e mult mai rapida man logic! Asa arata un hyper-car adevarat, nu Veyron care are 16 in V si 4 turbine si mai are si 2 tone !:-J
14 iun 2010, 19:48
0
comentarii
puncte
GUTA cand te plimbai tu cu LOGANU tau prin sat asa cu degetu in nas ai avut o revelatie :Hennessey este mai rapid ca Veyron ! De unde sti ma tu ca e mai rapid ? ai vazut vreun test ?
ba e ...adica o sa fie !uite iti arat una mai "a dracu" de 10 ori ca asta si e de serie!
www. http://www.vectormotors.com/ bagati un ochi aici si vedeti puterea si performantele unui VECTOR WX8 !
inca nu a iesit pe poarta nici macar una si deja e de serie?
ca sa ajunga de serie mai trebuie sa fie si cumparata.
ca performante jos palaria, dar o chestie ma amuzat, variantele de 10 litri accelereaza de la o la 60 mph in 2,3 si 3,5 s, iar variantele de 7 litri in 2,7 secunde.
sau probabil asa au estimat ei
Fratilor..va ganditi ca tot Bugatti ramane cea mai tare pt ca a fost conceputa ca masina sa fie buna in curbe, pe loc drept si la franare [ gandita din toate punctele de vedere ] doar are 1001 CP.. pe cand aceasta masina nu are performantele de franare a unui Bugatti.. si daca le pui amandoua pe o pista, sa vezi care scoate un timp mai bun, o sa ramaneti surprinsi ca Bugatti v-a castiga. Aici e comparatie intre: tehnologie si ani de cercetare [ Bugatti ] cu -- NEBUNIE [ Al 2 lea pretendent ] :) .. da .. pe loc drept e nemaipomenita masina..dar inainte sa faceti o diferenta intre Bugatti si Hennessey, cautati aici pe site cele 4 filmulete prin care arata cat a durat si cum a fost construit Bugatti Veyron.
Ca un fapt divers, masinile cu tractiune integrala nu o sa detina niciodata recordul pe un circuit anume(ex.Veyron, Murcielago, Gallardo, R8, GT-R, etc.).Rare sunt exceptiile cand acestea pot domina, numai in cazul in care circuitul este predominant in linii drepte si deficitar in curbe. De aceea modelele acestor masini motificate pentru cursele GT au eliminata tractiunea fata.
Discutia este mai lunga referitoare la putere/greutate/tractiune 2x4 - 4x4/ si mai ales aerodinamica. Asta e cea mai mare problema; aerodinamica intra in joc la vitezele pe care le dezvolta astfel de bolizi. Am observat ca au imprumutat ideea cu aripiora eleron ;) de ce oare?
iarasi prosteasca discutie gen "bugatti veyron a belit-o...hihahahiha"...stau si ma amuz ce tampenii de vb scoase de la pusti intre 15 si 20 de ani(toate astea dupa vocabularul messului).cand o sa inteleaga populatia ca bugatti-ul veyron e o masina EXCLUSIVISTA.existau masini mai rapide dinaintea lansarii lui,dar nu erau de serie.ei au intrat in cartea recordurilor ca a fost prima masina de serie care depasea bariera de 400kmh si aia 1001 cai scosi de motorul lui simbolizeaza ceva,cu toate ca se puteau scoate 2000 de cai fortati fara stres din motorul lui.venom e masina de care e construita pe baza curselor si nici de cum pt lux si confort,de aia bugatti-ul este inca singur in ring la categoria lui pt ca pe ei nu ii mai intereseaza timpii ci prestigiul.asa ca nu mai incurcati borcanele.sunt fan lamborghini si japoneze si cu modificari se pot "pisa" pe veyron dar deocamdata nici un a nu se compara cu el...