OFICIAL: Noul Chevrolet Corvette Z06 porneste de la 78.995 dolari Masini tari 25 August OFICIAL: Noul Chevrolet Corvette Z06 porneste de la 78.995 dolari
Toate comentariile (10):
shox
142 comentarii 275 puncte
Super masina la un pret de logan de politie...:)) glumesc evident,masina aia merita fiecare banut parerea mea.Oricum pretul este acolo la mama ei ca la noi ajunge mult mai sus.Un spercar la pretul unei ,,berline" cu multe dotari...
25 aug 2014, 12:18
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Iei superdacia de politie, motorul de la corvetu asta si ai dacia police supercar de 200.000 EURO pt. politia din sat ca sa mearga la vînat de biciclisti beti si carute pe ulita :-) )))))
25 aug 2014, 18:01
-3
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
masina e dementiala din toate unghiurile.Ceea ce mi se pare ciudat insa, este cum se termina scaunul pe sezut...pare cam de Golf GTI.Nu stiu in realitate cat e de evidenta treaba asta, poate nu imi dau seama din unghiul pozei, dar nu e deloc cum e la Ferrari, Lamborghini...etc
25 aug 2014, 13:28
0
AurasXSEngineering
27 comentarii 0 puncte
La 78 mii de dolari cred ca deja ofera prea mult :)
13 oct 2014, 12:19
0
464 comentarii -309 puncte
Cutia de pe acest Corvette C7 Hydra-Matic 8L90 schimba vitezele cu 80 milisecunde mai rapid decat o face PDK-ul cu dublu ambreiaj de la Porsche. :)
25 aug 2014, 23:50
-2
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
nu stiu cum se face, dar chiar si asa, intr-un comparativ parca vad ca il omoara porsche... cu toate milisecundele lor avantaj.Porsche are in acest moment cel mai inteligent sasiu...castiga mult de acolo
27 aug 2014, 09:09
0
464 comentarii -309 puncte
Daca ai in vedere de DRAG racing, Porsche are un singur avantaj - tractiune integrală. La 0-100 Porsche cîștigă, să presupunem că și la 1/4 cîstiga...eu vreau un DRAG intre 911 Turbo S și C7 Z06 (asta daca nu apare un ZR1) la 1/2 sau la 1 milă fiindca 0-100 ..nu prea inseamna multe...sau as vrea un DRAG de la 100km/h la 200 (aici Porsche nu are șanse). Sută la sută că daca le pun pe ambele pe linie dreapta, primul care ajunge la 300km/h e Corvette :) ( daca stii ce inseamna cutie cu 8 trepte și cuplu mare). Daca e sa vb de circuit, adă-ți aminte că Camaro Z/28 a scos același timp ( mai rapid cu citeva sutimi de secunda) pe un circuit ca GT-R... Problema lui GT-R era că subvira :) Ești prea sigur pe tine :) lucrurile sunt mai complicate decat par
27 aug 2014, 12:41
0
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
sunt sigur pe mine ca activez in domeniu, chiar stiu ce spun.Si motorsport in esenta nu inseamna neaparat drag race, eu vorbesc de timpi pe circuit, de comportament general.Nu am negat competentele acestui Corvette, am doar incredere in porsche in detrimentul lui corvette.Si cand faceam referire la o comparatie, ma gandeam la 911 turbo s.Dar daca ajungem sa comparam 2 masini doar la drag...suntem amatori si nu prea stim ce inseamna masini sport.
27 aug 2014, 13:09
0
464 comentarii -309 puncte
Nene....eu ți-am pomenit și de circuit.. "Activez in domeniu" - ce faci mai exact? Repari mașini sau ești inginer mecanic proiectant care lucreaza undeva peste hotare la proiectarea motoarelor/transmisiilor/suspensiilor ? Îți mai zic, hai sa nu "PARCA VAD CA il omoara porsche" ..."parca vad" ....vedenii au multi. Să așteptam teste, dupa aia să VEDEM, OBSERVAM, discutam ...dar nu "PARCA" .... Eu ti-am zis UN FACT...am zis doar că cutia comuta cu 80 milisecunde mai rapid. - M-am imparțit cu ceilalți cu un lucru pe care-l stiu. ATÎT. Nici n-am zis nimic de "care e mai tare"...tu incepi cu "parca vad..." Și se incepe tipica critică a americanelor "ca nu stii sa vireeeeeze, că crapa multă benzinaaaaa" - și , paradoxal - lucruri pe care le aud de la....oameni care nu stiu ce e aia masina americană.... Nu de alta dar aici pe site, este cineva care "ACTIVEAZA" cu masini americane , de peste 20 ani (zice el) și mai mult le laudă decat le critică, tu - "activezi in domeniu" și sari pe Vette .. PS: aici nu vb de cine și unde activeaza. Ne facem o parere unii despre altii dupa modu de a gindi, si a comenta, atit.
27 aug 2014, 15:35
0
AurasXSEngineering
27 comentarii 0 puncte
Sasiu? :)) nu stiu ce treaba are una cu alta...in primul rand porsche are all wheel drive :) si cu asta am zis tot... sasiul tine de rigiditatea masinii... suspensiile franele cauciucurile influenteaza mult stabilitatea...intr un fel si sasiul dar nu e chiar un factor decisiv in stabilitate. Gtr ul tot all wheel drive are si e un computer pe roti tu doar apesi acceleratia si te duce... oricine poate prinde suta sub 3 secunde cu masina aia...
13 oct 2014, 12:26
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »