Nu are treaba SLR - SLS si R8 , aici vorbim de alta liga , Supercar-hibrid . Aici Mercedes are SLS E-Cell , Audi E-Tron iar BMW I8.
BMW nu a lansat inca un model pentru SLS si R8 si nici nu cred ca o va mai face.
Din alte surse : BMW i8 va fi construit in cadrul programului Project i si va fi asamblat la uzina de la Leipzig din Germania. Prezent la lansarea oficiala a modelului BMW Seria 1 M Coupe in Londra anul trecut, Ian Robertson a indicat ca pretul pentru BMW i8 va fi “mai putin de 150.000 GBP” (175.000 Euro), ceea ce ar putea sugera un pret pentru Europa de cca. 150.000 Euro. Acest pret plaseaza BMW VED in acelasi segment cu viitorul Mercedes-Benz SLS E-Cell 2013.Supercarul hibrid se va lansa in 2014 si se afla in prezent in etapa de testare intensiva.
Se spunea ca motorul diesel era ajutat de doua motoare electrice, unul amplasat intre motorul turbo si cutia DCT cu sase rapoarte. Motorul de 1.5 litri cu 3 cilindri produce 163 CP si 290 Nm cuplu maxim. Motorul electric de pe partea spate produce 33 CP in mod continuu (cu un varf de 51 CP) si cuplu maxim de 290 Nm. Cel amplasat in fata produce 80 CP. Pentru scurte perioade de timp de 30 secunde, motorul poate produce 112 CP, sau 139 CP timp de 10 secunde.
NU STERGETI ! ! !
Deci Darius , cei de la Audi si Mercedes nu s-au sinucis , ei abia asteptau sa ii ucida pe cei de la BMW , Mercedes prin SLS E-Cell iar Audi prin viitorul E-Tron.
BMW i8 concept plug-in hybrid electric vehicle unveiled at the 2011 Frankfurt Motor Show has a 7.2 kWh (26 MJ) lithium-ion battery pack that allows an all-electric range of 35 km (22 mi). Its top speed is electronically limited to 250 km/h (160 mph) and is expected to go from 0 to 100 km/h (0 to 60 mph) in 4.6 seconds. Under normal driving conditions the i8 is expected to deliver 80 mpg-US (2.9 L/100 km; 96 mpg-imp) under the European cycle. A full charge of the battery will take less than 2 hours using 220V. Care mercedes care audi ?
Mercedes-Benz brought along a fleet of green-leaning vehicles to this year's Detroit Auto Show. While the German automaker displayed its hydrogen B-Class F-Cell alongside a flotilla of BlueTec diesels, the SLS AMG E-Cell stole the stage. Aside from wearing the world's most eye-searing matte-yellow paint, the electrified supercar boasts 525 horsepower and 649 pound-feet of torque thanks to four synchronous electric motors. The SLS AMG E-Cell wears its motors close to each wheel, skipping the unsprung mass problem of hub-mount configurations to help protect the car's handling prowess.
Word has it that the SLS AMG E-Cell can do the 0-60 mph dance in a scant 3.7 seconds. Lithium-ion batteries handle energy storage, and regenerative braking helps keep the cells topped off between charges. Speaking of the batteries, the electric Silver Arrow wears a temperature management system just for the battery array to make sure that charging and discharging occurs in the best environment possible. Mercedes-Benz isn't saying exactly what kind of range drivers could expect if the SLS AMG E-Cell were in production, nor do we know exactly how long it would take to charge the electric supercar. Hit the jump for the press release and get ready to order your own sometime next year.
asta o sa fie o masina data naibii...super...cre d ca pe langa viitoarele modele hibrid de la Mercedes si Audi, i8 va mai concura si cu modelul celor de la Tesla...gg bmw
08 feb 2012, 14:21
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Pentru ca e i8."i" este divizia hibrida de la BMW.
M este sport
X este SUV
i este hibrid
Este un plug-in hibrid, adică împrumută sistemul de propulsie de la i3, dar de această dată puterea este trimisă către puntea faţă. Iar pe puntea spate regăsim un propulsor cu trei cilindri, unul extrem de performant, care livrează 220 CP şi 300 Nm. Este vorba despre un agregat turbo de 1,5 litri care a fost dezvoltat de BMW, alături de propulsorul de 600 cmc în doi cilindri care va putea fi comanda opţional pentru mărirea autonomiei în cazul lui i3. Combinat, rezultă o putere de 348 CP şi un cuplu motor de 550 Nm.
eu m-am saturat de astia de la 4tuning.
mai prosti ca astia, chiar nu exista.
scrie hybrid pe masina, astfel incat sa citeasca orice bou iar ei spun ca masina este complet electrica.
doar ei au dat upload la poze.
ai dreptate man, scuze, nu am facut zoom pe poze, de aia nu am vazut!
dar nu am intrebat cu rautate!
oricum ms si inca odata scuze!o seara faina tuturor!
Oh, ****...Sper ca nu raman acele HIDOSENI de Stopuri spate!!!!! si spoilerul .... ?cei cu el ?Thaa.
Arata foarte bine , e ceva mai aparte pt BMW. Keep it up!
Poate gresesc in toata afirmatia dar o sa-mi spun si eu parerea chiar daca voi fi corectat. Ei au scos un concept frumos care nu o sa fie de serie prea curand. La prima vedere au modificat usile la el, nu mai este complet electric si cine stie cate dotari s-au simplificat. Oricum n-or sa dea tehnologia pe mana oamenilor prea curand. Usor usor ca mai este benzina de ars.
"In misiune imposibila e frumos rau" :D