ARO a fost falimentata voit,gama de motorizari a fost destul de diversificata,schimbari au avut loc si la exterior cit si la interior,prototipuri au existat,a fost masina de teren care a ocupat locul 4 in lume la clasa masini de teren 4x4,ARO a fost voit falimentat,iar daca este sa facem o comparatie cred ca putem sa facem cu Olcitul in care nu s-a investit mai deloc dupa Revolutie,cu doua game de motorizari si mici schimbari la sistemul de frinare. Cam asa cred ca ar fi corect.
tu compari wc-ul asta cu Oltcitul? Puterea motorului de 1.1 litri era de 57 de cai...gunoiu asta are 1.5 si 55 din cate scrie mai sus. Micile schimbari despre care vorbesti erau niste schimbari in RAU si asta pentru ca modelul RM avea franele de dacie.
Daca vrei sa compari cutia asta indiana cu ceva...ai putea sa o faci chiar cu dacia berlina...care din 70 si pana in 2004 a fost acelasi lucru!
Imi placa ca iarasi RIDE CIOB DE OALA SPARTA !
Daca n-ar fi fost Renault sa scoata Dacia din ca**t, ar mai fabrica si in ziua de azi licenta R 12 / Dacia 1300 asa ca, ...... DOMNI REDACTORI, CIOCU MIC !!!! :-)))))