Da.Pacat ca originalul e sub emblema chevrolet si se cheama Volt.Fiind in grupul GM pentru europa se vinde sub sigla Opel.Stai calm,cei de la Opel nu au facut absolut nimic.
Asa e, si cu Saab au incercat sa faca la fel, dar nordicii s-au impotrivit si uite unde au ajuns. Chiar noul Saab 9-5 trebuia sa fie o Insignia cu alta caroserie daca nu ma insel
Ideea este una foarte buna si practica, deoarece masina poate fi folosita atat in oras(in mod electric) cat si la drum intins (cu ajutorul motorului pe benzina). Ceea ce nu inteleg eu este de ce este atat de verde masina pt ca pana la urma ai un motor pe benzina sub capota, chiar daca nu il folosesti in fiecare zi. Mai repede iti iei o Insignia de exemplu Diesel de 2.0 - 160 de cai, pe care dai 28000 cu dotari f bune si de restul pana la 44000 cat costa Ampera bagi motorina multi ani de acu in colo. La pretul asta ramane dupa parerea mea o masina cu care s-a vrut sa se demonstreze ca se poate si altfel. Daca s-ar ieftini ar fi o alegere viabila daca pana atunci mai avem de asteptat. Dupa parerea mea tot masina pe hidrogen va fi viitorul.
Pentru ca momentan masinile hibride sunt foarte scumpe.Ca asa sunt ele.Daca nu ai drumuri mai lungi de 50 km abia daca o sa consumi cativa litri de benzina.Masinile electrice sunt viitorul.Pana vom ajunge sa mergem numai cu masini electrice mai avem (ma refer la masini de familie nu sport cum e tesla).
Avantaje:cuplu mare disponibil pe toata plaja de turatie.Deci poti prinde suta in 2 secunde =)).