E frumoasa, dar 60k pt un coupe de 240 de cai e cam mult, cat de usor ar fi el. Avand in vedere ca la 33k iti iei toyota gt-86. La 60k iti iei deja Audi TT RS de 340 de cai sau chiar un Nissan 370z la sub 50k. Deci cam greu cu vanzarea la pretul asta
pai... este total alta nisa de piata. Toate sunt mult mai grele decat Alfa. Pana su Scooby si Ft au aproape 500 d kg in plus si 40 de cai in minus, ca sa nu mai vb de cuplu. Asta deja le exclude din segment. Parerea mea e ca ELise S la 50k este singura concurenta. Cu un propulsor de conceptie mult mai veche si cu interior spartan, in viata de zi cu zi Elise nu prea il vad pe de alta parte ca alternativa, in timp ce Alfa 4C este mult mai adaptata si pt asa ceva
ma gandesc ca daca un lotus elise ce afiseaza cam aceeasi tehnica dar nu are finisari si comoditatea ii lipseste cu desavarsire la 50k, un pasionat care-si permite ar putea da fara remuscari 60k pe o Alfa 4 Competizione. Plus ca anticipeaza ceea ce VW a declarat ca ar avea deja in gand cu urmatorul Boxter: o sportiva pura cu 4 cilindri pe platforma careia sa dezvolte si un VW sportiv.
este doar 4C, nu si Competizione si nu se poate compara cu niciun alt model. Ca filozofie e ca si Elise sau Opel Speedster dar la un alt nivel. La 895 de kg va manca lejer un TT, sa nu mai vorbim de design care este absolut fabulos. Eu zic ca este un pret corect avand in vedere ce ofera aceasta masina. Este foarte apropiat de un supercar ca si concept...Abia astept sa o vad in teste. E ceea ce a lipsit la Alfa si in sfarsit a sosit!