Nu am cuvinte, 381 CP diesel,3 litrii, xdrive, 4,7 sec pana la suta si suna foarte bine. Acum vreau voturi negative, RS5 cu 170 CP in plus , pe benzina, motor 4,2 litri , mai usor si este doar cu 0,2 sec mai rapid. Cum au ajuns vremurile un diesel la fel de performant ca unu pe benzina.
De acord cu tine, motorul asta intr-adevar e impresionant. Dar totusi, RS5 are motor aspirat, nu are 3 turbine, si cuplul este de 430Nm pe langa cei 740Nm ai BMW-ului. Trebuie sa tinem cont si de astea, nu numai de caii putere. In orice caz, ambele sunt masini superbe.
incredibili inginerii de la bmw. cand vine vorba de motoare..jos palaria. E motoru asta diesel la ralanti, dar in sarcina...numai a diesel nu suna..si 5500 rpm pe diesel? cine nu apreciaza motorul asta da dovada de o ignoranta numai la romani intalnita!
Primul diesel care se tureaza in 5500! Foarte tare. Dupa mine asta ar fi cel mai avansat model de la BMW, model care nu are rival pe piata (dpdv al ansamblului masina/spatiu interior/motor diesel/performante). As lua oricand masina asta in loc de M5 sau altceva la fel de mare chiar daca performantele nu se pot compara cu ale unui M5.
22 feb 2012, 10:36
+7
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Mai bine ziceai ce model in loc sa faci pe melteanul inca o data! Nu ma deranjeaza sa ma contrazica cineva, abea mai aflu si eu niste informatii noi, dar tu insisti in a jigni si a fi MELTEAN DE ROMANIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!
Cred si eu ...si sunt recunoscute motoarele diesel BMW ca se aud aproape ca un benzinar ( si silentioase,puternic e, produc vibratii putine etc )! Acum chiar ca au scos un produs revolutionar ...!Respect BMW!
Cat de bine se aude motorul si ce repede a ajuns la 260! :)) Cu siguranta daca avea vitezometrul marcat pana la 280 ii atingea fara probleme.Inca odata BMW ne demonstreaza ca se pricepe foarte bine la motoare!
Sincer sa fiu nu pot sa imi imaginez nu "M" diesel, e ceva absurd... dar se vede ca bmw a reusit.Cred ca o sa trebuiasca sa ma impac cu ideea ca dieselul o sa ajunga la nivel de performante foarte aproape de benzina.
Spunea cineva pe net ca la motorul asta ii poti face o remapare cu un ECU mai agresiv , si scoate undeva in jur de 450 cai (de la 381),cuplul ar creste undeva la 800 nm si acceleratia de la 100 la 200 km/h ar scadea la 10 secunde ( exact cat face fostul BMW M5 e60 )!:))Asta scoate 13 secunde ...deci e un mega-motoras!Am tot respectul pentru acest motor diesel!
Din ce se vede pe film, judecand dupa faptul ca in viteza a saptea, raportul de multiplicare al turatiei motorului fiind de +30 km/h la +500 rpm, la viteza de top din video (255-260 km/h), motorul mai avea lejer inca macar 500 rpm de crescut. Ceea ce inseamna ca daca scoti limitarea la motor si pui o pereche de cauciucuri de +300 km/h, masinuta atinge fara efort 300 km/h.
Ce sa zic, nu am auzit niciodata un diesel care sa sune atat de frumos si sa fie atat de sprinten. Bine a zis cineva mai sus...masina asta este, in acelasi timp, o alternativa la BMW M, si nici nu are concurenta pe piata. Asa cum nici BMW X6 nu a avut cand a aparut, si multe alte BMW-uri.
Uite, pentru lucrurile astea sunt eu fan BMW, si mi-ar placea sa am unul...si nu pentru a da bine in fata necunoscatorilor.
Respect BMW M, respect Ferrari. Singurele marci, care in materie de performanta, mi-au trecut intotdeauna asteptarile!
Exact ...nu vreau sa exagerez dar de la 3000+ rpm pana la 5500 se aude exact ca un motor 6 in linie de M3 e46 "incordat"!;)Cea ce e senzational pentru un diesel!
prima viteza 50km/h
a 2a 80 km/h
a 3-a 110km/h
a 4-a 140km/h
a 5-a 190km/h
a 6-a 230km/h
si se lanseazaaaaa rachetaaa :))) intotdeauna au avut performante la motoare (constructori de motoare pentru "avioane")