Ce masini electrice putem cumpara din Romania Green Cars 8 Noiembrie Ce masini electrice putem cumpara din Romania
Toate comentariile (17):
Brembo244
487 comentarii 2020 puncte
36.000 coco pentru căruciorul ăla de i-MiEV ? No thanks.
08 nov 2013, 18:23
+14
Maniak22
306 comentarii 142 puncte
Nu inteleg de ce masinile electrice trebuie sa fie si urate. Am urcat in Bmw I3 in showroom si nu m-a impresionat si intra in productie. Intradevar e interesant ca e mult mai mare in realitate decat pare in poze. E cam cat un X3. Probabil cei care sunt impresionati de tablete si gadget-uri noi au org..m. Mie imi place sa se imbine modernul cu clasicul. Sa ramana macar ceasurile de bord cu cifre pe ele cand opresti masina. Am vazut si live I8 si e wow dar se pare ca nu e sigur ca se va si produce in masa.
12 nov 2013, 09:51
+1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Daca imi permiteti o precizare, la Ranault, pe langa pretul lunar al chiriei pentru bateriela Kangoo Z.E. mai avem un aspect negativ si anume in momentul in care semnezi contractul, te obligi sa nu faci mai mult de 15.000 km/an!!!
08 nov 2013, 20:14
+12
nickos05
46 comentarii 45 puncte
cred ca mai ecologice decat toatele masinile astea 2013 relativ mici ar fi un ford 2013 ecobust de 1.0 cu GPL si hidrogen si un catalizator regandit. Eu cred ca tot atat consuma daca nu mai putin si polueaza "direct" la fel.
08 nov 2013, 21:31
+1
Evoluzione
92 comentarii 85 puncte
GPL si hidrogen pe acelasi motor sau separat? Pentru ca prima varianta nu e posibila. Masinile ce functioneaza pe hidrogen sunt defapt masini electrice, atat ca nu se incarca direct cu electricitate. Se foloseste un 'fuel cell' cum zic americanii, care transforma hidrogenul in apa si produce curent. Aceasta tehnologie nu este aplicata in serie de niciun constructor auto, decat de mici companii care propun kituri de conversie. Este insa o solutie foarte viabila in termen mediu pentru industria auto. Aici sunt de acord cu tine. Insa GPLul, cred eu, nu este tocmai o solutie (pierdere a puterii, crestere a consumului, dependenta de pretul gazului si deci de pretul petrolului). Mai bine E85ul sau E100ele chiar.
08 nov 2013, 22:05
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Perfect de acord cu tine Gorea si mie solutia cu Hidrogenul mi se pare cea mai de viitor, asta avand in vedere ca materie prima avem din belsug. Singura problema (din cate am auzit) este ca acest sistem ar fi f vulnerabil in caz de accident in sensul ca ar fi bombe pe roti. Dc aceasta problema s-ar solutiona ar fi perfect. Si nu vad de ce nu s-ar solutiona avand in vedere ca acelasi lucru era crezut initial si despre motorul cu combustie interna. Prin ziarele vremii scria ceva de genul "Un vehicul care merge folosindu-se de explozii alimentate de benzina, clar un pericol."
10 nov 2013, 21:01
0
64 comentarii 109 puncte
...este destul de scump sa produci hidrogen,ar costa mai mult decat actuala benzina,chiar daca se poate produce relativ usor din apa sau metan...si o alta problema a hidrogenului este stocarea,hidrogenul nu prea sta in butelii sau alte recipiente,chiar daca recipientul este tabla de 10 mm, in timp se evapora...
10 nov 2013, 21:54
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
1. Nici petrolul nu se extrage usor, dar asta nu ne-a oprit sa foram in ocean dupa el si sa facem rafinarii mari cat un oras. 2. Hidrogenul este alimentat in stare de lichid presurizat, inzolat termic si inchis etans nu vad ce s-ar evapora. 3. Pretul va scadea automat cand se va produce in masa, acum fiind scump pt ca este f putin folosit
11 nov 2013, 08:50
0
223 comentarii 312 puncte
Daca din pacate se va proceda cu operatiunea de foraj al gazelor de sist, pretul gazului va scadea destul de mult. In statele unite din 2009 si pana acum a scazut cu 60%. Personal sunt total impotriva forarii gazelor de sist, insa sunt multe tari care dispun de aceasta resursa si asta va duce pretul gazului in jos. Prin urmare, GPL poate doar sa scada ca pret, asta in cazul in care nu isi baga nasul guvernul sa puna si mai multe taxe si accize. Etanol-ul cum ai precizat inca este un combustibil foarte scump, avand un pret de productie mare. + ca pentru a fabrica 1L etanol ai nevoie de cel putin 40 kg materie prima.... ceea ce vreau sa spun e ca daca vrem etanol, trebuie sa cultivam mii de hectare cu grau, orz si alte cereale din care se face etanol-ul. Poate e bine, poate e rau, nu am de unde sa stiu, dar cunoscand tara si guvernul, daca producem etanol cu siguranta va creste pretul alimentelor.
11 nov 2013, 15:18
0
64 comentarii 109 puncte
Romanii inca nu au bani de pierdut pt astfel de tehnologii....ii lasam pe altii sa experimenteze si sa dezvolte tehnologia...orcum masinile electrice sunt doar la inceput,inca sunt multe de rezolvat la ele....mie nu mi-ar conveni sa ma duc 100 km si sa stau 2-3 ore sa incarc bateriile....
10 nov 2013, 10:07
+6
503 comentarii 588 puncte
Aspiratoare cu 4 roti urate si mici, nu multumesc! Poate sa fie si SLS AMG electric, ca tot aia-i. Vreau ceva care sa arda in cilindri, la fel de eficient ca benzina sau chiar mai bun, mai ieftin, mai putin poluant, care nu are nevoie de un alt combustibil la pornire cum e GPL, dar sa aud "glasul" motorului in direct, nu prin difuzoare ca nu-i joc pe consola cum fac unele marci care umbla cu falsuri.
11 nov 2013, 00:35
0
223 comentarii 312 puncte
Sunt fan inrait al motorului cu combustie interna. Si sunt si mai mare fan al motoarelor turbo pe benzina. Insa acum 2 luni am testat Nissan Leaf. O masina urata cu nimic foarte wow, dar electrica. Vreau sa iti spun ca desi nu auzi motorul, cand apesi pedala se simte. E un sentiment foarte interesant pentru ca ai putere maxima de la 0 la 4000, 6000 RPM cat are motorul. Se simte ciudat, dar se simte bine. Am facut aprox 20 de km in oras cu masina si am ramas placut impresionat. E foarte foarte "responsive" si iti da o senzatie futuristica cand conduci. Si crede-ma ca masinile electrice au un glas anume. Daca iti plac motoarele turbo cu siguranta iti va place sunetul scos de un motor electric. La viteze mici abia il auzi, dar daca ii dai blana face un zzzzzzzuuuuuu care iti da senzatie de putere, de viteza. Nu am cum sa te conving ca se simte bine, insa asa am spus si eu pana am condus. Acum sunt ceva mai receptiv in privinta asta. Toate ca toate, dar costurile sunt exagerate pentru astfel de masini. Din China poti lua motor (40 kW) + baterie undeva la 6000 E. pana la 30 000 E .... nu se justifica costurile.
11 nov 2013, 15:30
+1
64 comentarii 109 puncte
restu e research and development...
11 nov 2013, 15:48
+1
223 comentarii 312 puncte
Asa zic si aia de la Apple. care fac un telefon cu 190$ si il vand cu 600$. R&D nu e mare *****. la o masina electrica. Singurul lucru care are nevoie de R&D e sistemul de propulsie, si nici macar la ala nu e mare magarie. Daca ar fi 15000E pentru un mitsubishi i-Miev as zice ca e un pret decent. Dar 30 000........ e nesimtire. Oricum, pentru informatia ta si cultura ta generala, producatorii consacrati de masini, ofera cate un ***** de model electric doar ca sa fie "in pas cu moda". SI desigur la fiecare prezentare ni se va explica cat de bun este, cat de mult salveaza planeta bla bla bla.... E doar de show pentru ca petrolul inca exista din abundenta. Marketing rullz !!!
11 nov 2013, 16:14
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Ca idee tin sa te anunt ca iphone 5 la aparitie era 199 de dolari (varianta de 16 giga) in state si la banii astia maine mi-as lua 2 (sa am si unu de rezerva) :)) Dar la noi e mult scump. De ce ? Nu ma intreba habar am.
11 nov 2013, 18:55
0
223 comentarii 312 puncte
Era 199$ cu contract pe 1 an sau doi la At&T. La noi e mai scump, ca si in toata Europa datorita taxelor de import. Acum ca Snowden a frecat afacerile intre Europeni si Americani, zona de schimb liber intre cele 2 continente nu va mai fi. Eu am cumparat o imprimanta 3d din state. Si stau in Danemarca. Taxa de import 25%. Imprimanta a costat 2200$... si cand a ajuns in Danemarca mi-au trimis plic ca mai am de plata inca 550$..... nu a fost o veste buna deloc :(
12 nov 2013, 10:37
0
223 comentarii 312 puncte
Romania nu e pregatita pentru masinile electrice. Nici poporul, nici infrastructura. Ne vor trebui cel putin inca 10 15 ani pana sa rezolvam o infrastructura rezonabila pentru masini electrice.
11 nov 2013, 15:32
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »