Bun asa azi maine isi pune si Ferrari si Lamborghini un motoras de rasnita de cafea si gata e hybrid consuma 3l/100..Sa nu mai vorbesc de Lexus si Bmw cu modele hybride de 5l si 4.4l la care consumul ECU e la bascalie si preturi de 100000 euro si daca vor sa incurajeze hybridele sa le scuteasca de taxe pe cele pana in 2000cmc si 30000 euro!!Da asa e in Romanica bogat la bogat si o sa ajunga aia cu tancuri de astea de 5000cmc sa nu plateasca nimic si prostii si saraci cu Daciile si masini non euro sa plateasca 100 de euro!!
Un Lambo sau un Ferrari nu o sa consume 3 l/100 km, doar daca producatorii nu adopta reteta lui Aston Martin (vezi Cygnet), dar iti dau dreptate in privinta motarelor de cilidree mare hibridizate: aceastea chiar daca vor polua mai putin decat versiunea standard (adica fara un motor electric in plus) nu se vor cobori la nivelul unui motor de cilindree mult mai mica (Tahoe Hybrid vs Prius de ex). In plus un hibrid nu poate rula electric decat un nr mic de km (vreo 5) si asta in conditiile in care ai bateria incarcata si nu trebuie sa bagi energie in ea de lamot termic, daca nu apesi prea tare pedala de acc s.a. Inca ceva toate cifrele promitatoare date de constructori referitoare la consum si autonomie sunt obtinute in conditii standardizate si pot varia mult in viata reala.
Varianta aceasta de taxa e foarte buna, multi isi pot aduce acum Chevrolet Taho Hybrid sau Cadillac Escalade Hybrid (exemple), cu motorasele lor de 6000cmc + un rahatel de Hybrid. In loc de 8700 RON impozit anual vor plati numai 435 ron impozit :))