Porsche 911 Proto 1000. Nissan GT-R AMS Alpha 12. Porsche GT2 9ff. Drag Race! Curse legale 2 August Porsche 911 Proto 1000. Nissan GT-R AMS Alpha 12. Porsche GT2 9ff. Drag Race!
Toate comentariile (15):
KidForDrift
47 comentarii 105 puncte
Ai doamneee....347,49 KP/H?...Frate cata viteza la GT-R-ul ala :|:|:|
02 aug 2012, 12:28
+2
60 comentarii 178 puncte
a 2-a cursa nu e concludenta pt k au fost foarte apropiate si 9ff-ul avea viteza mai mare la final....deci daca ar mai fi fost un metru nu mai castiga Godzilla. opere de arta :)
02 aug 2012, 13:15
+1
Sevastian_Vr6
477 comentarii 299 puncte
Ciudat, cam mare diferenta de viteza 347 contra 263 dar totusi doar 2,5 secunde diferenta... hmm... Porscheul de 1000cp pe sfertul de mila l-a facut pe gtr si cel de 1300cp nu a avut nici o treaba. Oricum, de apreciat amun2.
02 aug 2012, 13:48
+3
Dimake
28 comentarii 65 puncte
si mie mi se pare dubioasa treaba, ori are cutia cu primele scurte si restul foarte lungi, ori are ceva probleme tehnice
02 aug 2012, 18:09
0
NUTZAKy
160 comentarii 88 puncte
Start prost ptr gt-r cu 9ff dar a castigat si-a aratat valoarea !!!
02 aug 2012, 13:52
+2
167 comentarii 95 puncte
ce periculos e gtr uu....respect pt ambele,dar mai mult pt porsche :D
02 aug 2012, 14:12
-2
paulmotor
247 comentarii 242 puncte
the best GT-R.pisa in cur app orice masina
02 aug 2012, 20:35
+1
227 comentarii 144 puncte
Porsche de 1000 de cai a pus un timp putin mai bun pe 1 mila decat cel de 1300 si cu mult mai bun pe 400m. Concluzia: Daca pui turbine prea mari te omoara lag-ul. Viteza maxima este mare dar acceleratia este slaba + pe primele viteze accelerezi incet la turatii joase iar apoi rupi aderenta cand creste boost-ul. Eu zic ca daca duci in Porsche mai sus de 750~800Hp nu faci decat sa accelerezi mai prost pe 400m si sa fortezi aiurea transmisia si restul componentelor. In afara de competitia asta nu te intreci nicaeri pe 1 mila, iar aici castiga oricum evo-ul ala super modificat.
02 aug 2012, 21:04
0
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Nu stiu ce sa zic, dar e un pic ciudat ca Porsche a scos 247km/h pe 400m si 270 si ceva pe mila, cred ca a fost ceva acolo cu Porscheul... oricum gg GTR
03 aug 2012, 00:28
0
227 comentarii 144 puncte
Cred ca doar s-a gresit cand s-a trecut viteza maxima pe 1 mila.
03 aug 2012, 10:32
0
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
GT-R pisa orice .. in primul rand masina asta a fost facuta pentru curse .
02 aug 2012, 21:32
-1
Bakena
693 comentarii 323 puncte
,,GT-R pisa orice,, in special pe tine.E de remarcat performanta nissanului,dar porshe e facut mai bine:)
02 aug 2012, 22:13
+1
dildododo
518 comentarii 415 puncte
al doilea ori nu are 1300cp ori nu ii scoate cum trebuie.oricum traiasca dragtimes ca au si cei de la 4tuning de unde copia curse :))))
02 aug 2012, 22:14
+3
227 comentarii 144 puncte
Cand te duci prea sus cu puterea (puterea masurata pe un dyno si nu pe strada) dai de tot felul de probleme: 1) Pe strada (fata de un dyno) motorul intampina rezistenta se incalzeste foarte tare, sunt folosite toate treptele de viteza si in treptele superioare unde ai nevoie de putere incepi sa ai pierderi. In loc sa ai 1300Hp pe treapta a 6 vei avea mult mai putin. In schimb vei avea 1300 pe primele 2~3 trepte acolo unde iti patineaza rotile 2) Cei 1300 de cai sunt o putere de varf. Cu cat puterea este mai mare cu atat curba este mai abrupta. De exemplu: Poti sa ai o masina cu 1300Hp/8000rpm & 700Hp/6000rpm vs aceeasi masina cu alte turbine si 1000Hp/8000rpm & 850Hp/6000rpm 3) La puteri atat de mari apare fenomenul de "boost recovery": adica schimbi treapta de viteza, ai multe rotatii / min deci turbina ar trebui sa faca boost dar dureaza un timp pana ajungi iar la boostul optim. Pana atunci totul este "bulversat" (amestec, ...) si se genereaza o reactie in lant de corectie a valorilor pana cand totul ajunge iar in parametrii normali. Asta dureaza foarte putin dar 0.5s pe fiecare treapta sunt suficiente. 4) GTR-ul are o cutie de viteze foarte rapida care ajuta enorm la reducerea fenomenului de la punctul 3) In aceasta situatie va fi mai rapid decat orice porsche cu cutie manuala. 5) Cand schimbi vitezele la o cutie manuala cu ambreiaj sport pierzi: cel putin 0.3s pe fiecare schimbare de treapta + X.Xs de la boost recovery. Multe masini cu ambreiaje upgradate nu mai pot schimba treptele atat de repede ca si cele din fabrica. Cu cat masina are un motor mai mic (si implicit un ambreiaj mai mic) cu atat vei reusi sa schimbi treptele mai repede. Deci la o masina de 1000~1300Hp este un chin sa schimbi vitezele si nici nu poti sa te antrenezi zilnic pe orice strada (asa cum o faci cu un motor de 1.4). Practic nimeni nu poate sa zica ca Nissanul este mai bun decat Porsche sau invers. Tunerul face "cartile" si nu masina.
03 aug 2012, 10:54
0
11 comentarii -14 puncte
LOL. Adica GTR cu 4x4 pleaca mai prost si apoi prinde Porschele? Apucati-va de biciclism daca voi credeti asta.
13 iun 2013, 01:41
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »