Ma eu de suspensiile fixe, culmea, nu am auzit decat de bine... chiar de la tipi ce fac drift non-competitional deci au fost duse la extrem de cunoscatori. Eu personal am bucsi poli brat-fata si bara rigidizatoare fata de la ei si sunt perfecte si calitate si MOCA (bara rigidizare dural e vreo 120 lei cand altii vor second 200 sau noi 400+).
Urmeaza sa-mi cumpar de la ei bucsi pt bara stabilizatoare fata/spate si bucsi brate punte spate ca alea de cauciuc le distrug in sub 6 luni :) (drift)
O intrebare daca stie careva... bratele alea de e46 sunt pt modelul vechi? Sunt alea de trebuie puse pe e36 pt a face loc rotii cu bracaj mare de drift?
http://www.driftwork s.com/forum/drift-car -projects-builds/1606 48-e36-2012-a.html
partea de jos a paginii
Am cumparat acum 6 luni un set de amortizoare reglabile fata+spate pentru un Audi A3 1.8T quattro , si regret din prima zi in care le-am pus pe masina. Au fost montate intr-un service autorizat RAR, ca la carte, amortizoarele fiind reglate la jumate si pe fata si pe spate , cat sa nu mergi pe lonjeroane dar nici sa nu atingi norii. Cu toate acestea arcurile si pe fata si pe spate au atins spira in spira si au troznit din prima zi, iar la cea mai mica denivelare cele pe spate trosneau iar pe fata se simtea ca si cum ai fi dat cu lonjeronul in bordura. Am zis ca nu s-au "rodat" asa ca am mai facut cateva reglaje fine si am mers cu cata grija am putut, dar dupa 6 luni de zile masina s-a lasat de spate atat de mult incat nici din reglaj nu o mai puteam ridica, iar cand am dat arcurile jos am observat ca arcurile erau tasate. Se vad urme unde au atins spira in spira iar cel din stanga e mai tasat decat cel din dreapta ...
Or fi ele ieftine dar acum am revenit la arcurile stock pe spate si caut o solutie sa scap si de cele de pe fata pentru ca mi-au spart rulmentii de amortizor. Nimeni nu avea pretentii de motorsport dar si pentru mers normal sunt niste gunoaie !