in doar cateva zile TOPUL celor mai proaste masini noi. PLUS: de cate ori s-au stricat in primele 90 de zile TOPUL celor mai proaste masini noi. PLUS: de cate ori s-au stricat in primele 90 de zile Noua masina de serie de la Audi e la ani lumina in fata rivalilor: are faruri care proiecteaza imagini pe asfalt, AI si varianta hibrida care parcurge 119 kilometri fara sa consume strop de benzina ori motorina. Cum arata in realitate Noua masina de serie de la Audi e la ani lumina in fata rivalilor: are faruri care proiecteaza imagini pe asfalt, AI si varianta hibrida care parcurge 119 kilometri fara sa consume strop de benzina ori motorina. Cum arata in realitate Skoda a publicat acum primele informatii si detalii oficiale despre noua Octavia 5 Skoda a publicat acum primele informatii si detalii oficiale despre noua Octavia 5 Xiaomi a lansat oficial primul SUV din istoria companiei. Modelul care seamana cu Ferrari Purosangue costa doar 30.167 de euro Xiaomi a lansat oficial primul SUV din istoria companiei. Modelul care seamana cu Ferrari Purosangue costa doar 30.167 de euro Nemtii se uitau la ea ca la un OZN. Masina din 1990 are motor cu doua turbine, suspensie ajustabila si directie pe toate cele patru roti Nemtii se uitau la ea ca la un OZN. Masina din 1990 are motor cu doua turbine, suspensie ajustabila si directie pe toate cele patru roti Sectorul din Bucuresti unde se schimba modul in care sunt ridicate masinile parcate ilegal Sectorul din Bucuresti unde se schimba modul in care sunt ridicate masinile parcate ilegal Un nou drum de mare viteza se va deschide in iulie. Este primul de acest fel din Romania Un nou drum de mare viteza se va deschide in iulie. Este primul de acest fel din Romania
4Tuning
© 2025 4Tuning.ro
  • Articole
  • Mașini second
  • Bazar
  • Forum
  • Maşina mea
  • Q&A
  • Termeni şi condiţii
  • Politica de confidențialitate
  • Politica de cookie-uri
  • Platformă SOL
  • Contact
Notificări: 8
Newsletter
Versiune:
Desktop
Mobil