Atentie la tepele cu masini second-hand Volkswagen, Audi si Skoda din targurile auto! Vanzari / Economie 5 Octombrie Atentie la tepele cu masini second-hand Volkswagen, Audi si Skoda din targurile auto!
Toate comentariile (10):
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
E foarte interesant cum 4tuning da sfaturi, cata vreme situatia e incerta si nu e reglementata sub nicio forma.Stirea cum ca RAR nu emite carti identitate pentru aceste masini am auzit-o si eu, dar ca ea sa isi produca efectul trebuie sa fie REGLEMENTATA de o lege, ordonanta de urgenta, bla bla. RAR nu este stat in stat si deci trebuie sa sa se supuna contextului legislativ din Romania, asa ca pana cand apare un articol publicat in monitorul oficial, articolul asta, ca si multe altele de pana acum, valoreaza fix 0 barat.Apoi poate imi explica si mie tot 4tunig cum e cu motorul de 1.2 TDI,c a e prima data cand aud de el.
05 oct 2015, 14:26
+8
4 comentarii 11 puncte
Nu te contrazic, dar RAR-ul din cate stiu eu incadreaza un autoturism intr-o anumita categorie conform normelor UE(eur1,2,3,4,5 etc)nu dupa emisia de Co2 reala a fiecarui autoturism in parte, ci dupa datele furnizate de respectivul producator despre lotul respectiv de autoturisme.Exemplu:mi-am cumparat in 2008 un autoturism din Germania cu norma de poluare euro2(scria clar euro2 pe carte)La RAR am avut surpriza sa constat faptul ca ei au incadrat autoturismul la ,,non-euro''Am intrebat cum au facut-o(m-am gandit ca o fii motorul paradit si polueaza)Raspunsul a fost:dupa informatiile despre respectivul lot de la producatorul auto.Masina mea avea instalat un catalizator aftermarket.Am facut o plangere la sediul RAR din capitala mi-au facut testul de fum si surpriza,masina aproape se incadra la euro3.Nu stiu daca se mai procedeaza in continuare la fel,n-am mai inscris alt auto in RO sunt stabilit in alta tara,dar daca e asa,normativele lor nu pot fii aplicabile avand in vedere faptul ca totul este ambiguu.Stiu totusi ca exista asa numitul,,TEST DINAMIC''pe baza caruia se poate stabili inclusiv norma euro de poluare(costa in jur de 1000 de euro)Asa se inscriu masinile aduse din SUA,etc
05 oct 2015, 16:35
+1
28 comentarii 44 puncte
Doamne-fereste-ne de bloggerii care posteaza pe aici... ce aberatie de articol. Domnule autor, contrazici propriile cuvinte cu citatul de la RAR, unde scrie clar ca masinile deja inmatriculate in Ro sau implicit in UE, vor primi carte de identitate in Romania. DOAR cele noi din stocurile dealer-ilor (cele aproximativ 300 vehicule) nu vor primi carte de identitate. Deci mai lasa-ne cu parerile tale suparate vis-a-vis de vw si masinile din grupul vag. Deci, ca sa intelegem, RAR emite CIV pentru masinile VAG in circulatie si deja inmatriculate in UE. Nu emite CIV pentru masinile noi din stocurile dealer-ilor. PS. Nu sunt de partea VAG, nu am masina sh de vanzare si nici nu incerc sa vand vreuna, dar ma enerveaza dezinformarea in genul Antena 3.
05 oct 2015, 15:17
+9
morghen
31 comentarii 24 puncte
"4tuning" e nemultumit de vw pt ca a avut masina de redactie o petarda ieftina probabil si manarita de miticii de la reprezentanta din, evident, bucuresti. Cand a aparut chestia asta cu diesel gate-ul, de bucurie, "4tuning" a dat de baut 2 ape minerale la 2 vecini de bloc care au fost pe faza. Mai mult, "4tuning" era vw-ist convins inainte de tzapa..de aia si-au luat vw...si s-au ars cu o petarda de masina si acuma cineva e frustrat(in mare parte pe buna dreptate dar nu complet). Culmea e ca tot mapamondul stia si stie ca motoarele cele mai mici de la vw sunt slabe si nu accepta abuz deloc si nici kilometrii multi. Golf 4 cu motor de 1.4, golf 3 cu motor de 1.4...si golf 2 si 1 cu motoarele alea de 1.3 sunt la fel de praf...praf in sensul ca nu se poate trage de ele ca de un 1.6 sau de un 1.9 diesel. Alea sunt masini pt domnisoare sau babe care fac 3-5 mii de km pe an duminica la biserica si de 2 ori pe deceniu la ginecolog. Dar tentatia de a plati asigurare, vigneta si impozit mic e mare...si uite asa se confirma vorba ca economiile scumpe nu sunt tocmai cel mai fain lucru :) legat de diesel gate...abea astept sa vanda prostii masinile noi mai ieftin...numai asa face si romanu un pas in fata. Din cate teste am vazut diferenta de putere intre normal si modul test este de vreo 10%, egal cu zero la cei 115 cai sau cat or avea...deci cat pot sa fie de poluante mai da-le **** de masini ca nu sunt Saviem...atata ne agitam pt banii statului...in timp ce furam maxim si noi(vezi masini pe bulgaria de exemplu)...ipocrizia e maxima in cazul celor care sar cu gura pe vw pt mizeriile pe care le-a facut.
05 oct 2015, 15:32
+13
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
o reprezentanta de vanzare si service a unei marci, nu poate sa "manareasca" o masina altfel decat cere sistemul generat de fabrica.Totul e electronic si se poate vedea.Nu mai e ca inainte.
05 oct 2015, 18:19
0
2 comentarii 7 puncte
Toate toate articolele sunt scrise pentru a aduna cat mai multe vizualizari ,care desigur se transforma in bani. De aici si titlurile bomba, urmate de niste articole de tot r****ul. Ce e mai rau este ca autorul articolului o sa ajunga sa si creada ceea ce scrie.
05 oct 2015, 16:37
+2
hirig
609 comentarii 1017 puncte
"Ramai cu ea in parcare" Haha!! "Bine ati venit in Bulgaria!" Asta multi o sa vada atunci.
05 oct 2015, 21:09
-1
4 comentarii 7 puncte
Cred ca cei mai mari "tepari" sunteti voi cu articolele false...
06 oct 2015, 09:06
+5
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Na stai sa fie si mai "decorat" articolul. Uite, asta tocmai 4tuning l-a postat cateva zile in urma. Acuma se contrazic total: "RAR a blocat vanzarea masinilor VW cu motor Euro 5 noi Registrul Auto Roman a blocat temporar emiterea de carti de identitate pentru masinile VW cu motorizare Euro 5 noi, despre care conducerea grupului german a transmis ca ar avea instalat un soft pentru pacalirea testelor de noxe. Situatia este una temporara si nu se aplica in cazul soferilor care vor sa obtina o carte de identitate pentru o astfel de masina rulata si nici in cazul celor care isi doresc o carte de identitate pentru masinile VW cu motor Euro 6. Oficialii RAR spun ca este vorba despre maximum 200 de masini Volkswagen cu motoare Euro 5 noi, aflate in stocurile dealerilor marcii." Articolul: http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/efectele-dieselgate-in-romania-cate-masini-vw-sunt-afectate-si-ce-sanctiuni-pregateste-statul-27855.html
06 oct 2015, 19:41
0
srulz
19 comentarii 26 puncte
"... dar cert este ca daca cineva isi cumpara acum dintr-un targ auto sau de pe internet o masina Euro 5, marca Volkswagen, Audi, Seat sau Skoda fabricata intre 2008 si 2015, cu motoarele mentionate mai sus, o sa ramana cu ea in parcare, pentru ca nu o va putea inmatricula...." - NIMIC MAI FALS !!! AZI RAR ELIBEREAZA CIV PENTRU ORICE AUTO VAG EURO 5 SECOND-HAND INMATRICULAT IN UE !!! Singura teapa e, minciunile unor autori de articole de 2 lei...
06 oct 2015, 17:14
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »