Kia cee’d primeste un motor 1.0 turbo si cutie DSG pentru lupta cu europenii Masini noi 20 Februarie Kia cee’d primeste un motor 1.0 turbo si cutie DSG pentru lupta cu europenii
Toate comentariile (9):
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
interesant competitor pentru 1.0 ecoboost.... mi-ar placea sa stiu si turatia pentru cuplu si putere
20 feb 2015, 14:35
+1
tibi_geo
39 comentarii 57 puncte
deja se exagereaza cu motoarele mici fortate sa scoata cifre mari...
20 feb 2015, 15:16
+2
512 comentarii 988 puncte
Pe piata asta exista doar Astra si Megane. Restul is urate... Golf-ul compenseaza aspectul cu prin calitatea materialelor de la interior.
20 feb 2015, 15:51
-2
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Dupa parerea mea o asemenea masina cu motor de 1.6 este ideala. Nu vad de ce se apeleaza la motoare in 3 cilindri care nu au nici macar fortele primare echilibrate... Atata timp cat sunt firme care folosesc si motoare de peste 6 litri, nu vad rostul motoarelor <1.6 Daca tot vrem sa fim ecologisti, hai sa ne ecologizam cu totii, putin cate putin. Mai au putin unii si ajungem sa punem motoare de drujba pe masini !
20 feb 2015, 19:13
+2
sebach22
209 comentarii 359 puncte
aceste masini cu motoare mici se adreseaza celor care evidentnu isi permit cele de 6 l.... si acum, lasand la oparte supermasinile de peste 100.000 euro, care mai au litraj atat de mare? toti producatorii folosesc motoare supraalimentate cu una doua sau chiar trei turbine. AMG va micsora litrajul la unul dintre motoarele cele mai mari, BMW pe toate M are motoare turbo....deci se poate. si acest lucru aduce dupa el un motor mai usor, cu o putere destul de multumitoare. Da, ai dreptate cand spui fiabilitate...dar acum toti producatorii scot masini noi la fiecare 2 ani.. nimeni nu isi mai cumpara masina pe viata. Eu am condus pro ceed de 1.4 109 cp. am vandut.o la 140000 km si pe langa revizii nu am schimbat nimic la ea.
22 feb 2015, 18:52
+2
Joha
21 comentarii -20 puncte
cutia se numeste DCT nu DSG. DSG este la grupul VAG. va rog corectati
21 feb 2015, 12:25
+4
30 comentarii 50 puncte
Are dreptate Ilie George Tiberiu. De ce ***** ne ducem in jos ? De ce se baga motoare mici si se supra-alimenteaza ? Ce se obtine cu rahaturile astea mici ? O economie de 1 l ? Si de disconfort ? Ce simti cand bagi picioru-n ea ? Lipsa. Aia simti. Da-o *****lui de treaba. 1000cmc Turbo 120 cai 172nm ? Pai eu la Clio-ul meu am 65 de cai si 162nm . Este diesel, este adevarat. Dar da-o-n mama ei de treaba. Si fiabilitate ? Canci. Scuzati expresia neacademica.
21 feb 2015, 15:19
+6
tibi_geo
39 comentarii 57 puncte
nu mai exista fiabilitate,doar marketing.omul de rand crede ca face economie cu motoare mici supraalimentate,producatorul ii ofera ce doreste.economia aici e doar o iluzie.la fel si performanta e tot o iluzie,ce plaja de cuplu pot oferi acele 3 pistoane?ce fiabilitate poate oferi acest motor care chiar daca are destule tehnologii moderne tot e foarte fortat? o sa ajungem sa umblam cu motoare de drujba supraalimentate unde turbina va fi de 2 ori cat motorul :))
21 feb 2015, 18:04
+2
costibontea
98 comentarii 244 puncte
Intr-adevar cum scria cineva mai sus marketingul a impus aparitia unor motoare din ce in ce mai mici. O sa vedeti ce deaseluri vor mai aparea in urmatorii ani. Oricum substratul aparitiei lor nu cred ca este un consum mai redus pentru ca asta nu se intampla, va asigur. Am condus mototoare supraalimentate si nu asigura nicidecum economie de combustibil si nici performantele nu sunt sclipitoare, dar au un mare avantaj la taxe: taxa de mediu este redusa, ceea ce ne dorim cu totii, impozitul este redus, asigurarea obligatorie, in curand si rovigneta va fi aplicata dupa mai multe criterii, iar atunci cei cu motoare sub 1 litru vor fi net avantajati.
23 feb 2015, 09:27
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »