Sigur nu au scos un motor de M5 care mergea.Probabil s-a stricat sau au luat masina lovita.Sau poate nu e un M5....ci un E39 cu bodykit.Care e diferenta intre orice E39 sau un M5 fara motor/suspensie? nimic.
diferenta este mare in sensul ca indiferent de marca a masinii cand e vorba de varianta mai performanta a modelului respectiv difera foarte mult caroseria...aproape ca nu are nici o legatura...este vorba de intarituri de rigiditate...caroseria e intarita din fabrica calculata in fuctie de motor si puterea care o va avea masina...ranforsarile din praguri tocmai ca si caroseria sa nu flexeze si un alt aspect important in caz de impact masina sa reziste...deci seria 5-ul e39 nu are nici o legatura cu M5-ul e39
07 nov 2013, 15:39
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Sasiul de M5 E60 e foarte diferit de E60 normal, mai intereseaza-te, compara modul de prindere al lonjeroanelor de la M5 fata de un E60 normal, plus alte ridigizari, alte frane, alte amortizoare, elemente de aluminiu, etc etc. O fi cum zici tu la E39, dar E60 e altceva.
De ce crezi ca e vorba de upgrade? Daca era la 1000hp mai zic.. dar de la 400-500hp nu este asa mare diferenta, probabil cum spune si "traiasca" avea motorul original dus si mergea pe principiul "dece nu", eu apreciez munca depusa pt ca arata impecabil la exterior si la motor... poate un 2JZ nu suna ca un V8 dar e ceva unicat macar.
Intre timp am gasit un articol care contrazice acest articol prezentat aici, defapt proprietarul Ed Mui a declarat ca motorul din M5 nu a avut nici o problema doar ca el vroia ceva mai potent cu costuri mai reduse, motorul 2jz de pe acest M5 este single turbo Garrett GT35-R .82 care produce undeva la 550cp, proprietarul mai are si un 325i to cu motor 2jz :) gasiti articolul in engleza aici: http://www.eurotuner.com/featuredvehicles/eurp_1011_bmw_325i_and_m5/
07 nov 2013, 14:48
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
tocmai aia e treaba ca pe strazi vezi tot felul de tuninguri in care dispare marca si tipul masini in cazul de fata nu ...chiar trebuia sa dispara sigla BMW M5 sau de ce nu sa apara dar cu inca o denumire BMW M5 by toyota supra ;)
asta spuneau producatorii, pt ca aveau de a face cu niste restrictii impuse de guvern, + ca astfel masina lor putea lua parte in competitii sub nivelul lor. daca stau bine sa ma gandesc, la fel se intampla si cu unele muscle-uri din america, despre europa nu stiu...
Daca te documentai mai bine aflai ca defapt 2jz-ul avea undeva la 300-350cp, si venea cu internale forjate, de aceea cu un mapping bun, acest motor duce fluerand 600CP, doar marind boost-ul.
faptul ca proprietarul e retardat, nu pot contesta. poate nu sunt eu fan inflacarat BMW, dar stiu ca daca schimbi motorul masinii cu unul de alta marca, i-ai luat "sufletul"
Si germanii la fel faceau si tot fac cu specificatiile lor.Eu am mers la dyno cu un BMW 540i obosit rau din 1997 cu 250,000km la bord si am scos 306cai/315tq (original trebuie sa aiba 286cai/300tq)
Pe 4tuning a fost un test cu E63amg (care a scos cu 100cai mai mult) si M5 F10 (care a scos cu 70cai mai mult)...fac asta pt ca ei vor sa arate ce "avansati" sunt ca scot numere de performanta mai bune ca altii cu putere mai multa,dar in realitate au cu mult mai multa putere.
306 cai dintr-un 4000 v8 din anii 90 ??!!! cred ca exagerezi, in primul rand trebuie sa produca vreo 400 de cai, ca sa ai la roti 300, pt ca un dyno masoara puterea care ajunge la roti, iar dak cei de la bmw au zis ca are 286, au spus ca motorul transmite 286, unui 740 ii trebuia cand era nou cam 7.5 secunde sa ajunga la 100
un leon cupra m-a facut sa plang pe autostrada, nu ca m-a intrecut, nu l-am mai vazut dupa 30 de secunde, norocul meu ca eram singur si ca nu am facut pe cocosul, dar motoarele europene tind sa fie mai putin tunabile decat cele japoneze, si mai ales decat cele americane, de aceia, o simpla harta si soft de motor scot dinytr-o supra 400 de cai fara sa atingi turbinele, la cele europene si in special la sportivele italiene, un soft iti poate distruge motorul, iar un bust mai ridicat sigur o sa-ti spara turbinele
Motoarele de supra 2JZGTE sunt printre singurele motoare de serie (exceptant RB26DETT-ul) care puteau fi duse in aproximativ 800cp doar din a mari boost-ul. Erau printre putinele motoare care aveau interne forjate si duceau cu lejeritate o putere de 400-450cp, doar ca producatorul nu puns un boost relativ "decent" intr-un twin-turbo din cauza masurilor de siguranta si a taxelor, de aceea au preferat sa fie cu 321cp si doar 451mn, bineinteles puteai opta si pentru o tractiune integrala.. De aceea si in zilele de azi, 2JZ-ul este printre cele mai performante motoare pentru competitiile sportive (dragrace, drifting, etc.) si nu numai.
Cum intru in fiecare zi pe 4tunig, la fiecare articol te vad dand comentarii de r hat si luand minusuri cu gramada.Habar nu am cine esti asa ca nu o sa incep cu jigniri cum a facut "bemwe-istul" de mai sus la adresa mea ca atat l-a dus capul, insa te sfatuiesc sincer: Mai iesi din casa, mai invata ceva PRACTICA despre motoare, nu doar ce scrie pe net si apoi poate o sa incepi sa iei si plusuri la comentarii.O sa iti fac un rezumat asupra problemei ca poate reusesti sa incerci sa incepi sa intelegi : tu imi compari mie un 5.0L v8 cu un motor 3.0 i6. Inafara faptului ca difera clar capacitatea cilindrica, motoarele sunt total diferite de la modul de functionare pana la materialele utilizate.Cum au spus si altii mai sus, motoarele de pe supra mk4 nu sunt niste motoare chiar normale, investind o suma minuscula, poti scoate enorm dintr-un motor 2jz.Stock el are da, putin sub 300 de cai.Unu la mana,doar umbland la boost,motorul ala deja scoate peste V8-ul bavarez. 2. la mana este recunoscut(ca majoritatea masinilor japoneze,MAI ALES toyota) ca fiind un motor care "nu are moarte".Este EXTREM de fiabil si rezista la o putere cu mult peste cea din fabrica. 3.la mana argumentul tau "dintr-un motor twin-turbo scoate doar 275 de cai".Daca te interesai si de altcva inafara de bmw stiai ca 90% dintre suprele de peste 800 de hp sunt single turbo. 4.gaseste-mi UN SINGUR bloc de motor de bmw care sa reziste la 1.400 de caluti :).Pacat ca sunt taxele asa mari si nu sunt masini japoneze adevarate in romania, ca se cam duceau la fund masinile nemtesti.(in caz ca ai impresia ca am ceva cu nemtii, am masina nemteasca). Eu m-am urcat si in e39 m5 si in supra, iti pot da numerele de inmatriculare si numele proprietarilor de la ambele masini sa nu spui ca mananc ***** ca toti altii care s-au plimbat in ferrari si m-uri cu galeata de pe net, si iti pot spune ca supra avea putin sub puterea m-ului, dar aderenta si ingineria japoneza isi spuneau cuvantul.Daca se pune sa aleg intre supra si or
In primul rand nu cred ca ne cunoastem ca sa ne permitem glume cu "mars acasa" dar pe net suntem toti smecheri stiu.In al 2-lea rand lasa internetul, mai iesi din casa si poate o sa ai ocazia sa mergi cu ambele masini ca sa iti faci o impresie.Dupa ce te-ai urcat si in e39 si in supra de astept sa dai un verdict final. :) Pana nu lasi putopalmeala asta infecta de "cretin gasit pe net" taci din gura.
lasa nene ca nu patesti nimic o sa mai vezi ... daca omusorul ala nu era multumit de motorul de renault uite ca si a pus de wv vr6 care e treaba ? dute la spitali daca tie iti este scarba
chiar la motorul asta m-am gandit sa trec,initial ma gandeam sa bag un 2.8 dar de ce sa nu pun direct 500 de cai de la rasarit iar caroseria din cate inteleg e la fel ca la m5,platesc impozit mic si putere mare,ba mai mult,devin posesor de m5,uraaa!
facem basca unii de altii,ala cu mercedesurile,asta cu japonezele...eu cu bavarezele!
stii ca la asta nu m am gandit pana sa zici de inima ...poate masina asta a fost salvata de la fier vechi si in loc sa ii repare vechiul motor de M5 au preferat sa ii puna o inima legendara
Tiganeala si colarasim !!! Ori ai Bmw ori ai supra ? Plus ca nu poti compara sunetul unui v8 de la Bmw iar in alta ordine de idei se putea bucura de cei 500 de cai si din motorul m5-ului printr-o simpla resoftare plus evacuare-admisie :) Pentru ca vorbim de un motor v8 de 5 litri , eu cred ca ar dezvolta 100 cai doar din ce am descris eu mai sus :P
De ce tiganeala? E39 M5 e visul meu, dar puterea la roti e de 326cp, dupa cum se vede in video, iar cu noul motor scoate 541cp la roata.. Deci diferenta e de mai mult de 200cp. Eu zic ca a iesit ceva frumos.
Pentru toti fanii "BEMWE" care habar nu au de la ce vine abrevierea dar se dau cunoscatori: Tot respectul meu pentru aceasta marca, insa este SUPRA-apreciata :)) Bmw o sa fie mereu o marca de top, dar indiferent de situatie, nu poti compara fiabilitatea unei masini japoneze cu nimic.In cazul de fata avem 2jz-ul care este legendar.Daca voi comparati un V8 de 5.0 cu un motor I6 de 3.0 e clar :)) daca japonezii de la toyota faceau in 90' un motor v8 de 5.0 se termina smecheria.Incercati sa va informati si despre alte marci de masini si dupa sa comentati.