Desi ma gandeam la posibilitatea asta, nu imi imaginam ca dacia chiar ar scoate pe piata asa ceva. Sunt sigur ca masina va fi un succes, deoarece poate oferi mai multa putere; un plus pentru lumea care se plangea inainte de motoarele slabe, la un pret mai accesibil si mai ieftin si poate cu o estetica mai buna decat alte marci. Sincer, desi nu ma dau in vant dupa dacia, asi fi de acord sa imi cumpar o masina ca asta daca imi ofera fiabilitate, domeniul in care mai trebuie sa ma conving
La varsta ta sincer ma indoiesc ca ti-ai putea permite o masina de 15.000E. Mai rezonabil si mai realist ar fi sa ramai(cu gandul si cu faptul) la o masina Sh de 2-3.000E
vorbeam in abstract, nu am vrut sa spun ca vreau sa imi cumpar o masina de 15.000 de euro. Am vrut sa spun, bineinteles fara sa ma gandesc la pret, ca ar fi o masina buna si reusita daca ar scoateo pe piata, si ca tinand cont ca nu ma dau in vant dupa dacii asi fi de acord sa dau bani pe una ca asta. Apreciez forma in care mi te ai adresat, cu respect si educatie, de la mine ai un +1 pt comm
Nu sunt francezii atat de tampiti incat sa faca o Dacia de 200 cai astfel incat sa rivalizeze cu mai consacratul lor Renault Clio RS!Asta ar insemna sa isi indrepte propriile arme spre ei mai ales daca masina nu va depasii 15.000 euro!Mare minune ... dar nu cred!
ps:Parerea mea!
De ce Sandero GTi cand ar putea fi Sandero Sport. Si Dacia 1100 avea o versiune Sport. 1300 la fel, plus versiunile derivate coupe care se numeau tot Sport.
Nova GTi a fost o gluma proasta. Existau doua modele cu injectie, GLi si GTi, diferenta dintre ele fiind de 10 cai.
Ar fi mai mare pacatul, daca s-ar face, sa se numeasca GTi un model sportiv de la Dacia. Mostenirea primita ar fi mai mult o rusine.
Nova GTI a existat si pe modelele de competitie Rally, Nova GT 144 hp, si Nova GTI de 400 cp. Apoi mai era Nova CUP 1.6 L Procar. Modelul de serie era doar ca un simplu nivel de echipare dintre GT, GLi si GTi neavand nici o treaba cu versiunile de competitie. Desi Nova GTi tragea foarte bine, motor 1.6 injectie, i-ar cam da fum la astia cu motoarele lor de frigider 1.2, 0.9...
Iar Dacia Sport coupe, era doar caroseria de ea, sportivitate neavand deloc, motorul era acelasi rahat 1.4, frane slabe etc...O masina cu adevarat sportiva pot spun ca a fost Dacia 1325 GTL fabricata in 1992 cu motor 1.6 OHC de 102 cp si cutie in 5 trepte cu ax in cap, insa rahatii nu au bagat-o in productia de serie, avea si geamuri electrice si A/C, jante Gotti, suspensie joasa, planul lor era sa cucereasca anumite piete emergente si pe cea din Romania, dar era foarte scumpa si design-ul nu era unul uimitor. Vorbesc de faptul ca 1325 GTL era un hatchback si mai degraba Sandero ar fi urmasul modelului 1325 cunoscut deseori si sub numele de LIBERTA. Nici cum Nova.
probabil cei de la dacia o sa scoata un logan/sandero ceva mai dotat gen versiunea de pe ph1 Prestige cu un motor 1.2Tce ca il au in gama pe alte modele si pretul va fii sub 15000 e
Sandero sport nu se incadreaza in viziunile francezilor si nici un alt model mai deosebit. Pana si trambitata editie speciala Logan 10 ani , are o motorizare slaba. Au zis de la inceput frantuzii - Dacia va fi o marca low cost a Renault. Pacat :(
Iar ne pacaliti :)) -jokin' - ar fi bestiala una, deja imi imaginez una cumparata stock cu motorul clasic de 1,4/1,6 si schimbat motor cu unul de Clio Rs si modificarile cuvenite in a schimba tot ce tine de articulatie, suspensii, frane fata-spate etc plus exterior!
adica dupa ce se chinuie romanii sa faca o masina "sport" tu o iei si pui motor, tot ce tine de articulatie, suspensii, frane fata-spate etc plus exterior de la clio rs...asa coment ****** n-am vazut niciodata...pai ia-ti clio rs direct sau cel mai ieftin logan/sandero si lucreaza pe ala...esti afacerist si tu :)
Teoretic, ar fi posibil, ca si serie limitata, la 10 ani de Sandero, de exemplu! La pret, insa, mi-e teama ca exagerati... in jos! Pai sa luam in considerare subansamblele: motor si cutie, suspensie, sistem franare, rigidizari, jante & anvelope, kit sport exterior si interior, doar cu 3000 de euro?! Le pun SH?! Una stoc, Laureate, ajunge la 12000...
Pentru adevaratii pasionati de Dacia, nu cred ca ar conta banii in plus fata de baza... Am zis adevaratii pasionati, nu ahtiatii dupa obositurile altora...
"Adevaratii" pasionati de Dacia au ales in mare parte motorul de 1.4mpi sau 1.2. Doar vreo 3% din vanzari au reprezentat motoarele 1.6 16v, deci despre ce vorbim aici? Cine crezi ca faci masini scumpe si performante care sa reprezinte nici a 10a parte din vanzari?
Ai facut tu vreo statistica a vanzarilor pe motoare?! Cred ca fiecare si-a cumparat exact ce si-a dorit! Sau cel putin, sper! Revenind la modelul in discutie: ar fi o serie scurta, sau numai la comanda! Nici celelalte marci nu scot in serii mari astfel de modele mai sprintene si tunate din fabrica! Si mai mult ca sigur ca majoritatea ar merge tot catre export, acolo unde masina e mai apreciata decat acasa! Nici nu cred ca ar fi confortabila ca masina de zi cu zi: consum mai mare, suspensie rigida si scaune tari... Nu multi isi permit in Romania doua masini in familie, din care una doar pentru distractii de weekend... Iar "pasionatii" cumpara "bolizi" de 2, 2 jumate sau 3 litri, obositi si ieftini, "fost in folosinta unui mos sau bunici care a tinut-o 8 ani in garaj, astfel ca abia daca avea vreo 40 mii de km (culmea ca lipseste cartea de service...)"! Ce daca cam fumega un pic...?! Nu trebuie sa ma credeti, doar stati 30 de minute intr-o intersectie, si priviti...
Stati voi potoliti ca nu o sa scoata niciodata asa ceva. Nu ca nu ar fi posibil...daca luam in considerare ca Dacia a produs si singura masini sport pentru competitii care puteau sa devina si realitate, insa boschetarii nu au vrut, bine ca...nu cred ca in anii 90 era dispus vreun roman sa plateasca 10.000 de euro pentru o Nova sport. Iar editiile limitate, ce au facut ei la Logan 10 ani si echipata cu motor de 1.2 de rasu curcilor, ca te face si o Dacie 1310 la demaraj, design-ul arata superb, insa nu are capacitatea de a se comporta ca o masina pentru design-ul ala..e o masina puturoasa. Am mers cu 1.2 16V si lasa de dorit, si nici consumul nu te da peste cap, consuma destul de mult ptr capacitatea lui ca e mic.
P.S. si mai degraba Sandero ar fi urmasul modelului Dacia 1325 Liberta, iar pe acest model a existat o versiune sport 1325 GTL cu motor OHC 1.6.
Dacia mereu a tintit spre oamenii simpli care nu vor sa iasa in evidenta cu nimic spre cei care sunt multumiti de o masina normala sa ii duca din punctul A in unctul B fara bataie de cap. Ma rog nu asta e important .Parerea mea e ca va fi un esec , tu te-ai simti in siguranta intr-o dacia de 200 de cai ? Sunt sute de loganuri care au avut accident si nu li s-au deschis airbag-urile.
Alternative se gasesc de masini sport in 15.000Euro new suzuki swift sport in 4 portiere arata si merge formidabil intereseati-va , atingeti, testati pentru cei ce asteptati "Sandero GTI"