Porsche din America de Nord, data in judecata pentru accidentul lui Paul Walker Accidente 14 Mai Porsche din America de Nord, data in judecata pentru accidentul lui Paul Walker
Toate comentariile (38):
R3Kin
5 comentarii 9 puncte
Parerea mea despre porsche este una proasta si asta din cauza fiabilitatii si sigurantei.Pe de alta parte nu degeaba este o companie de renume iar renumele nu i se trage de la modele nereusite.Orice performanta cere sacrificii iar porsche poate sacrifica siguranta pentru a prima performanta.Nu te pune nimeni sa gonesti pe drumuri publice cu viteze de NFS apoi sa dai in judecata compania.Si eu regret moartea celor doi si nu "pentru ca filme" pentru ca erau doi oameni in primul rand.Tot felul de articole blameaza acel model dar ca sa fac o paranteza,nu pilotez masini,merg cu motorul iar mie personal imi plac si mi-au placut modelele mai "neascultatoare" asa ca probabil si cei care dau banii pe un astfel de porsche o fac tocmai pt senzatiile tari!
14 mai 2014, 15:03
-1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Fiabilitatii? Porsche este nr1 din lume la fiabilitate in ultimii 10 ani la JD power and associates.Ca vezi tu un video pe internet si deja gata milioane de PORSCHE-uri sunt jafuri e alta treaba. Asa stiu si eu ca VW,AUDI,MERCEDES,BMW toate sunt gunoaie ca a scris unu pe internet. In referinta la articol. Hai sa fim seriosi....mergea sub 100kmh cu ditamai motoru in spate....i foame la femeia aia si cam atat.
14 mai 2014, 15:31
-2
54 comentarii 10 puncte
Nu a scris unul pe internet ... uite-te in topurile de fiabilitate din Europa, marcile germane sunt de obicei in partea inferioara a clasamentului. http://www.thisismoney.co.uk/money/cars/article-2377617/Most-reliable-cars-2013-Honda-tops-league-Bentley-comes-last.html
14 mai 2014, 15:57
+3
56 comentarii 57 puncte
Daca un ***** de rover e mai fiabil decat un volvo sau un audi/mercedes eu il mananc
14 mai 2014, 16:13
0
54 comentarii 10 puncte
Pai ... Nu prea am vazut filmulete cu oameni care isi distrug propriile masini Rover in public pana acum, pentru ca nu merg. Aici vorbim de masini relativ moderne, uita de vechile "tancuri" germane, nu mai fac masini cum faceau, din contra. Cele mai fiabile au fost sunt si vor fi cele asiatice ( Japoneze si mai nou coreene).
14 mai 2014, 16:32
+2
56 comentarii 57 puncte
Intr-un fel ai dreptate... eu m-am dus cu gandul direct la masinile cu an de fabricatie pana in 2004
18 mai 2014, 19:27
0
1 comentarii 2 puncte
JD Powers are un fel de top de 'satisfactie' parca ... de fiabilitate ar fi Consumer Reports si din pacate Porsche nu prea statea bine.
14 mai 2014, 18:20
+2
10 comentarii 10 puncte
este o masina care nu iarta:) , exact ca aceea a lu James Dean, Spider-ul parca
14 mai 2014, 15:21
+4
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Totusi cred cu tarie ca masina nu avea absolut nici o defectiune! Pur si simplu asa numitul "pilot de curse" pe nume Roger Rodas sa "dat la masina" sa se dea mare in fata lui Paul si a facut ce a facut ...Paul Walker avea in garaj masini de sute de cai putere si nu a murit in nici una, iar cu acest Roger Rodas sa intamplat dezastrul! ps: Nu ma mira faptul ca nu a auzit nimeni despre acest Roger Rodas, deoarece probabil era nici mai mult, nici mai putin decat un sofer obisnuit de weekend (cu bani) ce ii placea doar sa se dea mare ... iar cu, covrigul era afon! (asta este parerea mea) Inca odata .... Cred cu tarie ca masina nu avea absolut nici o defectiune, dar din cauza vitezei si a impactului cu, copacul a luat foc imediat!
14 mai 2014, 15:44
-4
DZ1
DZ1
106 comentarii 188 puncte
Pt prima oara ai scris ce gandeam eu cand am vazut articolul....
14 mai 2014, 17:25
-1
1298 comentarii 3108 puncte
Pai da asa si este...de vina a fost soferul ....aia fac cercetari si zic ca a avut viteza si ca a pierdut controlul ( si Ayrton Senna a avut accidente in pana mea si era un mare pilot si multi multi altii , oricine poate scapa o masina de sub control ! ) si astia se trezesc sa dea in judecata Porsche , pai ce venea Porsche zilnic sa le prepare masina pt a iesi pe strazi sau abia o cumparase si a iesit pe portile fabricii ca sa ii dea in judecata sau ce.....ce porcarie , a facut o greseala sa intamplat ce sa intamplat nimeni nu mai da timpul inapoi si asta e....faptele facute sunt facute...in viata iti asumi responsabilitatea pt cea ce faci !
14 mai 2014, 17:50
+2
GTR
719 comentarii 693 puncte
Si Ayrton Senna ca si Paul Walker au murit din vina masinii, dar probabil ca se va musamaliza cazul la fel cum a fost si in cazul regretatului Senna!
15 mai 2014, 00:02
0
GTR
719 comentarii 693 puncte
1. Poate ar trebui sa mai citesti doata tot articolul inainte sa cotcodacesti aiurea! Srie in articol: "pilotul de curse Roger Rodas". Nu era Superman, dar nici sofer de Duminica. Sunt curios, daca Paul Walker nu era actor, ai fi stiut de el!? Dealtfel cei doi au si aprticipat la curse impreuna. 2. Porsche-ul Carrea GT a avut foarte multe reclamatii referiotare la comportament in pofida faptului ca numarul de bucati vandute a fost foarte mic! "Porsche Carrera GT nu este o masina usor de condus. Jay Leno a lovit una intr-o cursa Talladega din 2005 iar in 2006, Porsche a platit mai multe milioane de dolari pagube in urma unui accident in care doua persoane au murit intr-un accident pe circuit." Oare de ce a platit miloanele alea de dolari, de nevinovati ce au fost!?
14 mai 2014, 23:52
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
GTR: Ba tu te auzi ce vorbesti ???? Cum ***** lua masina aia foc si izbucnea in flacari iar ei erau atat de tampiti incat sa nu isi dea seama ? Sa vazut si pe filmarea aceea de pe strada ca masina din cauza vitezei a pierdut controlul si pana nu sa izbit de acel copac ( la fel cum esti si tu de altfel), nu a luat foc ! Dupa impact masina a luat foc! ps:Porsche Carrera GT nu este Ferrari sa ia foc din senin !Si da ... nu este usor de condus ... La 600 cai putere si cutie manuala ( totul spate), este logic ca nu se conduce usor .... tocmai de asta (este si evident) ca nenea "pilotu profesionist" Roger Rodas a luat inca o persoana nevinovata cu el in ceruri ! ps2: Daca erau intr-un Ferrari mai ziceam sa explodeze masina din senin sau sa ia foc ... dar in cazul de fata nu exista nici un dubiu !Sa vazut si pe filmare cum masina intra in derapaj (EXACT cum descrie si politia ) undeva pe la 150 km/h si odata intrata in derapaj Rodas nu o mai paote controla si intra cu ea in pom !MASINA NU ARE NICI CEA MAI MICA VINA ! Elementul dintre volan si pedale este de vina , la fel cum si la mine in Pitesti de curand ( acum 1 saptamana) sa spoit unu de un stalp gros din fier cu o "pisicuta" e36 la 150 km/h ( facea curse ) ! Prostia depaseste uneori capabilitatile de sofer/pilot, si cand se intampla asta devii 0 barat intr-o fractiune de secunda! ( este de ajuns pentru o tragedie)!
15 mai 2014, 00:34
-2
1298 comentarii 3108 puncte
Si oricum toate astea se fac pt bani , ca sa mai ia si **** lor niste bani , ca sa fim sinceri , orice ai face , inapoi nu mai vine nici unul !
15 mai 2014, 00:53
0
GTR
719 comentarii 693 puncte
Si de unde știi ca nu se face pentru dreptate!?
15 mai 2014, 14:10
-2
381 comentarii 502 puncte
@GTR Mai disperatule, stai un pic si analizeaza situatia. Americanii sunt natia cu cea mai mare concentratie de prosti din lumea asta. Recent a fost o vaca proasta care a dat in judecata McDonalds deoacere cafeaua ei, din care care iesiau aburi, a arso la limba, si angajatul de la McDonalds nu i-a zis ca arde cafeaua. Culmea, a castigat vaca procesul. Pai ce vrei sa te astepti de la tara asta de prosti facuti gramada ? Apoi, daca te crezi mare pilot -ce pacat ca nu a auzit nici ***** de tine, si mergi cu de 3 ori limita legala in oras si te izbesti de pom, e de vina masina ? Pai retardule, ca altfel nu iti pot spune, zi-mi si tu mie ce masina de pe lumea asta, rezista la impact frontal cu un pom la 150 km/h ? A, si sa fie masina cabrio/roadster/targa, dar nu coupe. Deci e de vina Porsche, si nu tampitul retardat care circula ca descreieratul prin oras cu 150 km/h. A, ca masina nu are ESP si TC, si de aceea e dificila de controlat. Asa, si ? Soferii adevarati, si mai ales pilotii, nu au nevoide *****uri electronice ca sa le controleze masina. De aici iti dai tu seama ce pilot bun a fost Rodas asta. El si pilotajul, vaca si baletul. PS: tu ai impresia ca daca era in chinezaria de GT-R, si se izbea la 150 la ora in pom ,ieseau amandoi nevatamati din accident, nu ? Unii de aici habar nu aveti cu ce se mananca dinamica accidentelor si rezistenta materialelor, dar va bagati si voi in seama ca musca in *****.
15 mai 2014, 23:33
-3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Bun raspuns soulshrader!
16 mai 2014, 11:46
-3
GTR
719 comentarii 693 puncte
Mumia noastra retarda cu varsta de 113 ani, problema este ca toti pilotii consacrati, editorii, etc. care au testat Porsche Carerar GT au criticat stabilitatea masinii! Pe langa aceasta mare si rusinoasa problema la o masina de 750k de dolari, rusinos este si ca ia si foc. Paul Walker si prietenul lui au murit de la incendiu, nu de la violenta impactului si vorba aceea, s-au vazut si intmplat mii de accidente la viteza asta cu masini de zece ori mai ieftine car nu au luat foc. Mai ia un exemplu, poate intelegi ceva ceva: http://www.ausmotive.com/2009/08/11/porsche-carrera-gt-lights-my-fire.html Si nu uita mai parrot ca Audi (cu primul model de TT) a fost nevoit sa bage (inclusiv in Europa) ESP de serie din cauza problemelor grave de stabilitate, Smartul la fel, etc., deci nu mai da vina pe americani, ca nu pari mai inteligent ca ei.
16 mai 2014, 13:39
0
381 comentarii 502 puncte
Eu am impresia ca suferi de afectiuni oftalmologice. Tu vezi cum arata masina aia ? IN cel hal e ? Cat e de distrusa? CHIORUL DRACULUI, TU VEZI CA POMUL A RUPT IN DOUA MASINA ? Ce ***** mai conteaza ca a luat foc dupa ce a trecut un pom prin masina si prin pasageri ? La ce imi arati o masina care nu a fost lovita ? Ca a luat foc pe circuit. Asa, si ? Ce legatura are sula cu prefectura ? AIci, ne referim strict la accidentul cu pomul, nu la o masina care nu s-a lovit deloc, dar a luat foc pe circuit. DECI, masina in care se afla Paul Walker si Roger Rodas, a fost rupta in doua dupa impactul cu pomul. Daca tu crezi ca poti sa scapi cu viata din accident la 150 km/h, frontal in pom, cu masina de strada, si doar centura in 3 puncte, inseamna ca esti cel putin retardat mintal. Tipic pt *********ul retardat ce vede si el un accident si nu intelege nimic din anatomia corpului uman, din fizica, din dinamica accidentelor si din rezistenta materialelor, e sa exagereze si sa creada ca scapi si la viteza mare, fara nici o problema. Unii chiar nu stiti cu ce se mananca accidentele, si va credeti in NFS. NU SCAPI DIN ACCIDENTE LA VITEZE DE 150+ KM/H CU MASINA DE STRADA ! Cat despre carutele americane, stai sa ma gandesc cand au facut nemtii ultima data masini sport/super sport, cu sute de cai si punte rigida si suspensie cu arcuri cu foi. Ca sa scurtam povestea inutila: Daca mergi ca handicapatu cu de 3 ori limita legala in oras si te bagi in pom, si mori, inseamna un singur lucru, ca esti un dobitoc handicapat care nu trebuia sa ai carnet. Iar daca consideri ca firma ce a produs masina e de vina, inseamna ca esti si mai dobitoc. Chestia cu datul in judecata, e ceva normal la dobitocii astia, ei dau in judecata orice, chiar si cand e clar vina lor. Urmatorul proces o sa fie impotriva primariei, de ce naiba au plantat aia pomul acolo. Cata nesimtire sa plantezi pomi in zona cu limitare de 50 km/h si unde handicapatii mintal merg cu 150
17 mai 2014, 08:43
-3
GTR
719 comentarii 693 puncte
Colega, nimic de spus, masina este absolut superba, mai ales daca ne gandim la anul conceptiei! Materialele folosite sunt de ultima tehnologie, motorul trage foarte bine si se aude superb, nimic de comentat in privinta asta, dar esecurile sunt esecuri, in cazul lui defectiunile tehnice, stabilitatea, siguranta la impact. Sa nu uitam si de ratari ca incendiile Ferrari, foarte recentul esec cu Porsche GT3 (greseala tehnica in constructia motoarelor, oprirea productiei, schimbarea motoarelor la toate modelele vandute), problemle grave lui Audi TT si Smart din startul productiei, problemele de ungere ale motoarelor M3 E46 (la inceput), etc.. Deci nu conteazza cat este "casa" de mare, cat o iubim, istoria arata ca greselile de proiectare/productie (uneori majore) pot aparea! Legat de accident, a da un pom jos nu insemna automat ca pasagerii trebuie sa moara, conteaza cat de solid este pomul si poate si mai mult norocul sau ghinionul dinamicii/locului impactului. Cert este ca in cazul de fata existau sanse ca Paul sa scape daca nu ar fi luat foc masina. Pai cum ce legatura are ca a luat foc pe circuit, este o masian de 750000 cu defectiuni de fabricatie/conceptie si nu este singurul caz la Carrera GT! deasemenea si problemele de stabilitate tot defect este, in cazul asta de proiectare. La pofida fatului ca are un centru de greutate fosrte jos si un raport putere/greutate foate bun, timpii pe orice circuit sunt absolut rusinosi, fiind batut de niste masini mult mai slabe pe hartie si mult mai ieftine! Asta ce demonstreaza oare!? Uite cum poti sa scapi de aciident si la 200 de km/h, Dovada ca poti sa ai noroc sau ghinion intr-un accident: http://roadsafety.wordpress.com/2009/03/10/photos-of-10-worst-high-speed-crashes/ Te cred ca esti mult mai smecher decat pilotii si propietarii acestor masini care se plang de ele, trebuie sa te consulte pe tine sa le explici cat de retarzi sunt ei si cat de inteligent esti tu!
17 mai 2014, 09:53
0
GTR
719 comentarii 693 puncte
Eu zic sa-ti pui mintea la contributie si sa gasesti o explicatie la asta: "Porsche Carrera GT nu este o masina usor de condus. Jay Leno a lovit una intr-o cursa Talladega din 2005 iar in 2006, Porsche a platit mai multe milioane de dolari pagube in urma unui accident in care doua persoane au murit intr-un accident pe circuit." Oare de ce a platit miloanele alea de dolari, de nevinovati ce au fost!? Da-ne si tu un raspuns logic la intrebarea asta!
15 mai 2014, 11:48
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Explica si mie (LOGIC) ce s-ar putea intampla la o masina de 6-700.000 ( sau cat costa pe atunci o Carrera GT )Ce putea face masina ... tu cotesti dreapta si ea coteste stanga sau ce ca nu imi explic afirmatia asta ??? Este ilogic ! Este o masina greu de stapanit si cam atat .... Acum ce sa gandim dupa tine .... ca o masina de aproape 1 milion de euro are un sistem de directie mai prost ca la o Dacie 1310 sau CE ? Am inteles faza cu "platitul " de milioane de catre cei de la Porsche ....Dar si eu am vazut pe filmare ( exact atunci cand sa produs accidentul ) ca masina era deja in derapaj ( si era intr-o curba) nu in linie dreapta cand sa izbit vde copac!(si apoi a luat foc) ! TU VREI SA INSINUEZI AICI CA O CARRERA GT LA 150 KM/H PIERDE CONTROLUL DIRECTIEI ( IN LINIE DREAPTA) SI O IA PE ARATURA , SAU NU ... ??? Stai tu linistit ca a fost testata si la 330 km/h si masian sa comportat exemplar! Inca odata iti spun .... In cazul de fata 99,9 % de vina a fsot soferul si nu masina ( ca tot faci tu paralela cu Ayrton Senna ) ,dar in cazul lui a fost alta chestie ! ps: In plus gandeste-te putin ...cei de la Porsche(si este totusi ... un Porsche) ce au cerut aproape 6-700.000 pe masina asta ( si la vremea respectiva era cea mai tare masina a lor), au facut mii si sute de mii de teste pe masina pana sa o arunce pe piata!In plus au fost facute doar cateva sute de bucati ! Ei produc sute de mii de 911 si rare cazuri sa aibe probleme si se impotmoleau la cateva sute de Carrera GT "flagship-ul" lor de atunci nu ? Ganditi cu capul de pe umeri fratilor, nu cu ala din pantaloni ... ! ps: ROGER RODAS este total de vina si punct! Pacat de Paul ca nu merita sa moara din cauza unui prost!
15 mai 2014, 14:13
-1
GTR
719 comentarii 693 puncte
ti-am raspuns mai jos!
16 mai 2014, 03:23
-1
liviuv
181 comentarii 396 puncte
Porsche Carrera GT este o masina dificil de condus tocmai pentru ca este foarte performanta. Referitor la fiabilitate (nu satisfactie) Porsche este una dintre cele mai fiable masini sport din toate timpurile. De fapt, este singurul ei atu in fata oricarei competitii. Fiabilitatea masinilor Porsche este legendara, dar asta nu inseamna ca masina in care au murit cei doi era in perfecta stare. Masina era a lui Rodas si de starea ei tehnica nu poate raspunde compania Porsche asa cum de accidental unui Logan nu raspunde Dacia doar pentru ca masina s-a stricat. Probabil, ca si in cazul lui 550 Spyder, Carrera GT o sa devina si mai faimoasa de acum inainte. Pacat de Paul....astept sa vad noul film cu el.
15 mai 2014, 12:55
-2
GTR
719 comentarii 693 puncte
În loc sa vii cu păreri strict personale, ce ar fi sa de documentezi puțin pe net și sa observi ca în ciuda raportului foarte bun putere/greutate, are niște performante de tot rasul! Are motor, are design, etc., dar are un șasiu de 2 bani (echilibrare), la fel și securitatea! Ce insemna la tine performanta!? Mașinile concurente din aceeași categorie mictioneaza pe Carrera GT. Pacat de motor si design!
15 mai 2014, 14:23
-2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
GTR:Asta era "doleanta" ta GTR ? Ca Porsche Carrera GT are "performante de tot rasul" ? :)) Nu vezi ca ai luat-o Braila ?Referitor la performante Carrera GT face asa :Max speed 334 kph (207.08 mph) 0 - 100 kph 3.5 s 0 - 180 kph 7.6 s 0 - 200 kph 9.9 s 0 - 250 kph 17.2 s 0 - 300 kph 34.2 s 0 - 60 mph 3.2 s 0 - 100 mph 6.5 s 1000 m 19.4 s @ 266 kph 1/4 mile 11.0 s 0 - 100 - 0 mph 11.3 s Daca 0-300 km/h in 34 secunde t-i se pare "mult" sau 1/4 mile in 11 secunde (tinand cont ca masina are cutie de viteze manuala), iar astia sunt timpi de Nissan GT-R sau Porsche Turbo S, inseamna ca esti cel putin tampit ! ( scuze!) Si in ziua de astazi un Carrera GT da "fiori" la multe masini tari, dar nu asta este subiectul in cauza .... Strict la subiect vorbind exemplul tau cu Jay Leno la Talladega cand facut accident intr-un Carrera GT , TE SURPRINDE ? E cumva Jay Leno pilot de curse sa mearga cu 300 la ora si nu stiam eu ? Jay Leno e un comedian imputit si plin de bani ce isi achizitioneaza cate o masian pe fiecare zi .... Omu e pasionat de masini , dar de la PASIONAT de masini pana la PILOT DE CURSE este cel putin 1.000.000 de km distanta! ps: Imi mentin parerea ,si asemeni si altor colegi de forum sustin ca NU masina a fost de vina ci incompetentul de a condus-o !Trebuia sa moara numai el nu si Paul ! Dar asta este viata ...
15 mai 2014, 15:49
+1
GTR
719 comentarii 693 puncte
Tu in continuare ai probleme cu limba romana! Repet ce am scris: "Are motor, are design, etc., dar are un șasiu de 2 bani (echilibrare), la fel și securitatea! Adica are performante de drag, este foarte frumos, dar e rusinoasa ca stabilitate si securitate! De cand performantele unui supercar se masoara DOAR IN CURSA DE DRAG!? Eu vad ca eviti intreabarea, dar nu stiu daca din prostie sau din prostie!? :) Te ami intreb odata - "Porsche a platit mai multe milioane de dolari pagube in urma unui accident in care doua persoane au murit intr-un accident pe circuit." - DE CE A PLATIT PORSCHE MAI MULTE MILIOANE DE DOLARI!? - Pentru ca au fost nevinovati!? Pe de alta parte Jay Leno nu numai ca are una din cele ami renumite colectii de masini din lume, dar a si condus sute de masini, aproape tot ce insemna supercar si nu prea a avut incidente de gen. Dar ca sa nu mai palavragim aiurea, treci de stadiul de cunoscator auto amarat si citeste astea (oricum e plin netul!), dar e greu cu Google asta, ce sa-i faci! http://www.businessweek.com/stories/2006-06-07/carrera-gt-crashes-into-court "Porsche - Product liability for selling an unsafe car. This falls into three levels of defect. 1. There was some mechanical problem with this particular car that made it handle badly. 2. There are design defects with the Carrera GT that make it a poor-handling car, mainly tail-happy. 3. Third: The Carrera GT is too difficult a car to handle at high speeds for the average driver without instruction." http://www.gtspirit.com/2013/02/11/road-test-porsche-carrera-gt/ Porsche quote a Cd of 0.39, but then unerring stability over 200mph is a serious issue. Walter Rohrl gave me a check ride to show just how effective the electronics are. When we did one lap of the handling circuit with the PSM on and one with it off, even he had to muster every ounce of his not inconsiderable skill to keep things together without the electronic aids.
16 mai 2014, 03:15
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Nu stiu care dintre noi ( astia obisnuiti) ar conduce un Carrera GT cu toata electronica OFF.. Dar in fine! Imi sustin parerea ca nu masina a fost de vina ci prostu de a fost la volan !
16 mai 2014, 11:44
-2
GTR
719 comentarii 693 puncte
Pai tocmai ti-am aratat ca este o masina foarte greu de pilotat si pentru piloti conscrati, dar pentru un pasionat talentat dar nu cu asa bagaj de experienta! Tot vad ca eviti sa raspunzi la intrebare, dar eu totusi insist! DE CE A PLATIT PORSCHE MAI MULTE MILIOANE DE DOLARI celor 2 persoane decedate intr-un Carrera GT !? - Pentru ca au fost nevinovati!? Incearca sa-ti susti parerea argumentat, nu doar subiectiv! Dealtfel uite alte exemple de performanta slaba, Carrera GT fiind batut pe pista de masini mult dezavantajate de raportul CP/KG si mult mai ieftine in general! http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html http://fastestlaps.com/tracks/top_gear_track.html http://fastestlaps.com/tracks/vairano_handling_course.html etc..
16 mai 2014, 12:56
0
381 comentarii 502 puncte
Bla bla bla. Hai sa vedem problema altfel. Se i-au 1 pasager si 1 sofer, sa zicem amandoi cu aceeasi greutate -800N (sau o masa de 81,63 kg -stii, doar taranii prosti cred ca greutatea se masoara in KG) . Se considera o viteza de 40 m/s (144km/h). Se considera un impact cu un obiect fix, nedeformabil si cu o forta de impact distribuita uniform. Se considera o distanta totala de oprire de 100cm (cu tot cu intinderea centurilor, deplasarea scaunelor samd). Folosind magia neagra, un pic de voodoo si oarece calcule stiintifico-fantastice (pe care mintea ta neteda oricum nu le-ar putea intelege), rezulta o forta de impact de 65306.122 N (7.341 TONE). Se considera si faptul ca rezistenta admisibila la compresiune a oaselor umane e de 170MPa (1733.51 Kgf/cm2/1.733TONE-Forta/cm2) Acum, ce sa zic, la un asemenea impact, chiar ca ai toate sansele din lume sa scapi nevatamat, si culmea, sa mori in incendiu, cand tu defapt nu aveai nici pe ***** in urma impactului. Ce nesimtire... Bine, nu mai consideram ca nu e solicitare normala la compresiune, ci solicitare prin soc, ca deja devine prea complexa treaba. Oricum am simplificat mult treburile, ca sa nu iti suprasoliciti tu singurul tau neruon functional. A, si in caz ca nu stiai, au fost foarte multi piloti care au murit la viteze de genul asta, in masini cu roll cage, casca samd, datorita fracturii basilare de craniu. Unii in accidente frontale, altii in rostogoliri, dar cauza mortii tot aia a fost. Deci ce sa vezi, si daca ar fi trait dupa ce a trecut pomul prin masina si prin ei, tot mureau datorita fracturii asteia. Singurul dispozitiv ce micsoreaza semnificativ riscul acestei fracturi e HANS. DAR SINGURUL LUCRU CE AR FI PUTUT PREVENI COMPLET ACCIDENTUL ERA DACA CIOBANUL RETARDAT MERGEA NAIBII CU VITEZA LEGALA IN ORAS, NU CU DE 3 ORI LIMITA. PROSTIA SI DOMNIA SE PLATESC !
17 mai 2014, 09:44
-3
GTR
719 comentarii 693 puncte
Eu sunt sigur ca masina la impact NU A AVUT 150 km/h, dar in cazul asta vad ca esti sigur si te bazezi pe primele constatari ale americanilor astora prosti!
17 mai 2014, 09:59
0
381 comentarii 502 puncte
La cum arata masina, defapt tind sa cred ca avea vreo 15 km/h. Or fi americanii de felul lor prosti, dar nu orice prost ajunge criminalist. Daca nu ai habar cum se fac constatarile cu accidentele, macar abtine-te de la alte comentarii, ca numai te faci de ras. Viteza ce o calculeaza criminalistii, e viteza de impact, nu ii intereseaza si nici nu se chinuie sa afle cat ai avut cu xyz metri inainte de impact.
17 mai 2014, 23:55
-3
GTR
719 comentarii 693 puncte
Ar trebui sa iei in considerare urmatoarele: - masina a mai rupt un stalp si un copacel, deci viteza s-a mai atenuat pana la impactul final - copacul ala in care s-a oprit nu pare sa tina impactului cu o masina la 150 km/h - in cazul in care ar fi tinut, impactul (nefrontal) la 150 km/h pur si simplu ar fi impartit masina in 2, nu s-ar fi oprit in el. Este totusi ciudat ca peste 10% din productia de Porsche GT a sfarsit ca dauna totala, este un procent enorm. Nimeni nu spune ca pilotul nu a fost iresponsabil si ca nu este si el vinovat, dar si el si Paul erau oameni obisnuiti cu masini de gen, nu au trecut de la 150cp la 612 CP. Ambii au fost la curse de amatori si cu siguranta ca ambii au mai condus supercaruri. Cu toata aprecierea pentru masinile Porsche, acest Carrera GT a avut probleme grave de conceptie. Uite un accident la fel de grav in care soferul a scapat, dar masina nu a luat foc! http://motofilm.pl/2011/01/wypadek-porsche-911-carrera-4-w-krakowie-video/?pid=22617 Nimeni nu poate sa spuna daca Paul ar mai fi trait in urma impactului, dar cert este ca el a murit de la incendiu, nu de la violenta impactului, iar acuzatiile aduse contra Porsche tin de atat de stabilitatea masinii cat si de siguranta in cazul impactului. Si probabil cel ami mare repos care poate fi adus celor de la Porsche este ca stiau de problemele avute, au pierdut un proces si nu au facut niciun recall pentru a remedia macar o aprte din probleme. Legat de experienta mea in domeniu, este chiar vasta tinand cont ca m-am ocupat 4 ani de zile de doare de dauna! Iti urez o zi buna!
18 mai 2014, 15:08
0
381 comentarii 502 puncte
Tu chiar nu vezi cum arata masina aia ? Tu vezi ca e rupta in doua si compartimentul de pasageri e praf si pulbere ? Mai scapau cei doi daca erau neamuri cu superman, altfel, zero sanse. Lasa accidentul ala ce l-ai postat, ca daca te chinui-ai sa traduci comentariile ai fi vazut ca viteza a fost 50-60 km/h, dar a lovit un stalp de metal cu laterala masinii, si de asemenea mai avea inca 3 luni pana sa aiba carnetul in mana. Plus de asta, a ramas fara picioare. Lucrez in Danemarca la un service ce se ocupa exclusiv cu masini sport/supersport. Am vazut destule masini facute praf, si am pregatit si masini pt track day. Stiu foarte bine cu ce se manance performanta pe circuit. Ai fi suprins, dar multi soferi ce se dau pe circuit, lasa nenorocitul de ESP pornit, si nu se cred mari zmei. La masinile sport/supersport, ESP-ul nu e ca la masinile obisnuite, nu intervine mereu (depinde de cate moduri de operare are), si cand intervine, intervine doar ca sa redreseze masina aproape de limita, la masinile de toate zilele intervine mult mai devreme si mai des. Au fost facute teste, precum si prezentari oficiale del a Porsche, si au aratat ca nu poti derapa (in limitele fizicii, bine inteles) cat timp ai PSM (ESP) activat. Apoi daca te manca in cur si te crezi Walter Rohl, retine ca el a fost campion mondial la raliuri, plus campion in alte forme de motorsport. Cat despre musamalizari si conspiratii, pe acelasi principiu poti sa crezi si ca exista extraterestrii la Area51. Senna, a murit datorita vitezei, a avut peste 300 km/h in momentul in care a intrat in capcana de nisip si a reusit sa incetineasca in 2 secunde pana la 218 km/h. Pe langa ca l-a lovit roata peste cap, trei fragmente metalice au penetrat casca, si au zis doctorii ca oricare din ele puteau sa il omoare, nu doar impactul cu roata. Intelege un lucru, banii nu cumpara si talent, si mai exista si masini sport pur sange pe lumea asta, unde trebuie sa fii sofer adevarat.
19 mai 2014, 20:34
-3
381 comentarii 502 puncte
Faptul ca si-a permis xulescu sa isi cumpere masina de zeci/sute de mii de euro, nu inseamna ca e si un sofer exceptional. Daca ar fi asa, in fiecare vara reprezentantii de la echipele de F1 ar fi prezenti la Mamaia sa recruteze proastepe talente in motorsport. Si nici faptul ca ai licenta de pilotaj si nu a auzit nici ***** de tine si nici nu ai fost in vreo competitie majora, nu te face pilot experimentat. Mai oricine poate obtine o licenta de pilotaj sportiv, ca e relativ usor. Si baietasi cu bani, e plina lumea de ei. Ca sa fii pilot in adevaratul sens al cuvantului, e cale lunga si mult de lucru. E foarte simplu sa faci o masina usor de controlat pt toti prostii si habarnistii, unghi cadere usor pozitiv, si bara anti ruliu mai groasa pe fata. Nu mai supravireaza niciodata masina, si pe deasupra mai pui si un ESP gen Mercedes S-klasse, ce nu il poti dezactiva complet niciodata, si gata, ai rezolvat problema, orice prost o poate conduce. Dar deja pierzi esenta unei masini sport pur sange. In fine, sunt multe detalii. O zi buna si tie !
19 mai 2014, 20:42
-3
GTR
719 comentarii 693 puncte
Si daca traia fara picioare, tot traia. Uite, Alex Zanardi saracul si fara picioare a castigat o cursa in WTCC, iar in weekendul trecut a iesit pe locul sase la in GT-Series! In fine, nu ne putem baza decat pe nimic concret, asa ca pana una alta de ambele parti sunt doar pareri si nu certitudini. Numai bine!
19 mai 2014, 23:26
0
GTR
719 comentarii 693 puncte
Tu confunzi masina aia cu o masian normala. Uite cum arata un Ferrari incendiat fara sa fi avut accident! http://www.topspeed.com/cars/car-news/599-gtb-and-f430-on-fire-ar12923/picture96271.html#main Materialele compozite si aluminul sunt in general mai bune decat tabla/fierul la orice, mai putin al foc, asa ca in cazul de fata este foate greu sa-ti dai seama cum ar fi aratat masina fara sa fi luat foc, pentru ca o gramada de piese componente ale masinii s-au topit la propriu! Asa arata o capota de aluminiu care a luat PUTIN foc: http://www.interesting-cars.com/wpimages/wp95565251_05_06.jpg Daca mai ardea putin, disparea! Inca odata, normal ca nu pot sa bag mana in foc ca Paul ar fi trait daca nu s-ar fi incendiat masina, sau ca Porsche este sigurul vinovat. Nu stiu daca stiai, dar am citit ca pneurile erau originale, ceea ce stim amandoi ca niste pneuri de tatia ani (peste 10) oricat de bune ar fi fost la origina, acum erau niste plastice proaste. DAR, nu trebuie sa dam la o parte si probleme tipice ale modelului si repet, peste 10% dintre masinile vandute (Carrera GT) au ajuns dauna totala, din care jumatate au si ars!
19 mai 2014, 23:13
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »