Plastic VS metal Alte stiri auto 18 Septembrie Plastic VS metal
Toate comentariile (57):
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Interesant, in mare asa este. Ar fi interesant un articol documentat despre metal vs fibra de sticla.
18 sep 2013, 16:27
0
1014 comentarii 1115 puncte
Aceeasi marie dar cu alta palarie :))
20 sep 2013, 10:10
0
sloop
233 comentarii 485 puncte
Si in tot acest timp profitul BMW e din ce in ce mai mare,,, ca si al celorlalti nemti... din punctual meu de vedere sunt niste nesimtiti care vor sa scoata cat mai mult profit si pun plastic peste tot. In acest fel diferentele din trecut intre marci au disparut, acum toti folosesc plastic si scot profituri mai mari. De ex. daca acum 10 ani Opel folosea plastic mult in interior si era sub BMW in ziua de azi, TOTI folosesc plasticul, toti sunt slabi calitativ si profitori avand in vedere ca diferentele de pret exista... ar trebui BMW, VW si alti sa aiba pret de OPEL oricum in interior au materiale aproximativ la fel de proaste.
18 sep 2013, 16:33
+3
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
Faptul ca folosesc plastic la interior nu este un lucru rau, ce ai vrea sa puna metal? oricum daca ai vazut numai loganuri poti zice ca producatorii folosesc doar plastic, dar daca te uiti la marcile straine o sa observi ca bordul este acoperit cu un cauciuc, iar pe usi este un fel de musama moale.Si in legatura cu comparatiile facute intre opel si vw,dupa cum poti vedea, opel a avansat foarte mult din toate punctele de vedere si a ajuns totusi la niste standarde care, sa stii, o fac acum sa-si merite statutul de masina nemteasca adevarata.
18 sep 2013, 17:38
0
sloop
233 comentarii 485 puncte
da, opel a avansat, ce vroiam sa zic e ca ceilalti au regresat si preturile le au tinut pe loc aici intra BMW si VW, Audi inca e cat de cat ... oricum eu sunt fan italiene ... am nevoie de un interior bun fiindca acolo stau.
18 sep 2013, 17:56
0
xedos6
65 comentarii 15 puncte
nu trebuie sa pun metal, desi aluminiu adevarat arata mai bine decat un plastic care imita aluminiu:) unde ai vazut tu musama pe usi la masinile noi? cele vechi aveau intradevar plasticele imbracate in musama cu burete pe dedesubt, pe cand acum ai ori plastic tare de logan ori plastic cauciucuat ceva mai moale dar nu la fel de placut la atingere ca musamaua/pielea....am intrebat la reprezentanta audi daca imi poate pune piele pe plasticele de la portiere si mi-au zis ca nici optional nu se poate...doar a8 are asa ceva...restul au alcantara/piele pe mijlocul portierelor dar in partea superioara(inspre geam) tot plastic de doi lei au. vi se pare corect ca sa iti ia mai multi bani pe produse mai ieftine si mai proaste?
18 sep 2013, 23:40
0
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
Opel astra h are pe usi ceva in genul, nu stiu exact daca e musama cu burete pe dedesubt sau un cauciuc mai moale dar cert e ca e moale si placut.
20 sep 2013, 16:45
0
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Din pacate, din experientele mele de pana acum cu masinile, va pot spune ca asa este. Cunosc multi mecanici auto, oameni deosebiti, cu multa experienta, prin mainile lor au trecut poate si mii de masini fie ele noi, fie ele vechi si absolut toti cu care am discutat mi-au spus, in mare parte, exact acelasi lucru cu ce s-a spus in acest articol. La inceput am crezut ca mai exagereaza si ei, nu puteam sa cred ca masinile astea noi sunt chiar asa de slab facute in comparatie cu cele care s-au fabricat acum 20-30 ani...insa cu timpul m-am mai lamurit si eu. Daca ai o masina veche, construita bine, daca o intretii si tii la ea, te poate duce si 100 de ani...nu stiu daca pot spune acelasi lucru si la o masina noua. Pana la urma, tot grija pt. masina conteaza cel mai mult. Si o masina noua daca o pastrezi cum trebuie si o tii in garaj(foarte important este si garajul in "procesul de pastrare" al unei masini si ma simt foarte norocos ca am parte de garaj), te tine multi ani. Insa... materialele din care este facuta o masina noua isi vor lasa amprenta asupra ei cu timpul... O zi buna!
18 sep 2013, 16:47
+7
42 comentarii 28 puncte
Care are x6 sigur nu o sa-l tina 10-20-30 ani...dupa 5 ani sau 10 o sa schimbe masina....si o sa-si ia alta noua....nu il intereseaza sa reziste masina 30 ani .
18 sep 2013, 17:12
0
1014 comentarii 1115 puncte
Asa este , dar cine isi cumpara acum "ursulet" fiindca este o legenda vie nu isi va cumpara X6 peste 30 spund acelasi lucru.
20 sep 2013, 10:11
+1
Maniak22
306 comentarii 142 puncte
Sa nu uitam ca PLASTICUL=SIGURANTA pentru pietoni. E legislatia de ani buni ca partea din fata a masinii, spoilerul etc sa fie din plastic moale sa nu omori asa usor pietonii. Multe zone din exterior sunt facute sa fie mai ''moi'' pentru siguranta.
18 sep 2013, 18:30
0
330 comentarii 94 puncte
Pai daca esti handicapat si dai peste pietoni sigur ca e bun plasticul...problema este ca SOFERII nu dau peste pietoni. Si in aceste conditii devine irelevant faptul ca masina are in fata un spoiler de plastic sau un bull-bar de fier. Oricum cu folosirea plasticului la interior sint cit se poate de acord...imi pare mai ok decit cartonul acoperit cu musama sau plus care era folosit la masinile vechi...Cit despre caroserie...fierul nu e bun ca rugineste, plasticul imbatrineste si se crapa de la diferentele de temperatura. Ideal caroseriile ar trebui sa fie facute din aliaje usoare, aluminiu magneziu, titan..etc. In felul acesta ar avea si o rezistenta mecanica si termica adecvata si nici nu ar rugini...dar in fine...criteriul cel mai importnat in ziua de azi sint costurile de productie, nu fiabilitatea si rezistenta in timp.
20 sep 2013, 12:33
+1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Nu va uitati la "problema" asta cum trebuie.... Sigur tine mai mult un ursulet decat un E90 sau F30 DAR....se strica multe pe masinile noi pt ca sunt FOARTE avansate....Exemplu clar: -BMW M5 F10 4400cmc V8 twin turbo,555cai si consum 7.6% pe autostrada. -BMW 540i 1997 4400cmc V8 286cai si consum 11% pe autostrada (cu 50% mai putina putere) Clar ca masinile vechi tin mai mult pt ca au mai putina inovatie si nu sunt complicate.Masinile noi sunt complicate ca sa creasca eficienta motorului...transmisiei...etc. De siguranta nici nu mai vorbesc...un ursulet se face praf la un acident cu un Logan.Chiar inainte ma uitam la acidente din russia pe youtube si 60-70% din acidente sunt din cauze lipsei ABS/ESP/ASC etc. Ah si,la un ursulet nu poti schimba viteza in 0.1secunde dar poti intr-un E90 cu DCT sau F30 8-speed auto.
18 sep 2013, 20:49
-1
lexick
135 comentarii 203 puncte
mai nene TRAIASCA romania ta... Dupa nume vad sigur ca esti fac Logan, Romania, ..etc.. bravo tie. 1. Este clar ca masinile noi sunt mai avansate, dar nu cu atat mai mult pe cat crezi tu. Trebuie sa ai in vedere ca exista foarte mult marketing. Exista S class-uri care in 1980 aveau mai multe pe ele decat va avea loganul in 2054 . Am doua cunostinte in Olanda , unul are un S-class din anii 90 care e absolut incredibil, absolut impecabil si nu, nu a stat in garaj toata viata si a vazut cca 500.000 km deja si nu au cedat nici plasticele, nici pielea, nici motorul, nici transmisia... merge totul pe el si are o groaza de optiuni si km de cabluri si electronica. Celalalta are un seria 7 vechi, cca 20 de ani...minunatie de masina cu navigatie, tv ...tot felul de prostii in ea... absolut impecabila, merge ca noua ... 2.Inovatiile le fac acum cu CHIP-uri made in China, pt. ca sunt mai ieftine, toata electronica este praf pe masinile actuale pentru ca se folosesc pise de f proasta calitate, ieftine . 3.Un ursulet se face praf la un accident cu un Logan ...pe bune ? ... eu ma urc intr-un ursulet si tu intr-un logan , hai sa zicem la 50km/h ...vrei sa ne ciocnim fata in fata sa vedem care iese din masina? ..Eu sunt dispus ...am avut accident cu un M3 prima generatie si crede-ma nu m-am facut praf, ba am si reparat masina si inca merge( alt proprietar cu ea). 4.Un sofer foarte bun(80% din soferi sunt cel putin medii, statistic vorbind) reuseste sa iasa mai bine din belea fara ABS, ESP.... aceste sisteme ajuta soferii ce nu sunt pregatiti pentru sofat adevarat, e logic ca daca esti lenes si nu vrei sa simti masina, trebuie sa inventeze sisteme sa te tina in viata, ca altfel mori. 5.viteza schimbata la 0.1 secunde face diferenta pe circuit, nu pe sosea mai baiatule...discurile ceramice la fel ...toate astea sunt marketing...de cate ori ai fost tu pe un circuit cu masina? Toate astea sunt pentru pasionati, oameni ce pleaca cu masina si pe circuit... Eu am fost pe multe
19 sep 2013, 17:39
+2
lexick
135 comentarii 203 puncte
Eu am fost pe multe circuite si habar nu ai cate ursulete sunt ...la greu...si stii ce ...E90-uri sunt o gramada oprite pe dreapta cu tot felul de defectiuni la senzori and sheet... orice masina noua daca o fortezi va ceda...ceva va ceda, un senzor, electronica, ceva se va incinge si se va opri. Am fost acolo, am vazut zeci de bravi ...toti injurau in draci... Atunci care e faza cu schimbatul sub 0.1 secunde daca nu pot pune practic acest avantaj. E doar marketing copiat din Formula 1 pe strada. Probabil o sa ma contrazica multi, dar eu am mers cu BMW de 160.000 de euro nou pe circuit si in primele 5 minute aveam pom in bord de martori apoi se oprea.... si altii erau alatri de mine cu alte minunatii ce schimba in 0.1 secunde, in timp de altii se bucurau de circuit cu ursuleti, pisici, Golfuri si toate japonismele posibile... asta e, iubesc BMW , il ador...dar a ramas doar ideea in el, e pur si simplu inutil pe circuit si absurd in viata reala...plastic ieftin...am vazut OPEL de 20 de ani cu plasticul integral in bord, nezgariat, neafectat acel cauciuc fin de pe el, si BMW de 3,4 ani ce arata jalnic...butoane rupte, crapate, etc..
19 sep 2013, 17:41
+1
1014 comentarii 1115 puncte
Stimate domn, "un ursulet se face praf la un acident cu un Logan" de un ai scos asta ???? in urma cu 1 luna de zile, intre Rupea si Tg Mures a avut loc un accident destul de teribil.Cunosc toate detaliile fiindca o ruda a fost soferul vinovat intr-un logan.Sosea umeda, curba stransa.Impact cu o masina din anii '90 (nu stiu ce masina a fost) ,rezultatul .... loganul dauna totala, toti pasagerii de urgenta la spital.Dacia logan este o tricicleta cu capac si atat.Aia se va face praf si la un impact cu o caruta.
20 sep 2013, 10:18
+3
209 comentarii 353 puncte
Hai ca m-ai facut sa rad. Tricicleta cu capac. =)) Ai avut vreodata Logan sau mai bine zis, ai avut vreodata accident cu un Logan? La o intersectie in Rahova cu semafoarele stricate. Pe o raza de vreo 20 de metri la prima intersectie dupa piata Rahova era plin de dube parcate si nu vedeam absolut nimic, a trebuit sa ajung aproape pe centrul bulevardului, ieseam de pe o straduta mica. Si un ratat cu un Golf mergea omu cu 80km pe ora cand el vedea ca stopul e pe intermitent. Chiar daca era pe drumul cu prioritate nu mergi cu viteza aia mai ales ca mergea pe prima banda unde nu se vedea nimic din cauza dubelor. Tocmai cand am apucat sa am ceva mai multa vizibilitate n-am apucat sa respir odata si s-a auzit scartaitul de frana, poate daca eram Spiderman apucam sa fac ceva ca in rest era imposibil. Nici sa plec sa plec ca ma lovea exact in centru si nici sa dua cu spatele nu mai era timp. Si m-a lovit. Nu stiu sigur cu cat. Dar sigur nu m-a lovit cu 20km la ora. A fost dublu cel putin. M-a lovit exact pe stanga fata fix in fata rotii. Mi-a crapat bara in locul ala, aripa s-a indoit pe margine, unde avea loc imbinarea cu bara, mi-a crapat farul in colt care dupa inca un pumn de la un prieten care a incercat s-a faca o gluma sa facut o gaura de vre 2 degete si cam atat. In schimb la Golf, s-a indoit capota de zici ca era frizura lui Evils Presley, farul, bara, masca. Deci, care a fost mai rezistenta? Si din intamplare era si politia pe acolo, fix cea rutiera. Cand au venit si au intrebat ce s-a intamplat ala a sarit cu gura ''neacordare de prioritate'' ceea ar fi fost adevarat dar nu in cazul nostru, unde tot trotuarul fix de la colt pe o lungime de 20 de m fiind numai cu dube si un X6 de ''baietzash'' care a trebuit sa o lase milimetric in fata usii de la shaormerie. La care politistul l-a contrazis. ''Dumneavoastra circulati cu o viteza de minim 70km iar vederea este obstrucionata de acele dube. Domnul nu este de vina cu nimic deoarece trebuia incet ince
20 sep 2013, 17:07
-1
330 comentarii 94 puncte
Accdeintele sint in 99% din cazuri din cauza soferilor...nu din cauza lipsei ABS, ESP, tot *****' ala e....sinteti cam indoctrinati voi de "binefacerile" tehnologiei....
20 sep 2013, 12:35
+2
1298 comentarii 3108 puncte
Oricum in ziua de azi cam asta e ideea cred ...sa nu tina foarte mult ...daca se strica le vei duce la service la reprezentanta sunt niste bani dati si acolo ...sau se strica iei alta ..asa daca ar tine toate 20 30 de ani ca cele de pe vremuri si merg 1 mil de km si tot asa ...cine mai cumpara alta cine le mai duce la service ...pai faci bani numai ca vinzi odata si mai vinzi peste 20 de ani ( vorba vine ) asa e si asta o smecherie pe langa toate celelalte motive bineinteles...sau cel putin asta e parerea mea....
19 sep 2013, 01:01
+2
Daniel H
4 comentarii 2 puncte
In sfarsit un titlu care imi place !
19 sep 2013, 13:31
0
95 comentarii 65 puncte
cu toate astea nimeni nu ar alege un Golf 1 in locul unui Golf 7... :)
19 sep 2013, 16:03
0
1014 comentarii 1115 puncte
Nu alege fiindca sunt masini depasite tehnologic si uzate moral.Cei ce au bani cumpara masini noi,cei ce nu au bani se simt bine si intr-o masina veche. Si cu toate astea sunt posesorul unui MB C250 din '97, 150cp.Masina de familie Skoda octavia Tour 1.9 TDI 105cp.Afara de consum care clar este mai mic la Skoda, nimic nu se compara cu MB.Am demaraj mai bun, cuplu mai mare, confort interior mult peste scaunele skoda, manevrabilitate, stabilitate in curbe, izolatie fonica, etc. Nu as da MB pentru Octavia Tour ( care este o masina buna ptr categoria ei) never.
20 sep 2013, 10:30
+1
330 comentarii 94 puncte
Da...ai foarte mare dreptate...de aia cu bani isi cumpara mercedesuri cobra de acum 30 de ani, de coletie...mercedesuri bot de cal de acum 40 de ani, cadillacuri din anii 60-70 si le intretin ca la carte si le scot dumineca pe strazi la plimbare...de aia ca nu isi pot permite un hyundai sau o toyota ultimul model...asa este!
20 sep 2013, 12:39
+1
12 comentarii 10 puncte
Eu unul as alege oricand un Golf 2 contra unui Golf 6 :) La schimbul mk1 pe mk7 m-as mai gandi...Oricum, sunt fix la mijloc, am un mk4 si sunt mega-multumit!
19 sep 2013, 17:36
+2
121 comentarii 127 puncte
Dezavantaje la cele din metal ..ruginesc in timp daca nu se circula cu ele ..cat despre astea de plastic...sunt facute asa pentru a salva bani ..si a face bani ..plasticu este mult mai ieftin ca metalu drept urmare productia masinii e mai ieftina ..dar de asemenea se strica si mai rapid drept urmare firma respectiva in cazul de mai sus va avea vanzari mult mai mari de piese de schimb si va avea incasari foarte bune ...mai nou au trecut la pompe de apa electrice ..care dupa 3 ani pica (x3 parca) ..deja mai rentabil e sa iei o masina veche ca e mai usor de intretinut si mai fiabila
20 sep 2013, 00:57
0
free2hot4you
42 comentarii 9 puncte
inainte sa fiu proprietar de bmw auzeam pe multa lume ca e masina. ztiti voi : " sunt bmw-uri si restu." etc. dupa ce am devenit proprietar de bmw( din proprie initiativa nu influentat de anturaj) am vazut cate probleme poate avea o masina neintretinuta. am zis ca nu mai vreau diesel cat traiesc. in fine am scos-o la capat dupa 6 luni si 2000 de euro investiti in reparatii.acum ma bucur de o masina in adevaratul sens al cuvantului. intre timp toata lumea din jurul meu( actuali sau fosti posesori de bmw) i-mi ziceau intr-una: " bmw e masina,dar bmw a facut masini pana in 2000." mi-a fost greu sa cred dar.... saptamana asta am prestat ceva servicii(montez si repar aere conditionate si instalatii de climatizare) acasa la proprietarul reprezentatei vw din cluj. proprietar de bmw intre 91 si 00. a zis ca si el era la fel : infara de bmw nu exista alta masina pt el. asta pana in 2000. a mai zis un lucru care m-a pus pe ganduri. :" ursuletu si pisicuta au fost MASINI." ce se face acum.......... ps: masina mea e un 520d e39 din 2000
20 sep 2013, 07:34
+1
lexick
135 comentarii 203 puncte
E posibil sa ai si ghinion cand cumperi un bmw sh ...sa trebuiasca sa investesti in el, asta e...unii nu au grije deloc deloc de masini si merg cu ele absolut incredibil.. In general era vorba despre o masina foarte buna. Daca ai mai gasi o pisica foarte buna te-ar tine 40 de ani. Eu am in garaj si o pisica(circul foarteee rar cu ea) din 1992, tocmai ce a devenit adulta, are 20 de ani...si merge ca in prima zi si clima bizonica pe ea si ABS-ul si Airbag-ul(toate verificate la reprezentanta). E pacat ca BMW-urile au asa un renume de tiganisme...asta datorita multor negrii ce le-au cumparat si merg cu ele ca cazanele, dar si aia merg cu asa ceva pentru ca nu trebuie sa bage bani in ele si sunt ieftine acum. BMW seria 5 E39 este o masina excelenta, am condus un M5 din gama E39 , este o adevarata capodopera de masina, perfect echilibrata, absolut incredibila ... Eu nu am incredere in Disel, eu sunt fan benzina. Daca tot iti iei un BMW iei un benzinar adevarat, nu rasnite de 1.8Litrii .... Un Bmw adevarat iti aduce enorm de multe satisfactii deca esti sofer si vrei sa simti masina. BMW nu a fost inventat initial pentru a consuma 3 litrii la suta... de aceea in opinia mea e inutil Diselul, daca vrei economie diesel sunt o gramada de marci ce te vor satisface... Din punctul meu de vedere, expresia : Nu e nimic ca BMW-ul se aplica unor BMW-uri adevarate. Nu vreau sa te supar, dar 2.0 d pentru caroseria seriei 5 e mult prea putin, pe un seria 3 e semiacceptabil, dar pentru un 5 e mult prea putin. Oricum roaga un prieten/cunostinta sa te lase sa mergi cu un 530d macar, sau un 545i ...si vei vedea diferenta, enorma.
20 sep 2013, 08:54
+1
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Salut, lexick! Am mai auzit de cateva ori afirmatii de genul: "daca nu ai un BMW cu cel putin 6 cilindri, nu ai BMW" sau "un BMW fara macar 200 cai putere, e nimic". Nu sunt de acord cu aceste afirmatii si iti spun si de ce. :) Este pur si simplu doar parerea mea... Intr-adevar, cand spui BMW, spui in primul rand sportivitate...inca din anii '30 si '40 cand BMW 328 domina mare parte din lumea motorsport la acea vreme, castigand o gramada de curse foarte importante. Este adevarat ca alta senzatie iti da un 328i E36 sau M3 si alta senzatie iti da un 316i. E adevarat ca este o diferenta mare intre modelele 325i/328i si 316i/318i. INSA, de-a lungul timpului, BMW a mai dezvoltat si alte modele, altele decat cele sportive cu multi cai putere. Astfel, s-au nascut 316i, 318i, 320i. Aceste modele, stim bine, au fost create pt. a acoperi o piata mai larga de clienti. E cat se poate de necesar sa faci asa ceva pt. a te extinde. Din cate stiu, cel mai de succes model BMW este Seria 3(nu Seria 6, nici Seria 7, astea cu motoare de la 3000 cmc in sus). Si parerea mea este ca(aici nu am date exacte, este doar parerea mea) tocmai aceste modele cu putere mai mica se vand cel mai bine(mai ales 320d, astazi). Astfel, daca iti permiti un 330, felicitari! Insa nu multa lume isi permite un 330. Astfel, te poti orienta spre un model cu motor mai mic. Mie personal nu mi se pare nicio rusine! In plus de asta, sunt in lume "n" caractere. "N" dorinte, "n" cerinte, "n" preferinte. Eu personal, sunt mai cumpatat din fire. Nu e genul meu sa merg cu 150 in oras, sa fac drifturi pe sosele sau sa fac "liniute" pe bulevarde. Merg sportiv, insa nu exagerat deloc. Romania noastra draga, nu are nici autostrazile/drumurile de "afara", astfel incat sa-ti permiti sa mergi cu 150 fara niciun risc. Acestea fiind spuse, pt. mine personal, un 330 nu mi s-ar potrivi. :) Sigur, ca toata lumea ar vrea un 330, nu? Trage mult mai bine ca un 318i si "altfel se simte". Bun. Insa, intr-o tara ca a
20 sep 2013, 18:45
+3
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Insa, intr-o tara ca a noastra, unde nu ai cum si nici unde "sa o simti" , mi se pare inutila! Nici nu am experienta si prefer sa stau in banca mea. Altii...care se cred soferi de curse au patit-o grav de tot...dovada ca avem mii de morti pe soselele din tara si o buna parte din acesti morti sunt tineri de pana in 30 de ani...oameni care au vrut sa "simta masina asa cum trebuie"....insa acum din pacate nu mai simt nimic. 2. O masina puternica, motor mare...taxe mari, asigurare mare(eventual si casco). Stim cu totii cam cat ar costa impozitul pt. un 330. Si asigurarea. Si casco-ul. Nu-mi permit! :) Nici nu e genul meu s-o inmatriculez in BG. Deci? Un 318i pt. mine imi vine manusa din toate punctele de vedere! "Nu ai BMW daca nu ai macar 6 cilindri".... e adevarat, insa trebuie sa-ti si permiti sa-l intretii asa cum trebuie. Unul cu 4 cilindri ce are? Ciuma? :) Nu e BMW...!?? Dar ce e? :) Nu tot de BMW e fabricat motorul respectiv??? Sigur ca nu te poti "da mare" pe langa un M3 cu un 318i...insa nu despre asta e vorba! BMW fabrica aceste diferite tipuri de motoare, in functie de preferintele/bugetul fiecaruia! TOATE motoarele de la BMW isi fac foarte bine treaba. Insa unele au cilindree mai mica, cuplu mai mic, putere mai mica decat altele. Insa, TOATE (zic eu) merita sa faca parte din "filozofia" si istoria BMW! Da! Si 316i ! Sunt o gramada de oameni foarte multumiti de acest motor. Eu am 318i si pot spune ca, pana acum, de 5 ani de cand am masina, merge excelent! Consuma foarte putin ulei, nu are un consum mare de benzina, nu scoate fum, trage foarte bine(pt. puterea lui). Am facut recent un drum Romania-Suedia, Suedia-Romania, si in total am facut cam 4800 km. cu aceasta masina. A mers foarte bine, fara nici cea mai mica problema! Am mers si cu >160 pe autostrazile din Germania si in general am mers cu 130-140 mai tot timpul pe autostrazile nemtilor. Ce sa mai vreau de la ea??? Totusi e o masina de 23 de ani!!! Consider ca mi-a facut "toate poftele". Sigur, ca nu a
20 sep 2013, 18:45
+3
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Sigur, ca nu aveam cum sa ma tin dupa Seriile 5 F10 ale nemtilor care mergeau cu 150-160 tot timpul...insa cu ei ma pun? Nu pot sa zic ca e un motor puternic, insa nici precum unul de 1.2 diesel nu e(desi, tot respectul si pt. motoarele de genul). Deci, in concluzie, pot spune ca si motoarele astea de "rasnita" merita sa fie respectate. :) La o masina, nu conteaza doar in cate secunde "ia suta' " sau cu ce viteza poate lua o curba. Nu e pt. toata lumea asa ceva! Pt. mine, sofatul se poate "simti bine" si la o viteza legala, conducand fara griji, pe un drum de munte, cu un peisaj superb, conducand o masina pe care mi-o pot permite si care imi place! Nu adrenalina face un drum mai placut ci linistea, siguranta si "placerea condusului" (parerea si preferinta MEA) . Ma scuzati ca am scris atat...insa asta este parerea mea si niciun "minus" nu ma va opri sa o spun. Sa ai o zi buna!
20 sep 2013, 18:46
+3
lexick
135 comentarii 203 puncte
Respect opinia ta si imi place ca scrii civilizat , cu astfel de oameni ca tine imi tot vine sa am discutii (civilizate) . Acum am ascultat opinia ta si te inteleg perfect. Acum sa iti spun si eu parerea mea, ca asa e frumos nu? :) 1. BMW se alege pentru : Dinamism-Sportivitate-Placerea de a Conduce, Mercedes pentru confort, Volvo pentru siguranta si AUDI pentru manelisti mai nou :))) glumeam ..Audi a furat tot de la toti, nu avea nimic, a angajat oameni ce au plecat de la BMW, Mercedes si Volvo si a creat o struto-camila. Nu e cazul sa avansez aici, pentru alta data, nu face obiectul discutiei. 2. Este logic ca iti cumperi ceea ce iti permiti. Dar, toti am vrea vila de vacanta in Malta si pe Coasta de Azur, dar nu toti ne permitem asta, asa ca strangem din bubulite, facem 4 credite si facem o vila cu 4 etaje, ne amanetam viata, dar o facem in camp la 40 de km de oras , pe drum de pamant, ca na, nu avem bani de Coasta de Azur, eee..nu o sa vedem marea dimineata cand ne trezim, da na...macar vila. 3. BMW de condus este 328i, 330i, bmw de croziera este si 330d . BMW Xd sau Xi sunt create strict pentru a contracara competitia Audi Quatro, strict din punctul meu de vedere nu mai sunt BMW-uri adevarate, intra in alta liga, asta nu inseamna ca nu sunt masini bune, dar nu au legatura cu ce BMW reprezinta. 4. BMW reprezinta tractiune spate, directie superb echilibrata, dinamism superior si motor performant. 5. BMW 316i, 318i ( am avut stiu ce zic) au fost create strict datorita cerintelor pietei . Nu ma intelege gresit insa, nu inseamna ca un BMW 318i e inferior unui Golf de exemplu, nici vorba despre asta. INSA: 6. BMW in 4 pistoane, difera enorm de cel in 6 pistoane , dupa cum urmeaza: a) 316/318i au discuri frana fata si saboti pe spate. Eficienta franare foarte mica. Ce inseamna asta: comportamentul masinii inferior, reactie inferioara, feeling total de condus net inferior. Acum sa vorbim de modificari intre 316/8 si 328/330i -Ampatamentul, diferentialul, c
22 sep 2013, 18:19
+1
lexick
135 comentarii 203 puncte
Ampatamentul, diferentialul, cutia de viteze, rigiditatea torsionara a caroseriei, rigiditatea pe punte, distantele de lucru, distantele focale, coeficientii de lucru, axul cardanic, regulatorul de cumplaj, computerul de injectie, caseta de directie, pompa de servo, pompa de apa, pompa de frana, dimensiunile placutelor de frana, discuri frana ventilate fata/spate, pompa de combustibil cu debit marit, barile de rigidizare ....si lista poate continua la nesfarsit... Iti spun pe pielea mea, iti dau un exemplu, diferenta dintre un BMW 318i E36 si un 328i E36 este de fapta aproape toata masina ...dpdv tehnic. Nu poti sa iei curba cu un 318i la fel ca cu 330i, nu poti sa simti totul la aceleasi cote.. de aceea si M3 este atat de scump, de aceea piesele sunt o caruta de bani, desi la exterior si in interior arata de parca ar fi aceleasi masini. Crede-ma NU sunt aceleasi masini. Eu inteleg conceptul tau si nu sunt miliardar, strang din dinti cand bag impozit la statul romana de ordinul zecilor de milioane, dar am inceput de la 316i , 318i si crede-ma arata la fel dar e o diferenta enorma intre ele. Si mie imi place sa port adidasi Puma si sa ma incred ca am cine stie ce calitate in picioare, dar nu sunt Brooks, nici macar Asics , sunt Puma, made in china, din pacate dau banii doar pe nume, vreau si eu o felie la tortul fericirii si ma amagesc ca am primit-o. Nu stiu daca intelegi ce am vrut sa spun. In ultimii ani am avut numai masini cu motoare peste 3.0 si iti spun cu mana pe inima, nu sunt un pusti teribilist, am vreo 14 ani de cand am luat carnetul si cazierul meu rutier e curat ca lacrima si mie imi place sa merg la viteza legala, pe drum de munte, cu peisaj superb, in liniste si siguranta. Dar...aia cu o masina pe care mi-i pot permite o spun si eu cu durere-n gat, ma mint singur cand trece pe langa mine un Lambo sau un Aston Martin ... Cand am chef de adrenalina( se intampla des), fug pe Hungaroring si ma satisfac. Tin la viata mea. Ideea unui motor mare n
22 sep 2013, 18:20
+1
lexick
135 comentarii 203 puncte
Tin la viata mea. Nu vreau sa fiu rau, dar tu crezi ca daca conduci in limitele legale o pisica cum e a ta( nu vreau sa te jignesc pe cuvant nu asta e intentia) , fara nici macar un AIRBAG pe ea, nu iti risti viata? in 2013?, in Romania? .Gandeste-te de doua ori! Ideea unui motor mare nu tine neaparat in idiotenii si condus ca tampitul, ci in linistea pe care ti-o ofera. Sa sti ca un motor mare te va calma ca sofer mai mult decat unul mic din care o sa incerci sa scoti tot ce poti. Si eu eram ca tine, in lumea mea, am criticat ani de zile pe toti care spuneam ca 318i e doar o idee, o aspiratie la BMW dovada se poate gasi pe formuri, ani de zile le-am tinut piept si intr-o zi am avut curajul sa fac un efort si mi-ai luat un bmw adevarat, mi-a fost greu sa recunosc ( sunt berbec incapatanat), dar clar nu pot sa te cert acum :) , si eu am fost ca tine, te respect pentru ca iti susti punctul de vedere, dar desi vreau, nu pot sa fiu de acord cu tine, pentru ca am vazut pe pielea mea ca nu am dreptate. Toate marcile produc acum motoare mici, cred ca o sa apara si BMW cu motor de 1.0 i in curand...asta e tendinta, dar o masina adevarata iti ofera mult mai multa satisfactie decat orice altceva, de aceea e nebunia asta pe planeta. Concluzia: vrei masina pe care sa ti-o permiti, alege altceva sunt multe marci fiabile care te vor satsface sa mergi cu 140/150 km/h pe autostrada si sa ti le permiti. Dar nu o sa vrei alta marca , stii de ce? Vrei o parte din fericire...deci...cumperi BMW cu motor mic, iti va da macar moral o urma de satisfactie, ca si PUMA din picioarele mele. :) daca intelegi ideea. PS: am fost pe la nemti si crede-ma sa mergi cu 250km/h si sa simti ca plutesti, fara sa auzi motorul, e pur si simplu EPIC! Sa mergi cu 140/150km/h cu un bmw adevarat, fara sa auzi nimic, e ...melodie pentru suflet. Cu respect! PPS: Foarte frumos si ingrijit pisicul tau E36, te felicit, masina ingrijita! Bravo!
22 sep 2013, 18:20
+1
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Salut Lexick! Vad ca mi-ai raspuns de curand, asa ca poate am o sansa sa citesti ce voi scrie. :D Da, sunt intru totul de acord cu tine, asa si este! Stiu si eu ca este o diferenta mare dintre un 318i si un 328i (atat dpdv tehnic cat si dpdv al senzatiilor). Stiu si eu ca un 328i are cu totul alte componente(mai mari, mai rezistente sa faca fata unor forte mai mari) fata de un 316i. In principiu, daca o masina are motor mai mare de 2500 cmc, cred ca(aproape) orice marca de masini iti poate oferi o senzatie placuta, nu numai BMW, Mercedes sau Volvo. Stiu si eu care sunt beneficiile unui motor mare, din toate punctele de vedere(placerea condusului, fiabilitate, etcc). Pe langa masina asta a mea, familia mai detine un E90 318d din 2008 luat de nou nout din reprezentanta. :) Banii parintilor....masina lor, nu ma intereseaza nu ma dau "mare" cu ea, nici n-am prezentat-o pe 4tuning aici, desi merg si eu destul de des cu ea. Are motor de 2000 diesel, 143 cai insa are un cuplu, zic eu, mare de 320 Nm(parca atat are din cate m-am uitat pe net,318i-ul meu are 163Nm, deci e o diferenta...mare). Am mers cu ea si cu 220 pe autostrada, stiu cum te simti in ea, nu o auzi deloc, nu simti nicio vibratie, merge de parca pluteste...si pe langa astea, consuma si semnificativ mai putin. INSA, E36-le imi da de fiecare data o placere de a conduce mai mare decat E90-ul, every time, in pofida luxului din E90. :) Probabil si din cauza faptului ca tin foarte mult la masina asta....insa mai e si "altceva". :) Parerea mea este ca, o masina, cu cat e mai "complicata", cu cat are pe ea mai multe "dotari", mecanisme, sisteme, electronice, etc. cu atat e mai problematica. :) A mea, fiind o masina mai simpla, are si niste componente mai simple,mai ieftine, deci, mai usor de intretinut. Niciodata un 328i nu o sa fie la fel de usor de intretinut ca un 318i. :) Tu insuti ai spus ca dpdv. mecanic, un 328i aproape ca este alta masina fata de un 318i sau 316i. Asa este! Stiu asta si nic
22 sep 2013, 21:29
+1
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Stiu asta si nici nu prea are cum sa fie altcumva, logic vorbind. Altceva e cand ai motor de 328i, motor maricel, alta putere, necesita o putere de franare mai mare, alt sistem de tractiune, de injectie, etc. e normal sa fie asa, nu ai cum sa pui franele mele de pe 318i pe un M3... e absolut normal si tot asa cu multe, multe alte piese. INSA, trebuie sa intelegem ca masinile astea sunt VECHI. Iar daca nu au avut parte de o ingrijire corespunzatoare...incep sa "cada" piesele, una dupa alta...Cu cat e si mai complicata....cu atat mai rau, stii si tu treaba asta, normal. Pe un forum bmw, mai acum cativa ani cand abia imi adusesem masina din Suedia pt. prima data, scria unul cu un e36 (nu mai stiu ce model exact, oricum parca era ceva de genul 320) ca in luna cutare, a schimbat asta, asta, asta,asta(piese care i s-au stricat, nu tuning sau ceva), pe urma, in alta luna asta,asta,asta,asta, in alta luna tot asa....de la un moment dat, unii useri i-au atras si atentia asupra faptului ca masina numai probleme i-a facut...si el continua sa spuna ce a mai schimbat la ea, ca nu mergea bine deloc, tremura violent la nu stiu ce viteza si nu mai stiu ce alte probleme avea masina aia....si in continuare, masina mai "cerea". Si astfel de exemple precum baiatul asta mai sunt...si inca multe! De ce ti-am spus asta...pt. ca atunci ma speriasem cu adevarat! Ma speriasem ca...."aoaleu, daca o sa ajung si eu ca baiatu' asta???" Si tin minte ca nu avea un E36 in 4 pistoane, deci nu 316/318. Avea ceva mai misto. Care e concluzia mea...exista, mai ales la masini vechi si mai ales daca nu au fost intretinute corespunzator,posibilitatea sa ti se strice de sa stea mai mult in service decat pe sosea(si stiu si eu cum e, am avut in anii 90 un Fiat Uno care ne-a facut numai probleme...) Asta e ideea, chiar daca e un 328i, insa prost intretinut in decursul vremii, nu prea poate sa-ti faca cine stie ce placeri, chiar daca el din fabrica a fost facut sa aiba 10 clase peste 318i. Dupa atatia ani, dac
22 sep 2013, 21:30
0
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Dupa atatia ani, daca masina a fost neglijata, chiar nu mai conteaza ca e 328i sau ca e 316i. Pot spune chiar ca masina mea asa cum e ea 318i, acum in ziua de astazi e cu multe peste multe 328-uri care au fost neglijate si batjocorite. INSA, daca intretii corespunzator un 328i, categoric ca nu discuta cu 318-ul meu. :) Sper ca ai prins ideea. :) Si ma pot "lauda" cu faptul ca de cand am masina, de 5 ani, nu i-am umblat la motor, cutie de viteze, cardan, ambreiaj(cel putin pana acum).Singurele piese pe care le-am schimbat au fost de la articulatie(bucse, pivoti, bielete, etc). Altii isi schimba masinile, luate de noi o data la 5 ani, iar eu cand ma gandesc ca in toti acesti ani de cand o am, s-a comportat in foarte mare parte ca o masina NOUA, ea in realitate avand douazeci si trei de ANI (mai mare ca MINE), pur si simplu are tot respectul meu...asta ma face sa o ingrijesc cel mai mult. Adica ma pot baza pe ea ca pe o masina noua, insa ea fiind fooooarte departe de a fi noua. Oameni cunoascatori cat de cat, lucrand in domeniul auto, toti nu au putut sa creada ca masina e din 90. Mai toti spuneau ca e de prin 96, 98. :) Pur si simplu, pt. mine aproape ca ma doare-n...cot ca nu am vreun 328i, intelegi? :) Sper ca am fost inteles pana acum :) 2. Taxele si impozitele din Romania pt. astfel de motoare sunt URIASE. Nu numai impozitul care, numai el singur m-ar "usca de tot", dar si asigurarile si eventualele piese, toate acestea la un loc, adunandu-se, rezulta niste costuri muuult prea mari. Daca am o masina pe care am dat 40.000 euro, mai merge sa platesti un impozit mare, asigurare mare, etc... Insa daca stii ca ai o masina pe care ai dat numai 2000 euro si numai impozitul cu asigurarea(pe UN an) ar costa cam cat 2/3 din banii pe care i-ai dat pe masina.........sincer nu imi vine sa dau atatia bani! Never! Solutia ar ramane Bulgaria....insa...neah...nici aici nu m-as baga! In rest, 100% de acord cu tot ce ai spus tu acolo si despre pantofi si despre BMW/Merc/Volvo/Audi.
22 sep 2013, 21:31
0
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
:) Insa eu gandesc mai altfel decat tine(legat de ce ziceai cu pantofii). Eu ma gandesc ca sunt, cel putin in Romania, MILIOANE care ar vrea si ei sa aiba pantofii mei, Puma. :) Si iti mai zic ceva...bazandu-ma pe statisticile Politiei pe 2013...in Romania sunt abia 4.5 milioane de masini la o populatie de 19,x MILIOANE !!! (deci, in medie, doar ~4 OAMENI la O masina....Eu am masina, altii 3, NU) :) Si, da! Si Trabantul face parte din alea 4.5 milioane de masini. Restul de.....15 MILIOANE DE OAMENI.....??? (si sa mai zica cineva ca "romanii au bani frate...") Eu ma multumesc cu ce am. Eu vreau ca putinul meu sa fie un "putin" de calitate,sa ma bazez pe el, sa ma "satisfaca" si ma multumesc cu asta. Eu stau in cartierul Dorobanti din Bucuresti, considerat a fi un cartier "de fite". Eu umblu fooooarte des prin acest cartier si e aici unu' cu un Lamborghini Aventador galben. Crezi ca am macar 1% INVIDIE sau crezi ca imi bag unghiile in gat ca eu am o masina de 23 ani si ca ala are o masina care valoreaza de 2 ori cat casa mea(poate si mai mult)??? Deloc! Ma uit la masina, imi place, imi spun in gand "bravo ma s-o stapanesti sanatos" si...cam aia e. :) Nu ma intereseaza absolut deloc altceva....de genul sa fac pe "***** in 4" sa ma bag in afaceri, sa risc, sa tremur noaptea, sa ma doara capul, sa am mare responsabilitate, mare raspundere, etcc. ca sa fiu si eu...."acolo sus", sa am si eu Aventador. :) Nu e genul meu...sa faca altii daca sunt in stare. Si nici genul meu nu e sa imi iau vreun 328i dar sa nu imi mai permit sa ma duc in vacanta, daca i se strica ceva sa ma uit la ea sau sa-i bag benzina joia si de Pasti. :) Masina asta, pana acum, e tot ce-mi trebuie. Insa suntem oameni diferiti si te inteleg perfect ca ai vrut sa ai ceva mai bun si ca te-ai luptat pt. asta. Si mie mi-a facut placere sa vb. Sa tot am asa discutii. :) Ar mai fi de spus cateva chestii insa vad ca deja am scris o carte... Te salut si isi urez bafta in continuare si sa te bucuri de masina ta!
22 sep 2013, 21:32
0
lexick
135 comentarii 203 puncte
|Lasa ma sa scriem...de aia au facut astia situl :))) cui nu ii convine sa nu citeasca :))) Hai sa iti spun ceva, am un pisic cumparat de nou 1992 din Italia , sunt al doilea proprietar, primul pe Romania, am masina de 10 ani. Are 20 de ani impliniti. Inafara de trapa are toate optiunile posibile. Hai sa ne gandim ce aveam noi in 1992???? nimic...dacia, olticit si atat... Are clima bizonica, abs, airbag, senzori parcare din fabrica, sistem de sunet Harman Kardon, perdeluta electrica(nu stiu daca e din fabrica, dar asa am luat-o, pare originala),4 geamuri electrice....si ghici ce...e un 318 i M40 chiar...nici macar un M43 :)) . Stii de ce n/am vandut-o niciodata si de ce tin o masina de 20 de ani pe care o conduc o data la ....3 luni ocazional? Exact: pentru ca a fost prima mea masina dupa Dacia 1310, pentru ca tin la ea cu sufletul. Motorul in 4 cilindrii este excelent, are un cumplu beton pentru un 1.8, te unge pe suflet sa schimbi la 1500 de ture vitezele si sa nu caraie nimic...este cel mai echilibrat motor de 1.8 din lume. Are 20 de ani, am facut europa cu ea, are ATENTIE!!! 450.000 km in bord si pe verificate nu am pus in veci un gramde ulei in motor intre schimburi, nu papa nimic. DubluClimatronicul (e doar bizonica dar ma rog) merge ca in prima zi, am schimbat in 10 ani, un rulment pe spate, placute frana si filtre. Inca nu e nevoie sa schimb discurile de frana daca iti vine sa crezi. Deci stiu cum e. Asa e, poti avea satisfactii si de la un Golf3 , sunt multi cu sufletul pe asa ceva. Probabil ca atunci cand vorbesti din suflet nu mai conteaza altceva, asa ca ma opresc aici, pentru ca te inteleg si pentru ca pe viitor, sper sa evoluezi ca si mine si cand iti vei permite sa conduci un 3.0i o sa vi singur sa imi spui daca aveam dreptate. Nu are rost sa te mai contrazic, ma voi retrage, impotriva sufletului nu te poti pune, eu stiu asta bine. Sa o stapanesti sanatos, sa te ajute bunul Dumnezeu sa nu ai evenimente de nici o natura, sa te tina inca 50 de ani,
22 sep 2013, 22:53
+2
lexick
135 comentarii 203 puncte
poate ne vedem peste 40/50 de ani la vreun eveniment clasiic/retro cu ele :)))). PS> multumesc pentru urarea sa ma bucur de masina mea, nu vreau sa spui ca sunt vreun marlan sau ceva, dar sper sa ma bucur de toate cele 5 masini pe care le am. Eu ma atasez de masini,daca le cumpar, nu prea le mai vand :P raman in familie , ma atasez de ele.
22 sep 2013, 22:54
+1
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
WOW! Sincer nu credeam ca esti posesor de E36 de atatia ani....wow chiar impresionant! Da, asa e poate ne vedem la o intalnire de masini de epoca :))) ehhh... sa vedem ce se va intampla. O zi buna si multa sanatate sa parcurgem cat mai multi km. :)
22 sep 2013, 23:15
0
lexick
135 comentarii 203 puncte
Vrei sa conduci o masina ( a se citi masinarie), conduci BMW vechi, golf vechi, sau orice inainte de 2000. Vrei sa fi condus, iei o masina mai noua). Driver`s car nu s-au facut decat inainte de 2000, unele chiar si 2001/2002 depide de marca. Dupa aia au aparut norme europene, obligatii cu tona, s-a taiat craca. Stii ca 60% din forma finala a masinii e data de normele in vigoare? . Nu mai poti faci pur si simplu o masina asa cum o visezi noaptea ci o adaptezi sa respecte norme, legislatii..etc.. In ceea ce priveste pisicu..am de gand sa ajung la 1.000.000 de km cu pisicu si cand o sa il scot la licitatie peste inca 40 de ani o sa fie la fel ca in ziua cand a iesit pe usa fabricii, fara steme de M , fara stick/ere cu Turbo pe el, all original. :) Sfat: nu pune aditivi in ea, ulei de proasta calitate. Nu mai asculta la toti ce mint. Decat sa pui ulei slab calitativ sintetic, pui ulei mineral de calitate maxima. Toata viata masinii mele a mers cu Castrol GTX adus din Germania. E doar opinia mea proprie dar la care am ajuns cu logica si ani de experienta> E mare frectie acum cu uleiul sintetic, mare campanie de spalat creierul, comerciale cu tona si totusi uitam un lucru esential> Toate autoturismele pe care le gasesti pe google cu o simpla cautare ce au intre 500.000 km si 2.500.000 de km la bord neumblat in motor au mers cu uleiuri minerale :)). Suntem tentati sa cumparam si sa credem tot ce ne prostesc la tv. Eu am cartea de service, in 20 de ani de mers si de acum jumatate de milion de km la bord, pisica a mers cu ulei mineral. Ghici ce ? nu consuma ulei, motorul merge perfect rotund, nu a fost segmentat, rectificat, ...nimic. Am citit zeci de mii de pagini de forum la viata mea, exista proprietari de masini de peste 30,40 de ani, jaguar, Lancia,etc...etc... care folosesc numai minerale. Daca nu ai un motor de forta cu care sa rupi circuitul in doua, nu merita sinteticul ce a fost inventat special sa nu se rupa la cald ca cel sintetic...vorbim totusi de t
23 sep 2013, 20:12
+1
lexick
135 comentarii 203 puncte
...vorbim totusi de temperaturi extreme de circuit, nu de motoare de 1.2 benzina...altii pun si pe Tico 0.8 litrii sintetic...ca e mult mai bun frate.. Eu sunt cu naturatul, sintenticul niciodata in nici un domeniu nu o sa fie la fel de bun ca lucrul natural.Omu inca nu a invins natura :p
23 sep 2013, 20:12
+1
free2hot4you
42 comentarii 9 puncte
1. nu sunt un pusti( am 30 de ani) 2. nu am avut niciodata nici macar un incident rutier 3. nu mi-am luat bmw pwntru a fi regele soselelor( urasc teribilismul) 4. am condus pisoi de 192 de ponei(stiu ce poate un bmw pe benzina in sase cilindrii) 5. nu am luat e 39-le pentru consum , ci pentru senzatia pe care o ai la volan( si nu ma refer la acceleratie si top speed). e vorba de felul in care stai in scaun, senzatia ca masina a fost construita pentru placerea de a conduce( nu pentru curse), feeling-ul acela ca tot ce apartine masinii e la indemana soferului, consola centrala axata pe sofer, ai totul, dar absolut totul la indemana..... as putea continua la nesfarsit. ps. lipsa de putere( intradevar unii zic ca 2.0d e un motor mic pe seria 5) am compensat-o cu o resoftare. acum am cu 5 cp si 32nm mai putin decat un 2.5d (163cp si 318nm). pentru mine e mai mult decat suficient in traficul dintr-un oras aglomerat cum e clujul. si la drum intins oricum se intindea destul de bine si inainte de resoftare. dupa reparatia capitala la care a fost supusa masina a atins 200km/h in mai putin de 3 km de linie dreapta. nu ai loc in tara in care sa scoti untul din masina.
25 sep 2013, 07:47
0
1014 comentarii 1115 puncte
Toti producatorii de masini din lume "au facut masini pana in 2000" , din 2001 diferenta dintre o masina si o pereche de blugi este modul de folosinta si pretul.Pe amandoua le schimbi dupa 3ani fiindca se strica :))))
20 sep 2013, 10:32
0
330 comentarii 94 puncte
Fals! Cei mai multi producatori europeni au fabricat MASINI pina in 1995...De 2000 nici macar nu se pune problema. A se vedea Mercedes, BMW, Volvo, Daewoo (desi asta e coreeana), etc. Masinile italienesti sau frantuzesti nici nu le iau in calcul ca alea nu cred ca au fost vreodata MASINI! Americanii au fabricat insa masini de prin 1950 pina in 1980 cel tirziu...dupa aceea nu au mai fabricat MASINI!
20 sep 2013, 12:48
0
330 comentarii 94 puncte
1 Pai nu inteleg de ce ai vrea diesel...multumesc frumos dar eu tractor nu imi voi cumpara niciodata... 2 Vorba aia cu exista BMW si restul este de fapt o parafrazare dupa "exista mercedes si restul" si stii foarte bine ca asa este...ati venit voi pustii pasionati de BMW sau de Audi sa credeti acum ca veti detrona vreodata firma Daimler!
20 sep 2013, 12:44
+2
1014 comentarii 1115 puncte
Salutare tuturor, o remarca foarte buna privitor la industria auto .Dar sa vedem care este adevaratul scop al acestei mari schimbari.Pretul de productie mic ??? hmmm....poate ultimul motiv fiindca preturile masinilor continua sa creasca nu sa scada.Mai degraba rezistenta slaba la accidente .De aici au de castigat multi, cum ar fi : producatorul de masini, producatorul de piese auto, service-le auto, firmele de leasing si dealeri auto, etc. Acum 30 ani se avea in vedere siguranta pasagerilor, acum asta nu mai conteaza "ca si asa suntem multi" ,daca se poate face toata masina din plastic ar fi cel mai bine ....... Daca mi-as permite ,as importa un GMC din State de acum 30 ani si m-as simti cel mai in siguranta cu el, sunt sigur ca nu va trebui sa repar nimic dupa o lovitura frontala cu un taximetrist care nu se asigura sau cu un microbus de maxi-taxi care opreste fara semnal ....
20 sep 2013, 08:34
+2
12 comentarii 10 puncte
Are dreptate Cromatux, cand merg cu mk4 ma simt sofer, cand merg cu Passat-ul c3 ma simt pasager in stanga :)
20 sep 2013, 08:48
+1
lexick
135 comentarii 203 puncte
Corecta remarca ta: Momentan am si un Volvo S80 in care chiar ma simt pasager, e o super masina , dar nu ai absolut nici o satisfactie ca sofer....zici ca esti un privitor la stele....este exact spre ce tinde lumea auto...masini care sa mearga singure, pentru puturosi, pentru pretenii de mari domni.Nu ma intelege gresit, e o super masina pentru drumuri foarteee lungi, ajungi la destinatie in siguranta, confort , dar megaaaa plictisit, fara satisfactie.. Eu prefer sa conduc o masina de 20 de ani care dupa 6 ture de circuit sa te lase fara vlaga in tine ...sa simti ca esti viu, ca traiesti...decat sa ma conduca o masina .. de aceea pe circuit la nemti vezi atatea masini vechi ce se dau ...proportia e 60%vechi cu 40% generatia noua, statistica oficiala ,,,+
20 sep 2013, 09:15
+3
lexick
135 comentarii 203 puncte
Asta spuneam si eu ... nu ai nici o sansa sa scapi dintr-o masina lowcost... Mai prost decat Logan e Chevrolet AVEO ...la 20km/h se rupe de la mijloc.. Pacat ca in 2013 lumea inca cumpara masini doar pentru ca li se spara creierii la tv.. nu se uita la siguranta, nu se gandesc ca poate intra un prost in ei...ii intereseaza doar sa fie noua si sau mai sunt cazuri sa arate bine.. http://postimg.org/gallery/6srz1na2/7cd095e7/
20 sep 2013, 11:11
+1
330 comentarii 94 puncte
Pai masinile noi nu arata bine! Cit despre siguranta sa imi fie iertat...nu exista masina sigura si masina nesigura...cu asta ti s-au spalat creierii de catre TV...in realitate exista SOFERI si conducatori auto. De retinut ca soferii nu reprezinta nici macar 5% din numarul posesorilor de permis de conducere...dar SOFERII nu au accidente! Niciodata! Asa ca "siguranta" masinii este o prostie...in realitate este vorba doar de "siguranta" soferului. Si o masina trebuie intr-adevar sa fie CONFORTABILA, sa se conduca USOR, sa fie placuta la condus...dar astea toate fara ajutoare electronice gen ABS, ESP, ASR etc etc....toate acelea sint prostii. NU te fac sa devii vreodata SOFER. Te invata doar sa te agati de volan si sa ii dai talpa sperind ca daca te bagi ca prostul in vreo situatie naspa va face ceva sa te salveze vreunul din nenumaratele sisteme electronice ale masinii!
20 sep 2013, 12:54
+1
1014 comentarii 1115 puncte
Discutia despre SOFER VS. conducator auto este alt caz, diferit de cel discutat aici.Discutia a deviat spre alte conversatii.Mass-media nu are nici o vina pentru alegerea unei masini, singurii raspunzatori sunt alegatorii, adica viitorii proprietari.Daca publicul nu ar cumpara , producatorul ar scoate din productie un model.Dar pentruca se cere , se produce.
20 sep 2013, 15:04
0
330 comentarii 94 puncte
Totodata consumatorul este si indrumat ce sa cumpere....prin indoctrinarea realizata de reclamele din mass-media...
21 sep 2013, 16:14
0
167 comentarii 45 puncte
NU vad rostul acestui articol care e scris si prost !!! Si ce sa facem acum daca sunt din plastic ???? Putem noi sa facem ceva in aceasta directie ???? Ca e din plastic NU CAPACUL CULBUTORILOR CUM SCRII ca ala e doar un ornament sub care se gaseste adevaratul capac din metal ma doare la bashcheti... Prefer sa imi cumpar masina noua din plastic la 10 mii de euro si sa o schimb la 5 ani decat sa dau 80 de mii pe alta facuta din fier si sa tina 100 de ani... Pe vremea lu' Nea Nicu o masina costa cat o casa iar acum voi va faceti credit pt casa pe 35 de ani... Mult v-ar fi placut sa faceti credit inca pe 35 de ani si pt o masina din fier... Idiotiloooor... Viata e scurta creditele lungi si dese...
20 sep 2013, 16:18
-4
1014 comentarii 1115 puncte
Daca eram moderatorula cestui site , zburai de mult de aici.Indiferent cat de suparat esti pe un anumit lucru, nu trebuie sa jignesti pe cineva pentru acel lucru.orice cetatean roman, conform constitutiei are dreptul la opinie si exprimare, dar nu intr-o forma jignitoare cum ai procedat tu.Articolul tau nu denota decat mizerie si lipsa de cultura.Asta e cronica unei selinitati premature si reactia intarziata a unei minti imature ..........
20 sep 2013, 21:02
0
330 comentarii 94 puncte
Da...pe vremea lui Nea Nicu o dacie 1300 era 70.000 lei...cit o casa. Dar ti-ai pus problema cit valorau acei 70.000...80.000...100.000 lei pe piata valutara internationala? Erau exact 2.000-2.500 USD! Masina mai ieftina ca Dacia nu va mai gasi romanul niciodata....Deci problema nu se pune la modul ca dacia era scumpa pe vremea lui Nea Nicu...din contra era foarte ieftina. De unde rezulta ca si casele erau foarte ieftine iar puterea de cumparare a romanului insignifianta... Dar nu de dacii era vorba aici ci de MASINI! Sint multi ca tine carora cind le vorbsti de masini vechi automat le zboara mintea la Dacia 1300....AI idee ce facea Mercedes in acea perioada? Sau BMW? Sau Volvo? NU mai vorbesc de americani...Acelea erau MASINI si erau masini fara moarte!
21 sep 2013, 16:09
0
1 comentarii 0 puncte
eh uite de asta nu ma indur sa renut eu la honda mea veche de 15 ani cu care am parcurs pana acum aproape 100 de mii de km fara sa ii schimb nimic in afara de consumabile ulei filtre baterie si stergatoare:)) ma atrag maxim masinile mai noi arata unele clar mai bine decat alea vechi e si normal evoluam intr-o directie... dar cand aud ca pana si honda a renuntat la suspensia independenta pe care vechitura mea o are,cand vad borduri din plastic care fac zgomot ca un penar de 3 lei parca dau inapoi... NU,nu sunt ca vulpea care nu ajunge la struguri...admir multe modele noi indiferent de marca dar parca nu as vrea sa mi se para normal sa imi schimb bucse,bielete,telescoape etc anual cum le schimba un prieten cu un peugeot de prin 2007 care de altfel arata foarte fain si e bucsit de dotari si senzori...
22 sep 2013, 17:24
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »