as prefera oricand acest astra in locul unui golf care de 3 generatii este doar un facelift continuu sau a unui megane care dupa 2 3 ani stie toata lumea ce concerte face.
ceva de genul acesta am spus si eu prin august cand marii jurnalisti ai 4 tuning au testat modelul de fata cu motorizarea 1.4 de 140 de cai care din descrieri parea cel putin un GT-R, cat despre vanzari, tot asa am observat ca presa de afara publica total alte tendinte si mai nou Opel chiar a inchis fabrici... deci nu de mira de minusuri On Topic: designul si calitatea Astrei mi se par foarte atragatoare, in rest, nu tine pasul nici cu Mazda, nici cu Golf, nici cu Giulietta, Subaru, Focus, etc. pt ca nu se deosebeste cu ceva al ei si numai al ei in clasa cum fac celelalte. decat poate cu un gabarit si o greutate care acum 2-3 ani erau tipice mai degraba masinilor superioare cu cel putin o clasa.
Faceliftul este unul extrem de discret. Treaba cu Opel Astra este ca acest ultim model este f scump fata de generatiile anterioare. pentru un 1.4 benzina de 100 de cai cu cutie manuala cu 5 trepte coaja (aer, geamuri elec roti de tabla si in rest ce are si concurenta) platesti 15800 de euro. Urias pentru un model care se vrea accesibil. Iar 1.3 diesel (95 cai) sare de 18000, asta in conditiile in care o Octavia 2 diesel este vreo 15500 (1.6 diesel 105 cai). Si acum o sa sara gusterii zicand ca nu sunt in aceiasi clasa. Dar Octavia este un golf deghizat cu forma de portbagaj la final.
Asta e singurul comentariu pertinent si argumentat ( pe langa aberatiile celorlalte comentarii gen cu ce seamana masina asta ) deci in concluzie masina asta e foarte,foarte ok dar scumpa pe langa unele modele concurente