Edwin Keleti si Victor Ponta vor participa in 2011 cu un Mitsubishi EVO X Campionatul National de Raliuri 7 Martie Edwin Keleti si Victor Ponta vor participa in 2011 cu un Mitsubishi EVO X
Toate comentariile (8):
5 comentarii 0 puncte
dah, e clar, daca e vorba de "transmisie" INTEGRALA, noua inventie a autorului articolului, nu mai este nimic in plus de comentat. Si totusi suntem pe un site de tuning plin de specialisti, nu pe un site pt femei: romantica sau altele... Jos palaria.
07 mar 2011, 14:28
-2
LeonvsTiger
73 comentarii 36 puncte
dar ce nu iti convine, probabil dupa tine este "tractiune" integrala sau ce? dar daca nici un campion din raliul Romaniei, nici autorul nu stiu, poate ne inveti tu mai bine
07 mar 2011, 14:57
0
211 comentarii 74 puncte
Nu mai comenta daca esti prost facut gramada.
07 mar 2011, 15:16
0
bogdan gba
103 comentarii 242 puncte
Ce intelegi tu prin transmisie? ca se pare ca nu prea cunosti. Macar inainte sa ataci autorul articolului, trebuia sa cauti pe gugal "ia ma sa vad, exista asa ceva?" si ai fi vazut ca multi folosesc acest termen de Transmisie Integrala... chiar si in limba engleza, pe site-uri straine se foloseste. On-topic: Bravo lor pentru aceasta EVOlutie ;) Totusi se stie ca anul acesta Vali Porcisteanu o sa fie campion :P
07 mar 2011, 15:26
0
21 comentarii 6 puncte
Edwin Keleti As vrea sa comentez dar nu am User...si acum nu am timp sa-mi fac pentru ca plec la jogging. Daca poti tu sa postezi asta din partea mea, ar fi ok: "Este TRANSMISIE si nu TRACTIUNE, pentru simplul fapt ca rotile din spate nu pot TRAGE ci ele imping! Deci nu au cum sa fie roti TRACTOARE! In franceza este mult mai bine definita semantica. Masinile cu punte motoare fata sunt TRACTIUNI, cele cu punte motoare spate sunt...PROPULSII iar celelalte sunt INTEGRALE" Revin cu mare placere pe seara! P.S.dupa ce imi fac USER mi-ar face placere sa stau la povesti cu pasionatii de pe 4tuning! Un site super!
07 mar 2011, 15:48
+3
phanes
151 comentarii 250 puncte
te asteptam cu mare drag... poate asa mai explici astora ce mai inseamna masina si ce e vis din nfs... k eu m`am saturat sa dau expliktii pustilor sau celor care au calcat vreeodata pedala mai tare si stiu c e aia masina...innainte sa imi sariti in capul meu cu replyuri, studiati mai intai si apoi mai vb... eu am facut o fac in domeniu si nu is ing auto degeaba dupa nuj kti ani de fac si restu... k nuj cati dintre voi s`au urcat makr la volanul unui evo x, apoi sa mai cunduca unu sa stie ce poate masina asta... eu am experimentat cam 60-70% din ce poate p un traseu de raliu de macadam si am ramas masca... cu un evo pregatit de raliu habar nu aveti de ce e in stare masina asta... overall... excelenta alegere;)
08 mar 2011, 13:10
+1
81 comentarii -1 puncte
imi spuneti si mie cam ce inseamna configuratie pentru grupa n4 si pentru grupa r?si ce diferente sunt intre aceste grupe.raspuns de la un specialist daca se poate.respect pentru echipaj.
07 mar 2011, 22:49
0
1 comentarii 1 puncte
Salutare! Ma bucur sa ma alatur acestei comunitati de tuning! Este un segment extrem de interesant in universul auto si ma bucur ca este in crestere! Nu o sa mai repet justificarea termenului "transmisie integrala" in dauna popularului "tractiune integrala", o sa mai adaug doar ca AWD si 4WD fac referire le "DRIVE" nu la "TRACTION"... In ceea ce priveste grupa R, aceasta este un nou concept si o noua structurare a grupelor dorita de FIA inca de cativa ani. Anul acesta chiar a decis o intreaga echivalenta intre grupele anterioare si diversele clase ale grupei R. Detalii gasiti pe www.fia.com FIA a decis acum cativa ani, din cauza faptului ca existau doar 2 xonstructori care sa implicau la grupa N - unde masina de strada din care deriva cea de curse trebuie sa fie arhitectural (turbo+4x4) identica cu cea de curse, sa inventeze grupa S2000, in ideea de a momi si alti constructori interesati sa se inscrie si sa dezvolte masini de raliu. Din start a fost vorba de o strutocamila, masinile de S2000 fiind adevarate "bombe" de grupa A (adica cu mai multe libertati tehnice) si care au ridiculizat efectiv grupele N (mai aproape de masina de strada). Acum, grupa R4 se doreste a repara intr-un fel aceasta discrepanta si acorda mai multe libertati unei maini de grupa N4 astfel incat sa fie mai competitiva in raport cu cea de S2000. Diferente principale fata de o grupa N "curata" ar fi: usi spate din material compozit, geamuri din policarbonat(in afara de parbriz), posibilitatea renuntarii la aeroterma si la diverse subansamble de sub plansa de bord, modificari la capote, alte prinderi ale amortizoarelor fata si spate pentru a creste cursa acestora si unghiul de ancorare, in viitor si o comanda secventiala a cutiei de viteze, etc. In principiu ar trebui sa se castige undeva la vreo 65 kg in cazul unui Evo 10, ceea ce este destul de mult! Sper ca am fost suficient de clar si astept sa mai dialogam pe teme auto! Ma gasiti si pe facebook! ;-) (http://www.facebook
09 mar 2011, 17:52
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »