Singura problema ar fi sunetul , desigur aici intervine si autonomia care nu stim cat poate fi , in rest pot fi motocicletale viitorului dupa parerea mea :)
O suge aiurea? Tu ai habar despre ce vorbesti, copile? John McGuiness tot imbunatateste recordul traseului in fiecare an. Are 20 de TT-uri castigate la doar 43 de ani. Toti riderii de pe IOM il considera cel mai bun, el inca nefortandu-se la capacitatea sa maxima. Data viitoare documenteaza-te inainte sa mananci rahat.
Sincer sa fiu...desi tipul o fi castigat de 20 de ani IOM si o fi cel mai bun...e un pic cam exagerat ce a spus (stie fiecare piatra unde este pusa ...). Si parerea lui UVZ mi se pare justa. E un pic exagerata. Insa oricum a fi....tot respectul pentru John McGuinness pentru faptul ca a castigat 20 de IOM si pentru faptul ca are curajul sa conduca cu viteza asta. Eu sincer nu as indrazni. O zi buna :)
Frate... intr'adevar... tot respectul..insa am niste nelamuriri.. 1. exista frana de motor? 2. Cat o fi prins la ora? (era frumos sa avem un vitezometru digital ca pe nurburgring)
La clasa TT Zero, adica cele electrice, recordul de viteza medie pe circuit este de 176.5km/h, in timp ce recordul absolut al competitiei este de 211.9 km/h. Cat despre vitezele maxime atinse, la clasa TT Zero abia se depaseste 300km/h, in timp ce la clasele Suprestock si Superbike se depaseste 320km/h regulat.
Motocicleta are 122 cai putere 220 Nm si cantareste 240Kg.Sunt detalii bune pentru o motocicleta electrica.insa viteza maxima este de aproximativ 110mph sau 177kmph , reusind sa o depaseasca in anumite cazuri.