mi se par niste ipocriti francezii; dacia a fost un simbol al renaultului in romania de peste 40 de ani; au fost exportate dacii in multe tari si cei de la renault vad ca nu dau 2 bani pe romani.
eu inteleg ca rusia si brazilia sunt piete mult mai mari, dar totusi... asa multa desconsideratie pentru Romania???
eu cred ca le e frica sa nu se f**ta vanzarile de clio rs in romania, dar totusi, s-ar putea baza pe vanzari bune la clio si megane rs, in restul europei, unde pietele sunt mai mari.
pe de alta parte, SI O SPUN CU REGRET, cred ca nu ar face sandero rs la nivelul unui clio rs si atunci mai bine astepti un pic si iti cumperi un clio rs sau chiar megane rs second intre 9-15k euro si macar stii ca ai "real-thing"; sigur un sandero rs nou nu ar fi mai ieftin de 15k euro.
renault e mai interesat de lada (care face si ea parte din grup); uitati-va ce interior are o lada fata de logan:
http://www.worldcarfans.com/114082780215/lada-vesta-sedan-and-xray-2-concept-leaked-before-launch/photos
In Rusia, exista doar doua paturi sociale mai pregnante: cei saraci care nu-si permit si cei bogati care o duc bine si isi fac de cap pe spinarea saracilor. Piata de desfacere este foarte mare in Rusia, avand in vedere cati isi pot permite. Nu ti-ar veni sa crezi cati oameni cu potential financiar si cate companii potente se afla in mama Rusie. Nu e de mirare ca Renault investeste mai mult in Lada si isi indreapta atentia in mod vadit catre acest imperiu... sprijinind astfel proiectele lui Putin prin aliante politio-economice. Vai si-amar de ei, francezi!
By the way, conceptul lor e, de fapt, copiat dupa Audi (spatele), Nissan (interior) si Ford Fusion (fata, dupa modelul 2014-USA).