sincer ca om care respecta marca renault si detine de asemenea masini din marca renault pot spune ca la momentu actual sunt foarte slabi cu masini foarte slabe. La motoare nu ma sau ne putem plange dar problema lor e calitatea masinii...dupa un timp toate trancane. Singurele renault'uri care chiar sunt ok sunt cele din gama RS care sunt putin diferite. Eu acum in clipa asta daca ar fi sa achizitionez o masina...marca renault ar fi la coada listei mele. S-ar putea totusi schimba situatia avand in vedere noul clio si pe autoweek.nl poze cu viitorul megane poate si o lumizina de clasa medie care poate concura cu adevarat cu un A4 / mazda 6 / passat si tot asa...
Cu multi care am vb nu au avut cu renault probleme mai deloc ,toti aveau renault din 2005, si eu la fel,si nici eu nu am treaba cu masina. Si deja toate masinile au pierderi,in fiecare zi aproape au aparut noi stiri cu diferite marci care pierd.....
bineteles ca rs'ul e bun pentru ca si costa mai mult . nu poti sa ai pretentii mari de la un clio sau ma rog ce mai e la cat costa . nu poti sa bagi toate modele renault in aceias oala , ca de ex laguna 2 sau modele actuale sunt reusite .
Acum toata lumea s-a spurcat la masinile germane .. la fel si cu firma Apple lumea nu mai cumpara nokia , samsung si restul ca sunt de proasta calitate ! e logic nu .. dupa parerea mea Japonezii si Germanii fac cele mai bune masini !
Sincer nici nu stiu ce caut aici :)) nici o companie ,mai ales auto, nu poate avea o scadere a profitului de 40 % decat dac se cauzeaza extinderii si cresterii cheltuielilor excesiv ca urmare a extinderii, mai ales fiind vorba de renault care umple continentele de masini ieftine . Nu anunta nimic rau articolul,ci din contra,scaderea lacomiei.
Faptul ca are profit mai mic nu inseamna nimic. Daca avea profitul si cifra de afaceri direct proportionale, atunci da... era o problema. Insa dupa cum se vede, cifra de afaceri a ramas aproape neschimbata, deci acel 40% din profit a fost investit (in piese mai bune, uzine mai performante, motorsport, publicitate si asa mai departe).