Bai frate ... Hai ca toti de prin toate tarile arunca un ditamai motorul pe o caroserie de 1 tona , mai pune 2 turbine si hop .... gata "supercaru" ! Daca se numeste SUPERCAR ,ar trebuii sa aibe si un anumit grad de atentie la detalii , la comfort , la,la ....Nu gata , motor mare, forma a caroseriei cat mai "turbata" si gata masina ...Ma mir de ce nu face si Romania la fel.. sa luam o caroserie de Logan (ramforsata bine) , suspensie joasa , si cumparam un motor de 6.2 de Corvette si mai punem 2 turbine de la Greddy ,strangem 1000 de caluti si gataaaa avem supercar! Hai mai ce naiba ...
22 ian 2013, 17:30
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
YGD, nu te supara, dar ai vazut cu cine a lucrat compania asta din Beirut ca sa scoata bolidul de fata? Magna Steyr, Studio Torino, si RUF tie chiar nu-ti spun nimic? Nu te lasa indus in eroare ca si cuma r fi acelasi lucru cu un Marussia sau cu un Gumpert Apollo cu motor transplantat de pe Audi dar cu volan de Ford Focus. Man, ca sa faci asa o masina incluzand componente de la firme atat de mari care pun atat accent pe calitate este o realizare, iar pretul deriva din productia la scala redusa. Sunt sigur ca renuntand la cateva prostii inutile ca led-urile cu diamante si dand unda verde la o eventuala productie in masa, chestia asta ar ajunge la un pret muuult mai "rezonabil".
si koenigsegg era no name cand a aparut, la fel ca tine a ras si ignoranta di Enzo Ferrari cand Lamborghini i-a spus cum sta treaba, si in ziua de azi la Montezemolo i-ar fi viata mult mai usora fara un concurent de calibrul celor din Sant'Agata Bolognese. Intr-adevar, si eu personal cred, cum baniesc ca si altii intuiesc, ca exemplarul asta este destinat esecului, dar intentia este una dintre cele mai bune ale deceniului, parerea mea. Si intentia este justificata de calibrul colaboratorilor alesi.
@Ygd stii tu ca nu au acordat nici o atentie la calitate,confort etc sau hai sa vb si noi asa !?('' interior captusit in piele etc '') oricum nu cred ca pretul e pus aiurea, cel putin ca design face ca multe alte marci sa para banale ,alte detalii nu se cunosc..si totusi prinde aproape 400 ..respect acestei masini !
22 ian 2013, 17:56
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
ce imaginatie bogata ! dai u pe.. . aiurezi cred . Nici nu a fost testata gata ii si pusasi u eticheta repede ca nu e buna :))
Daca era bugatti sau nemtoaica merita aa? asa doar sa vb..in fine , te ignor. :)
Inca o data masina arata super,felicitari si sa speram ca o vom vedea si pe strazile noastre .
Fratilor.. va certati degeaba... un supercar nu inseamna intr'adevar doar un motor mare cu multi cai putere pe o caroserie agresiva si usoara.. un supercar trebuie sa se evidentieze prin mai multi factori... Puterea nu e de ajuns.. trebuie sa fie si manevrabila, transmisia sa fie in stare sa puna toti calutii pe asfalt, fiabila, luxoasa si sportiva totodata.. etc.. e greu sa faci o masina care sa multumeasca pe toata lumea... insa sunt anumite caracteristici pe care trebuie sa le indeplineasca pe langa puterea motorului si forma caroseriei.. Pana sa cunoastem mai bine aceasta masina trebuie sa ii acordam incredere.. si daca va fii sa ne uimeasca.. ne va uimii.. PUNCT...
Lumea plinge de frica ca ni se termina petrolul la nivel planetar, toti politicienii se caca-n pantaloni cu ecologia si masini economice si acuma nu-i destul ca piata este plina de aberatii monstru de care n-are nevoie nici *****, mai vin si semianalfabetii astia .
Auzi domle, LED-uri incrustate cu diamante:-)
Nu mai lipseste mult si vedem si diamante pe pistoane, supape si ax cu came :-)
speed no limit, pagani zonda a fost prima masina de la pagani automobili si cred k ai fi comentat la fel la timpul respectiv..si totusi,ne-a demonstrat contrariul,ne-a uimit pe toti..dar ce sa faci cand nu-ti trece nik prin cap decat critici de 2 lei?
Problema noastra a romanilor, probabil ca si alte popoare sunt la fel este ca nu suntem deschisi la minte la noi "orizonturi" sa spun asa.Daca nu e bmw nu e masina sport, daca nu e mercedes nu e lux, daca ai tupeul sa vrei si lux si sport cate putin din fiecare si nu ai ales audi esti injurat.Dupa urmeaza aia care vad dincolo de Germania si ajung prin Italia, dar se opresc oricum acolo.Nu e normal ca fiecare sa incerce sa vina pe piata cu un produs competitiv, lasand deoparte pretul:)?.Cred ca acest negativism apare atunci cand ti-e frica ca tot ce apreciai tu e gata sa fie dominat de ceva nou.Exact ca si cand ai sta la semafor intr-un bmw sigur pe tine ca lumea e a ta si te face un "NO NAME".