Accident.
Acum, explicaţia faptului că nu şi-a anunţul colegul din trafic, la timp, pentru a evita pericolele imediate:
- Domne' , 'dea dracii în ele de claxoane. Se pare că n-am avut unghiul potrivit şi claxonul, n-a dorit să funcţioneze! :))
P.S. Ce mai urmează? Claxon cu touchscreen şi funcţie de blocare, cu "slide to unlock"? :))
Sunt curios cand un sofer enerveaza pe altul, de exemplu iti taie calea ca el trece pe rosu si tu ai verde. Dai un pumn la volan sa sune claxonul. Dar cu noile claxoane, cand ii vei da un pumn, nu va merge ba din contra, cred ca se va si sparge :)
Cica scade costurile. Astia mint pe fata, pentru ca e un senzor sau mai multi (tactil, ala care "vede" daca tii mana perpendicular pe sigla, de parca ai timp sa te gandesti la perpendicularitatea mainii atunci cand ai nevoie sa claxonezi, ala care inchide contactul ca sa actioneze claxonul, etc.), care costa de n ori mai mult decat un claxon clasic pe contacte si sa vezi ce bucurie cand ai sa ai eroare la claxon. Si daca vrei sa stai cu mana pe volan, fara sa ai intentia de a claxona, acesta se va activa de aiurea. Penibil si inutil. De sa complicam lucrurile simple atunci cand nu trebuie?