Demn pt numele de Vipera... mi-a placut forte mult ca emblema din spate se aprinde la franare foarte cool. Poate la design seamana putin cu modelele europene dar la motor frate e true "AMERICAN".
Sau facut progrese mari si acolo .... Vechiul Viper suna mai bine?Nu cred ...!
ps:Oricum nu l-am auzit cu gazul in plin ca sa ne pronuntam dinnainte...
Suna cam ieftin cand se inchide portiera. Zic asta pentru ca banuiesc ca pretul e unul pe masura.
Si geamul nu se ridica automat cand se blocheaza masina.. ntz nz ntz...
Arata bine. Sigla de pe spate care se aprinde pe stop pe frana e o idee foarte buna.
8400 cmc?
La cum evolueaza masinile europene, peste 5-6 ani cei de la Dodge vor avea pe Viper motoare de peste 10.000 cmc sa tina pasul.... :))))))
22 mai 2012, 11:44
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Felicitari.. cu acest comment ai reusit sa dai startul la un nou thread cu 100+ comenturi, ma duc sa cumpar o punga de chips si cola :PP
PS. Motorul a ramas aspirat cu o putere mai mare deci traditia viperului contiua si nu cred ca tinta lor a fost neaparat sa fie nr. 1 si asta pt ca sigur vor aparea modele ACR care vor fi cot la cot cu gt-r sau 911 etc.. mie imi place foarte mult designul performatele le vom vedea la teste serioase si nu cred ca vor dezamagi, ca gt-r ul este mai rapid cu un motor mai mic asta este la randul lui si ariel atom este mai rapid decat multe masini cu motoare mai mari si puternice nu?
hahahhahaa.. pffff sincer nu a fost cu intentie eu pur si simplu mi-am spus parerea fara sa ma gandesc ca s-ar putea ajunge aici. nu a fost cu intentie.
iti voi explica in cuvinte cat mai usoare si cu exemplu: mustang 4.0 aprox 200 cp ... cu evacuare cap coada 250 cp ... cu admisie 300 cp ... cu axe 320 cp...cu turbo ...etc (tin sa precizez ca cp sunt cu aproximatie) dar din motoarele lor mari cu upgrade relativ usor ... SCOTI..in schimb 1.4 tsi de la vw ala de 160 cp sau cat are...e cam la limita
Vw nu e chiar la limita 1.4tsi poti duce doar din soft la 190-200hp... uite am un prieten cu un scirocco R 2.0 cu soft stage 3 mici modificari si are 400hp.. pot sa-ti garantez ca e un rival pe cinste pt mustangul de 4.0. 0-100 il mananca pe pita calda avand lunch control si DSG :)
discutia asta se poate intinde fffffoarte mult...dar in final 4.0 va castiga ... am si eu un amic cu scirocco tot 2.0 & soft de la revo ca vad ca ai poza...si are 450 cp cu turbo ... iar din cauza puterii excesive pana la 150 km/h ii patineaza..trage grav ! se tine cu cbr de 600 dar ii patineaza ... inchipuieti ce ar iesii cu un turbo pe 4.0
Mda ... Arata extraordinar de bine si referitor la comment-ul lui WRX_STI.....Frate crede-ma ca in linie dreapta nauceste si un ZR1( cel putin din rolling start),daramite un GT-R! Pe circuit scurt bate GT-R dar pe Ring nu are nici o sansa GT-R in fata noului Viper! Gandeste-te ce masina e in fata lui ZR1 pe Ring!Un Viper....si sub ZR1 e Nissan GT-R! Pare "crud" rezultatul dar asta e realitatea!Daca noul Viper e setat macar la fel de bine la sasiu ca vechiul Viper (nu mai spuinem ca ar trebuii sa fie mai bun) ,odata ce vechiul Viper ACR de 600 de cai bate p ZR1 de 640 ...Iar Viper 2013 are 640 de cai si 820 nm cuplu ( si asta dintr-un motor aspirat,nu cu supercharger ca ZR1)! ,adica ai un cuplu liniar ,mult mai placut in exploatare ca un turbo!
ps:Overall mi-e "teama" ca acest Viper stock ( nu varianta ACR ce o sa iasa dupa 1 an sau 2),va rupe timpul lui ZR1 100% pe ring! Iar GT-R e sub ZR1 2012! Deci gandeste-te ...De fapt ACUM in momentul asta,noul Viper e cel mai "avansat" supercar al americanilor( chiar innainea lui ZR1)!Au facut progrese enorme si la exterior , si la interior ,cat si la setup-ul sasiului si al suspensiilor! Abia astept sa vad minunatia asta pe circuit si mai ales pe Ring!
ar fi fost chiar RUSINOS ca zr1 si viper, cu mai multi cai si mai usoare + semislick-uri michelin sa nu fie un pic mai rapide pe nur (<2sec pt zr1), viper acr fiind o masina destinata circuitului.
am 3 intrebarii...1.de ce asa putini cai din ditamai motorul de 8.4?
2.de ce le plac americanilor sa faca asemenea motoare uriase?
3.ce inseamna SRT? ca numai la dodge am vazut...
on: arata bine "masinuta"...vad ca au luat si ei dupamodele europene farurile cu led...si parca se aude mai gros decat vechiul model...
sal,
1. Nu sunt putini pt un motor aspirat sunt sigur ca potentialul este mult mai mare al motorului doar ca cel din fabrica e limitat sa foe cat mai fiabil.
2. Le plac motoarele mari pt ca isi permit si din moment ce iti permiti ceva se cam explica.
3. Street and racing technology
Jok3r:1,Din 8.4 litrii par putini 640 de cai dar...zic eu ca sunt suficinti mai ales pentru c vorbim de n motor aspirat nu turbo sau cu supercharger ( ca ZR1 cec are 6.2 litrii motorul),su c Chevrolet ZO6 ce are motor de 7 litrii V8(aspirat) si scoate "numai" 505 cai putere!Deci la 8.4 la "american stile" engines
... pare ok 640 cai din 8.4 litrii! Sau adaugat 40 de cai in plus fata de versiunea ACR ...deci pentru un aspirat american chiar mi se pare ok!
2.Americanilor le plac asemenea motoare uriase deoarece asta e TRADITIA LOR din totdeauna !Si e reu sa poti schimba o raditie pese noapte!Oricum motoarele mari au farmecul lor!"There is no replacement for displacement!"
3.Probabil SRT vine de la ("Race Sport Tehnology")sau ceva e genul ....
Un motor mic cu cai mai multi o sa fie fortat . ex : 1.2 200 cp. dar motorul asta este bine proportionat si nu este fortat deloc deci cred ca o sa reziste ! :D
Bai handicapatu pulii....ala nu era GT-R STOCK! Era tunat mancami-ai poola!De ce nu spui si asta? Sau te doare muia?1 Aventador intre 2 GT-R-uri de peste 750 de cai!Cum ***** ....Aici comparam masinile cum vin ele din fabrica,unde un GT-R e pisat in fata masinii de sus , inclusiv in fata unui ZR1 din roll si pe circuit!
ps:Gandeste-te mai intai ce masini sunt in fata lui GT-R (STOCK)pe Ring si apoi mai vorbim care dintre masini e mai capabila si de ce...Ghici ? ZR1 si Viper ACR sunt deasupra GT-R-ului!Iar ACR-ul avea "numai" 600 e cai ! Viper-ul nou are 640 cai!Nu mai manca ***** cu lopata!
ma baieti imi cer scuze ca am creat un nou thread... dar sincer nu a fost cu intentie am spus doar ce am avut de spus fara sa ma gandesc ca se poate ajunge aici.. intradevar eu sunt de vina... ca aici e vorba de viper si de la mine s-a ajuns sa se vorbeasca despre alte chestii...
si vreau sa mai spun un ultim lucru despre gtr vs viper.
YGD.... ai zis ca viper-ul are setari foarte bune... eu din cate imi aduc aminte vechiul viper (stock) in curbe la viteze mari derapa. gresesc?
si imi cer inca o data scuze dar sincer nu a fost cu intentie.
Derapa ...Cum sa nu ...De aia Viper ACR e si peste ZR1 pe Ring,iar ZR1 peste GT-R .... ca "derapa"!
ps: Si aici compar Viper ACR cu GT-R deoarece nici timpul lui GT-R 2012 pe Ring nu e scos de un GT-R "stock" ...ci de cel "Track pack"!Deci am tot dreptul sa compar cu Viper ACR!Iar ACR avea "numai" 600 de cai ! Noul Viper are 640....si presimt eu ca nu va fi deloc mai prost pe circuit decat vechea generatie ....
chiar nu vreau sa lungesc povestea; "care e mai bun... bla, bla, bla..."; ce vreau sa-ti spun...
NU DEZINFORMA nepriceputii: Timpul pe nur scos de gt-r e pt cel STOCK, NU TRACK PACK, cum tot spui tu. track pack nici nu aparuse atunci.
viper acr era cu totul altceva... acr e aproape o varianta de curse, cu pseudo slick-urile michelin.
derapeaza sau nu, e clar ca e un avion, ca e mai tare sau nu ca celelalte ...ne vom convinge sigur cat de curand,eu sincer cred ca e o racheta asa cum iasa din fabrica,daca mai vorbim si de "steroizi" le va fi greu tuturor sa ii vada stopurile pe ring. nu am vazut inca un RT-10
Maritzajoker : si jantele seamana cu cele de pe Oltcit , prizele de aer dau cu cele de pe Lada si esapamentul e 100 % furat de la Trabant. hai sa nu ne mai cacam pe noi , pisa-te contra vantului si vezi ce iasa.