ce bou, cum sa schimbe sloganul... auto emotion reprezinta acel feeling unic ce ti-l poate produce doar un seat !
pacat de marca, ca uite asa se duce ea de "râpă"...
E cam stupid...Nu aveau altceva de facut decat sa schimbe sloganul!?..."Auto emotion" suna foarte bine:).
Acum nu cred ca se duce firma de rapa pentru un slogan... la urma urmei cine isi doreste un seat nu se uita la slogan.
ce a zis taticu vw?: ba voi aveti o publicitate cam buna, vreti sa vindeti mai multe leon-uri, ibiza, superb-uri si exeo decat vindem noi golf-uri, polo, passat-uri si jetta?
i-a lasati-o cu atata publicitate!!
Asa fac toti noii CEO cand se instaleaza in post, vor ei sa aduca o schimbare majora (chit ca proasta) doar ca sa se remarce in ochii actionarilor... insa asta si-a bagat nasul acolo unde nu trebuia. Cum sa stergi 10 ani de istorie a unui brand doar ca ti s-a sculat tie ca n-are substanta? Daca te duceai la un batran de 65-70 de ani si ii spuneai auto emotion se gandea imediat la Seat. Spune-i enjoyneering si nici nu o sa poata sa pronunte, exclus sa tina chiar minte termenul. Si substanta avea din plin, da ce sa stie un CEO despre copyrighting? Auto emotion punea omul in masina, umaniza automobilul, simteai ca nu este doar un produs pe banda rulanta, ca este un produs faurit de om, destinat omului, nu creat de niste roboti. Pacat.
1. cand cumperi o masina nu o cumperi pt slogan.
2. eu sunt de parere ca e bine sa lase sloganul.
3. pt ce ati mai pus aceasta stire daca nu stim cum va fi noul slogan?
"am muncit din greu pentru a defini care va fi noul nostru slogan de marca" asa si? mai departe? pt mine este o stire incompleta.
Locul lui "Auto Emotion" a fost luat de un slogan bazat pe un joc de cuvinte care combina termenii "Enjoy" si "Engineering", pe scurt "Enjoyneering".
scrie mai sus