Sunt foarte acesibile 535i,335i (undeva la 10,000euro) dar totusi mi-ar fii frica cu twin-turbo daca se strica.
335i e foarte bun de modificat dar toti BMW-istii....sa nu uitati ca motoarele TFSI de la AUDI/VAG sunt mult mai usor de modificat.
De la 3.0tfsi (290cai) ajungi cu o resfotare ABT la 420cai.
Daca se strica se aplica formula: bani+mecanic sau bani+DIY daca esti inclinat spre mecanica... inainte sa-ti bagi capul in orice proiect te cam gandesti bine inainte nu? :)
335i ajunge cu turbine stoc la ~460CP si cu turbine marite/schimbate dar cu interne stoc la +550CP.
Vezi kitt-urile JB4.
P.S.
Ne este deloc greu de modificat.
eu ziceam strict resfotare.Stiu de JB4 ca am vrut sa iau un 535i dar totusi,am citit multe povesti de horror cu turbo si pompele de apa/fuel.Sa refaci Turbo-urile este un job de 50ore
Pai trebuie sa faci si o mica diferenta, real niciun S4 stoc nu are sub 345CP, in general are cam 355-360CP (nu 333), deci castigul doar cu soft nu mai este atat de mare. Pe langa asta stage 2 (admisie, evacuare si soft) nu este foarte scump nici la BMW, puterea trecand usor de 400 cp.
Avem in RO BMW 335i cu JB4 si turbine modificate care are putin peste 500 CP si merge de mult timp fara probleme, deci facut bine si cu grija, merge.
S4 nu a ajuns inca la asemenea performante!