Motorul ala nu e in V , este un VR6 (total diferit) , si cutia de tiguan nu stiu daca se potriveste pe VR6 , mai ales de diesel :D
Acum daca gresesc , imi cer scuze
În „headline” spuneţi că maşina accelerează de la 0 - 200 km/h în 4,6 secunde iar în text afirmaţi că acceleraţia de la 100 - 200 km/h se petrece în 4,6 secunde, articol de calitate ....? + că vr6 este total diferit de v6...
Eu chiar ca nu stiu de unde au ei informatiile astea.
Cel putin în anuntul de pe mobile, în descriere scrie doar:
Prima înmatriculare =EZ 12/2001
Km rulati =1.000 km
Combustibil = Ethanol (FFV, E85 etc.)
Potere = 662 kW (900 PS) PS = CP
Cutie manuala = Schaltgetriebe
Golf R33 Turbo GTX4202 Lader Tiguan Diesel Getriebe Trijekt ECU Haldex Steuerung E85/Benzin Mapping Umbau von HST 1000km Laufleistung Fahrzeug wurde komplett aufbereitet Teppich grundgereinigt Alle Plastikverkleidungen neu Keine abgerockte Ranzbude - wie NEU Beschleunigung vergleichbar mit MIG-29
Nici unde nu scrie demarajul de la 0 la 100 în xx secunde, blablablabla....
Si în baza unor poze cu niste date, se scrie un articol întreg?
De asa ceva sînt capabili numai redactorii de pe 4tuning.ro :-) ))))
Asta e demn de notat în cartea recordurilor la capitolul ABERATII JURNALISTICE :-) )))))
Sa dus pulii de suflet 4 tuning-ul asta.... Cica tot ce misca despre masini....
Titluri de tabloide.... cunostinte masini zero, o singura chiuloasa bobinele in linie dar la unghi si cica e v 6.... halal site destre masini si masini modificate mai ales cand se stie ca vw are motor vr 6!!!@ credeati ca a dat o fuga prin state sasi ia repede un v6? (Poate am exagerat cu statele) scimbativa stilul articolelor si mai interesativa si voi de masinile astea... ca unii dintre voi sunt cam paraleli.... respect pentru masina si pentru cel ce a investit in ea.
N-are rost sa te mai înervezi!
Se pare ca sînt o adunatura de copilandrii care nu fac alt ceva decît sa publice articole care sa provoace cearta si discordie iar la capitolul masini sînt mai afoni ca catzelul meu Yorkie :-) ))))
PS
Masina nu este facuta de el ci de o firma de tuning austriaca numita H.S.T.:
http://www.turbotuning.at/
poate a uitat sa apese tasta ,,R'' dupa ,,V'' sau poate nu a mers tasta sau poate sa referit la pachet adica iti mai da un motor V6......NEEEE sigur is niste inculti la capitolul A U T OOOO
Linkul pentru clarificari:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-golf-wien/202751628.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14%2C55%2C40&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=334&minPowerAsArray=KW&negativeFeatures=EXPORT&noec=1
Îmi place descrierea datelor din anuntul de pe mobile :-)
Jos, ultimul rînd, scrie:
"Beschleunigung vergleichbar mit MIG-29 "
tradus:
Demarajul este comparabil cu un MIG 29
Ca a fost preparata la o firma eram sigur, nu faci 900 de cai in gradina din spate dandui fan cu furca, dar am crezut ca are un proprietar " civil" daca pot spune asa.
Orisicum, este un perfect sleeper, si dovada ca se pot face si masini de genul asta, nu doar gtr-uri supre si alte nebunii. E frumos din cand in cand sa mai vezi cate una din asta. Ma face curios de ce are pretul doar de 30000? Ma face sa ma gandesc ca are probleme de fiabilitate, sau nu a fost facuta 100% ca la carte, sau ca ultima instanta poate chiar nu exista o piata puntru masinile de genul. Era sa frumos sa avem ceva mai multe detalii legat de componente si istoric (cand zic istoric ma refer la istoricul modificarilor si cursul lor)
Posesorul este în AUSTRIA, mai exact în Viena.
În ultima vreme se vad tot mai multe "bombe" din astea cu 900 CP + si street legal, nu numai în Austria ci si prin Germania. Nu cred ca fiabilitatea sa fie un motiv de vînzare. Baiatu are bani (sau poate chiar lucreaza în firma te tuning care a facut-o), a terminat proiectu si acum o vinde sa-si scoata investitia si se apuca de alt proiect. Chiestie de hobby.
Poate n-ar fi o ideea rea sa iei numarul lui de telefon notat în anuntul de pe mobile:
Tel.: +43 (0)681 81286884
sa-l suni (precis stie engleza) si-ti poate respunde la toate întrebarile pe care le ai.