SSC bate Veyron SS numai prin greutatea sa scazuta ! 800 + KG in plus pe Veyron !Nu are nici o sansa...vorba lu b13 : SSC e F-16 fara aripi iar Veyron e B52 bommer!=))
Ma prietene tu ai fost scapat in cap cand erai mic ! Taci **** din gura , mama ce incult esti frate ! Stii tu ma ca nu are nici o sansa ? Le-ai testat deja ! Rezuma-te ma carti de colorat si numai polua topicu cu "parerile" tale de 2 lei ! Nu are nici o sansa ....:)) esti o gluma proasta !
Si voi vad ca erati impreuna cu YGD cand ati testat masinile ! Gresala mea nu am stiu ca erati si voi , credeam ca le-a testat singur ! Fratii DOP si DAMIGEANA s-au ofensat , mai bine ati da un raspuns la subiect si v-ati vedea de treaba voastra !
Bine ca ai testat tu masina aia care seamana a cutie de conserva, numita Bugatti, si stii ce e cu ea. Nici pe Nuerburgring nu au bagat-o, ca pe orice supercar ce se respecta si vrea sa dovedeasca ceva, e o locomotiva pentru show off, atata tot. Sincer, ca si masina sport eu as paria pe SSC. Nu te mai exprima in legatura cu incultura altora pe baza unei afirmatii despre o masina, ca o sa pari tu insuti incult, nestiind sa folosesti cuvintele in contextele necesare. Ti-as mai trage si eu o injuratura, dar vad ca te injura toti, si mi-e mila. Domnu cu tine!
Eu nu am spus milosule ca este sau nu mai buna ! Daca aveai mai mult de 1 neuron poate iti dadeai si tu seama la ce am facut eu referinta ! NU am spus ca este mai bun Veyronul sau mai frumos .....momentan au fost facute public doar cateva poze si ceva detalii motorizare , etc...si ca nu ai de unde sa sti ca este mai rapida , buna ! Esti penibil , ai paria pe o marca auto care are 10-15 istorie automobilistica ! Asta este toata lumea este cunoscatoare aici si toti au testat masinile innainte sa apara !
dupa cum ai si nickul ....nu ai nici macar o idee VAG-a despre lumea masinilor ! in lumea ta idioata din nastere masinile performante au 50 de tone ,700 cilindrii in V si 1000 de cai !dar n ute-a invatat mamaica ca o masina performanta se rezuma la kg/cal putere! si aerodinamica!
degeaba ti cu veyronul ( cu o megalomanie inginereasca ) ca vine o masina bine construita si usoara + o putere superioara si face ceva de sus pe Veyronul tau )! exemplul e mai sus ratatule!
YGD-sef = COCALAR , daca pe tine te invata maicata cat de bune sunt masinile este clar ! Cand ai zis " Veyronul nu are nici o sansa " se vede ca ai cunostinte mari despre masini ! Asa sunt toti pe aici , fani inchipuiti ai unor masini care nici nu le-au vazut pe viu !
VAG-ule iti da cineva bani sa tot ridici veyronul ? a zis omul o parere, iar parerea ta e alta.. astea nu sunt "masini" sunt obiecte facute sa mearga nu repede foarte repede..
Si uite asa vor americanii sa iasa in evidenta:) poate o sa fie mai rapida, dar la fiabilitate si lux nu o sa ii intreaca niciodata pe Europeni.
P.S. da stiu ca am ceva cu masinile americane.
o zi buna
sincer... masina asta nu are identitate. Arata ca o combinatie intre mai multe alte proiecte... am I right, or am I right? Ok... arata spectaculos, dar oare asa o sa arate si varianta de serie?
Când am citit 275 MP/h mi s-a ridicat părul pe spate... Frate ce eleron, ce stopuri, ce difuzor, ce spoilere, ce faruri...
Din profil zici că e rachetă !! Uau, oare cum o fi, frate, să te duci la o petrecere şi să te dai jos din nebunia asta... VREAU SĂ O TESTEZ!!!!!!!!
Incomod ochiului ?
Nu are identitate ?
mai sa fie ...
aproape 200 cai in plus fata de Veyron si cu 700 daN in minus si arata de parca e scoasa din Final Fantasy .
Daca se poate sa bage in faliment divizia de la VW ( aia care se da drept Bugatti ) .
Sincer , nu stiu cum ai ajuns la concluzia ca daca un designer scoate o masina si s-a mai inspirat din propriile proiecte anterioare de unde clar a capatat experienta , masina nu are identitate .
Dar daca e sa o iau ca tine , Porsche ce face ? Panamera , Cayenne ? Banuiesc ca si astea sunt fara identitate , ca doar nici vorba de design revolutionar , doar masini sport umflate sau alungite. Mult mai dezastruos fata de masina asta.
ar fi fost mai bine ca designer-ul sa se bazeze pe fostul proiect SSC si sa-l faca extrem (dar intr-un fel sa pastreze stilul companiei). In cazul asta... parca a facut un supercar pe kre il visa knd era mic, park l-a facut pt el. Daca lucrezi pt o alta companie, faci ceva care sa-i reprezinte (ok, logic k trebuie sa se vada si stilul tau)... dar nu cred k ar fi normal sa faci ceva kre sa t reprezinte p tine. Ok... dak era compania lui era altceva. Intelegi? In plus, acum J. Castriota e seful de design la Saab... inseamna ca urmatoarele modele o sa aiba influente din fostele lui proiecte?
Am inteles , ai dreptate dar cred ca i-a placut si lui Shelby de a dat unda verde si este posibil sa fie un design impus de necesitate nu doar de dragul frumosului . Personal imi place mai mult ca primul SSC .
si mie! Si tu ai dreptate... e posibil. In plus americanilor le cam place orice. Ma uitam acum... tot Jason Castriota a conceput si Maserati Birdcage 75th, care este exceptional
Ca sa fiu in ton cu ce se discuta pe aici veyron praf GTR rullz :)).
Acum trecand la lucruri mai serioase, din punctul meu de vedere, veyron si aero 2 sunt clase diferite. veyron e un GT cu performante de supercar, iar aero 2 e un supercar veritabil.
Deci.... am vazut cativa fani Veyron care nu pot accepta ca poate fi ceva mai bun ca el eh na asta e.... Pana la rezultatele oficiale ramaneti in suspans.Iar ca forma e o forma extraordinara care cred ca starneste curiozitate iar Veyronul fata de SSC 2 arata cam anost. PAREREA MEA.. (Si cred ca e reala)
Bai fratilor...la urma urmei nu va mai certati atat....sunt 2 masini incredibile...apropiate ca performante dar total diferite dpdv al designului.
Eu le-as multumi inginerilor care au dus la materializarea amandurora pentru ca ne delecteaza ochii si imaginiatia cu asa minunatii.
Fiind mai cu picioarele pe pamant....asa cum alt utilizator spunea ........GTR rullz..!!!!!
Ce penibili suntem...ne injuram fara a sti cum sa scriem corect pentru 2 masini la care nici nu putem visa . Aici este o discutie cu tema tehnica nu concurs de injosiri. Personal nu pariez pe nici o masina. Bugatti Veyron este o masina care ruleaza, se vinde si chiar merge la parametri anuntati. SSC-ul este un nou concept, mult mai usor si normal cu o aerodinamica mult mai indepartata de a unei masini pentru a sta la sol, dar cu un cuplu mai mic decat al Bugatti-ului. Sa lasam primii posesori sa isi spuna parerile. O zi buna tuturor.
Eu nu inteleg de ce de fiecare data cand vine vorba de Veyron vs "alta masina" va apucati sa va certati :)). In fine... parerea mea e ca PROBABIL SSC-ul o sa bata recordul DE VITEZA al lui Veyron, alte comparatii intre cele 2 masini nu stiu daca se pot face.
Atentie...Shelby SuperCars Inc. nu are nici o legatura cu faimosul Carroll Shelby si a sa companie Carroll Shelby International...astia sunt niste baieti care merita toata stima daca i-o trag la poponet Veyron-ului si companiei mama VAG.