Um...mmnu...tot nu inteleg relevanta acestor "teste"! Da, mi-as lua un A4 modelul asta, motorizarea asta, Da (si inca cum)mi-as lua ca masina de duminica (jucarie) un Quattro fara sa clipesc, si as face alegerea asta tocmai pt ca sunt toootal diferite! Tocilarul asta cu ochelari clar nu a avut un start bun.....eh...nici nu ma chinui sa concluzionez ceva din rezultatul astora....
titlul acestor comparatii de pe pagina lor youtube spune asa "Performance legends battle more mundane modern models in a drag race to see how far cars have come" cred ca raspunsul la intrebarea ta sta in ultimele 5 cuvinte.... how far cars have come, spune tot.
ok......si "how far cars have come?"....cum poti in urma unui drag race sa ajungi la un raspuns? De ce este un drag race asa de relevant? comparatia in cazul de fata (si nu numai)e facuta ca nuca imperete, doar ca protagonistele au aceasi emblema nu schimba cu nimic faptul ca sunt 2 masini tooootal diferite, concepute pt tooootal alte scopuri.....
Este un simplu test de a arata ca diesel-urile noi au ajus sa fie aproape identice ca performante dinamice ca si masinile de performanta ale trecutului.. si asta se poate demonstra cel mai usor si rapid intr-un drag race...poti vedea si tu ca nimeni nu intra in detalii sau ce scop au masinile in parte. Nu au declarat nicaieri ca A4 sau Quattro e mai bun.. doar un simplu drag race nimic altceva.
Iara fac astia teste cu masini obosite diesel .. cat de prost sa fii sa faci drag race cu o masina diesel pai loic ca a castigat vechiul audii find pe benzina .
De unde ai dedus tu ca A4 asta e un diesel obosit? sau ai tu vre-un tractoras pe acasa si le pui pe toate in aceiasi oala? Daca poate sa tina pasu cu o benzinara cu mai multi cp ce e facuta pt curse eu zic ca merita respect masinile diesel
Respect testul si ma asteptam la acest rezultat, dar mi-ar placea refacerea testului cu acelasi A4, dar cu cip tuning...cred ca rezultatul ar fi altul.
Hmm, doamne fereste sa nu fie "" tuningarita'' putin batranica ca neam de neamul tdi-ului no mai prinde. din motorul asta 20v se pot scoate si 1000cp. Deci chiar nu are ce sa-i faca tdi-ul chipuit.
Se poate trage concluzia ca poti avea A4 in prezent cu performante apropiate (la drag) de clasicul Quattro dar cu consum la jumatate confort si toate cele. Deci da, masinile au evoluat si asta s-ar fi vazut daca se alegea un test cu o masina diesel de 2L din anii '80.
E vorba de ceea ce o masina iti transmite, nu ceea ce poate sa faca, asta are importanta pt un pasionat ;). Dar se intelege pt k ai la avatar o alfa 159 jtdm...
Da, detin un diesel mai exact Alfa 147 FL Jtdm resoftat de care sunt foarte multumit. E prima mea masina diesel dar sunt foarte multumit de raportul performante/consum/confort(unde adaug si usurinta depasirilor in orice treapta ai fi). Poate vor ajunge si benzinarele turbo peste cativa ani sa aiba performantele unui diesel la acelasi consum, sau macar un benzinar decent care sa consume sub 6% si sa traga ca a mea :)... dar acum vb de viitoare mea masina :)
Benzinarele turbo au fost si vor fi cu mult peste diesel. Consumul in oras nu difera, afara 1L. Hai sa calculam intretinerea unui diesel fata de un benzinar si mai vorbim... sa iti spun de rafinamentul unui benzinar... nu prea ai ce compara.
@vladpop bine ar fi daca e cum zici tu dar legat de consum nu este deloc asa, consumul e mai mare la benzinare atat in oras cat si in afara iar diferentele nu sunt mereu justificate am 2 prieteni unul cu A4 1.8T altul cu Volvo S40 T5 si daca se dau la ele consuma dublu sau mai mult fata de cat consum eu, Poate la modele nou aparute pe benzina treburile stau altfel, dar momentan nu sunt deloc accesibile la pret eu vb din prisma unui cumparator de masina SH... ca de unde bani de noi.
Nu vorbeam de performante, vorbeam de masina in sine, Alfa are personalitate, dar sunt foarte prost facute, nu s-a folosit cap in a le proiecta. Fa un schimb de ulei la o alfa 159 16v jtdm ca iti blestemi zilele. Sau daca ai auzit de problema la motoarele 2.4 jtd de pe alfa, daca le tragi pe o perioada mai lunga, de exemplu pe autostrada undeva la 200 la ora, galeria de evacuare se incinge atat de tare incat se deformeaza si rupe suruburile din chiuloasa, astea sunt doar cateva exemple.
Da, mai au si bube,,, de exemplu la 147 cu geamuri manuale in spate e imposibil sa nu ramai cu varful manivelei in mana de 2-3 ori pana sa il deschizi,,, e prost gandita pozitia lui dar modul cum ma simt compenseaza si dupa aproape 1 an nu m-am plictisit de ea (numai eu stiu cat am cautat un inlocuitor pe masura fostei masini pe care inca o am un Civic EG din '94).
Desi nu m-ar deranja deloc, ca fan Alfa, ceva cu noile lor motoare pe benzina 1.4 M-Air de 170cp sau 1.8T de 235cp. Cei drept au evoluat benzinarele lor in timp de dieselul de varf e un 2.0 MJet de 170cp dar aici nu e mare progres avnd in vedere ca aveau de cativa ani 1.9 Jtdm 150cp
la ce faci tu referinta sunt alfele pana la 156,166,147. dar departamentul tehnic a trecut sub administrare nemteasca si primu rod al acelei administratii este alfa 159, apoi MiTO si Giulietta care a luat premiul masinii anului in 2011. "masinile in sine" pe partea de mecanica si electrica au evoluat la standard mai bun decat vw si mercedes in ultimii ani.
WASTON ASTA E CAM PIELEA P... ! NU E IN STARE SA SCOATA TOT CE POATE DIN MASINA SI E JALNIC CAND IL VEZI CUM SE CHINUIE SA SCHIMBE VITEZELE IMBECILUL! SINCER NU SUNT RELEVANTE DELOC ACESTE COMPARATI ATATA TIMP CAT PUI UN B OU LA VOLAN ,NU CONTEAZA CE MASINA ! IN ACEL MOMENT AI DEZAVANTAJA CLAR UNA DIN MASINI!