Ford Focus, plus motor V8 si 420 CP. Reteta unei nebunii totale. Masini Tunate 23 Ianuarie Ford Focus, plus motor V8 si 420 CP. Reteta unei nebunii totale.
Toate comentariile (16):
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
tare
23 ian 2013, 15:12
+6
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
:D mie mi-ar trebui doar v8-ul, focusul il am deja, si ma gandeam demult la un transplant de genul asta si conversie pt tractiune spate la ce potential are sasiul. Evident cineva ti-o ia pe dinainte intotdeauna pana ajungi tu sa strangi bani :)
23 ian 2013, 15:21
+5
CIPONE
33 comentarii 57 puncte
420cp pt un v8 de 5l...pfff, ganditi va ca varianta rally, dadea 300cp din 2l turbo cu un cuplu fantastic. verdict: NU.
23 ian 2013, 15:35
+3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
+1 CIPONE!
23 ian 2013, 15:55
+1
42 comentarii 58 puncte
Verdict: INCOMPETENT ! E vorba de un propulsor aspirat, fara nici un fel de supraalimentare, cel mai probabil este motorul de pe Ford Mustang.
23 ian 2013, 16:03
+7
Cirstoiuovidiu
407 comentarii 616 puncte
Fiind "nascut" in 2004 la ora aia un v8 era chiar foarte darnic oferind 420 hp aspirat. La ora aia rally car ford focus nu cred ca avea(cel putin nu mai stiu) daca din 2l scotea 300 hp Si apropo, e unica asa ca nu te doare capu daca arunci 80k pe ceva unic
23 ian 2013, 16:24
+4
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Eu zic alta "teorie" ... si anume ca un 2 litrii turbo?(300 cai) cuplat la o transmisie AWD e mult mai "turbat" ca acest 5 litrii aspirat cuplat numai la spate ....Cel putin daca masina este folosita pe macadam...!
23 ian 2013, 18:32
-2
Cirstoiuovidiu
407 comentarii 616 puncte
Da asa i, dar asta nu i de macadam. Este RWD si destinat altor suprafete de rulare.
23 ian 2013, 19:02
+6
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
daca nu ma insel cea mai buna alternativa este un transplant de Sierra Cosworth, stiu ca s-a facut in Europa, sunt si ceva kit-uri daca nu ma insel, dar cu tractiune tot spate. Tractiunea integrala paralizeaza feelingul in directie, eu tot pt tractiune spate as opta.
23 ian 2013, 19:45
+3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ottaviano : Asa este dar spate merge la o masina pana in 500 de cai putere ...ca pe urma sa fi sigur ca cu toate sistemele pacii nu poti scoate timpi mai buni ca ceva AWD (pe orice suprafata)!Spate peste 500 cai ? DA MERGE ! Dar sa ai un motor aspirat !Daca ai turbo vei fi " all over the place"! ps: Si eu eram intr-o constanta dilema asupra sistemelor spate, 4x4 si fata ...si am ajuns la concluzia ca 4x4 este ami bun ca spate si fata ,singurul care nu este bun este AUDI .... si nu din cauza sistemului quattro ...(deoarece este unul foarte bun ),ci din cauza motorului amplasat prea in fata si care produce subvirare! De exemplu ... un EVO intotdeauna va fi mai bun ca un STI deoarece el supravireaza iar STI subvireaza! ps2: Deci practic masina "buna la toate" este una AWD! Dar daca doresti "fun" spatele intotdeauna va fi mai "jucaus"!
24 ian 2013, 15:03
+4
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
pai, e simplu, nu-ti trebuie 500 de cai, in primul rand; in al doilea rand, caii putere peste masura nu inseamna nimic, Evo are un adn mai de asfalt, Subaru subvireaza pe asfalt pt ca se axeaza pe o polivalenta marita, de exemplu daca-l scoti pe tarmac o sa se comporte exemplar, iar acolo Evo va fi in mare dificultate, in plus un Impreza va sti sa faca supravirare daca tu vei cunoaste limitele masinii, vreau sa spun ca la Scooby este vorba de un efect subvirator vrut de cele mai multe ori, nu unul patologic. Apoi o masina mai buna nu trebuie sa supravireze cum zici tu, ci trebuie sa aiba un cat mai bun control intre cele doua alternative: o masina cu sasiu ideal ar trebui sa fie lejer subviratoare in intrare in curba si supraviratoare la iesire ca sa inchida mai bine. Discutia a deviat din cauza exemplelor pe care le-ai adus si pe care le apreciez, ideea de baza este ca tractiune spate si in jur de 300-350 de cai pe Focus MK1 ar fi mai mult decat suficient entru mine :D Nu trebuie sa o iei in considerare de masina de zi cu zi, ci ca masina de track day, eu asta as fi facut cu a mea. Si eu pe track vreau sa ma distrez, nu sa imi fac iluzii ca o sa scot timpul cel mai rapid, pt ca asa cu filozofia asta oricine ar ramane dezamagit, oricand cineva este mai rapid decat tine dintr-un motiv sau altul.
24 ian 2013, 15:28
+3
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
super masina! genul de masina care imi place din toate punctele de vedere!
23 ian 2013, 17:24
+4
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Daca este 99% proiectata de McLaren , De ce mai au tupeul sa ii spuna Ford ?
23 ian 2013, 20:48
-4
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
dupa logica asta romanii care isi puneau motoare diesel de Golf in dacia 1300 trebuiau sa le numeasca Volkswagen, ceea ce ar fi mai putin plauzibil decat sa numesti Ford un Focus cu propulsor realizat in colaborare de Mclaren si Ford. Sau nu?
23 ian 2013, 21:09
+3
35 comentarii 44 puncte
daca nu i-au pus transmisia in sistem TRANSAXLE , n-o s-o tina nici Marcus Gronholm pe strada....
23 ian 2013, 22:42
0
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
nu e mult 60.000 euro pentru o masina gata preparata, subliniez gata preparata !
13 mar 2013, 10:37
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »