Sincer sa fiu desi este mai potenta .....Masinaria asta nu mi se pare prea sigura la cum arata ...! Sper sa nu faca vreun accident sau ceva ,ca la 1600 km/h nu mai ramane nici ***** de analize din pilot !
ps:Vechiul Thrust SSC a fost o masina mult mai atent studiata !(parerea mea)
Nu a zis nimeni ca nu are 4 roti ....dar este prea putin LATA si prea putin GREA sa nu intampine "ceva" la viteza aia de 1600 km/h ..... parerea mea! O piatra cat de mica daca calca roata pe ea sa dus ......"Vechiul" Thurst SSC era o masina mult mai lata si grea si aproape ca si cu aia au fost unele probleme.....
ps:Oricum cine se urca in asa ceva .... ori este pilot de avion supersonic ori un dement ce nu ii pasa de viata lui ..... mai ales pentru un proiect "experimental" cum sunt aceste masinarii ....
Ai inteles bine redactorul articolului a scris intai 3 roti si acum a editat 4 roti. Eu m-am luat dupa articol.
3 roti ar fi cea mai ideala forma pentru viteza, dar e extrem de periculoasa, stiu ca recordurile de viteza pe apa se fac cu barci in 3 puncte si moare lumea in draci la carma/volanul lor.
Faza asta e ca in bancul cu trabant, pastrand proportiile :-PPP
Bula isi duce trabantul la service.
- M-a lasat motorul,va rog sa mi-l schimbati.
Vine Bula peste 2 saptamani:
- Ce motor mi-ati pus, ca umblu cu el numai in zig-zag?
- Motor de stergator de parbrize (de Mercedes)
http://tepuicuprostii.com/bula-isi-duce-trabantul-la-service/
ca sa atinga viteza propusa trebuia neaparat sa mai taie din arcuri, distantiere la roti, jante pe 16 sau 17, evacuare dubla falsa, etrieri brembo lipiti peste cei originali, folii omologate, day lighturi, capace la roti wv, un eleron sa iasa in evidenta, actibild cu nike sau puma dupa preferinta si emblema turbo, si sa alimenteze din supermarket:-))))))..(la bord se asculta doar si numai Salam)
romanul tot roman ramane ahahahaha , e plin de ingineri NASA pe aici . ce tot va dati voi cu parerea cand multi dintre voi nu stiu sa schimbe o roata la masina proprie . masina aia a fost studiada de oameni care trimit rechete in spatiu de cand voi nici nu erati nascuti asa ca tineti-va parerile voastre jalnice pt voi
Recordurile de viteza pe apa se fac cu barci in 3 puncte,studiate de oameni destepti, ingineri (fapt divers is si eu acus inginer) .
Actualul record e din 1978, toti care au incercat dupa au murit incercand. Si doar niste oameni pregatiti puteau concepe barci care sa mearga cu 500+ km/h la ora.
NASA a comiso si ea, Discovery, Columbia, au murit oameni lasati pe mana a oameni foarte bine pregatiti.
E vorba de asumarea unor riscuri, 3 roti ar insemna frecare mai mica si o forma mai ascutita implicit mai aerodinamica dar e vorba sa fie si mai instabila. Recordurile inseamna asumarea unor riscuri imense. Impingerea unor caracteristici la maxim in defavoarea altor caracteristici.
De-a lungul timpului au murit foarte multi incercand recorduri de viteza.