:) Daca nu avea lunch control RS4 poate S4 era la egal sau chiar in fata... in rest bravo celor de la REVO... cei care adauca niste cai frumoshi de unde nici nu te astepti :P
un rezultat usor de intuit. Motoarele turbo de fabrica sunt limitate in asa fel incat sa respecte niste parametrii bine definiti in ceea ce priveste rezistenta/norme de poluare/consum. Spre ex motoarele de 3l bmw merg pe 0.3 boost sau ceva de genul asta, pt un compromis perfect intre modularitatea unui aspirat si cuplul unui turbo.
pai au si spus ca dintr-un motor aspirat nu au ce modifica. asa sunt toate motoarele aspirate. practic, poti scoate undeva pe la 10-15-20cp cu investitii enorme. motoarele aspirate le cumperi si asa raman pe cand cele cu compressor mecanic sau turbo au un potential urias.
da, am cam jignit fanii BMW si vreau sa imi cer scuze. dar imi place mai mult cum arata audi si cum se conduce BMW, nu ca BMW ar fi urat, ba din contra