Nissan GT-R R32, cu 1170 CP sub capota: La vanatoare de supercaruri

Nissan GT-R R32, cu 1170 CP sub capota: La vanatoare de supercaruri
Chiar daca iconicul Nissan Skyline GT-R R32 si legendarea sa motorizare RB26 si-au luat ramas bun de la industria auto in urma cu o buna perioada de timp, obsesia companiilor de tuning pentru perfectionarea celor doua simboluri ale Tarii Soarelui Rasare nu a disparut complet. Ba din contra: inca se simte din plin.
Distribuie pe Facebook

Lamborghini, Ferrari, Porsche, iar lista poate continua la nesfarsit. Exista numeroase optiuni din care sa alegi atunci cand vine vorba de achizitionarea unui autoturism de inalta performanta, insa intotdeauna vor exista si cativa pasionati care isi vor gasi placerea in "construirea" unui rival pentru supercarurile italienilor si / sau germanilor.

Printre acestia se numara si japonezii de la Endless, specialistii celebrei companii de tuning din Tara Soarelui Rasare luand la "slefuit" un exemplar al clasicului Nissan Skyline GT-R R32 si conferindu-i toate ingredientele necesare de care avea nevoie pentru a tine piept chiar si celor mai mari provocari ale noii industrii automobilistice.

Nissan GT-R R32, cu 1170 CP sub capotaNissan GT-R R32, cu 1170 CP sub capota

Nissan GT-R R32, cu 1170 CP sub capota

Cum nu exista nici o descriere mai potrivita a acestui proiect de tuning decat insusi cifrele, numerele si valorile sale maxime, ei bine... iata si principalele atractii din cadrul fisei cu specificatii tehnice: o putere totala de pana la 1.170 CP, undeva in jurul a 1.029 de Newton-Metri in dreptul cuplului maxim si, in ultimul rand, un timp de noua secunde pentru realizarea sfertului de mila - la care mai putem adauga si viteza la iesire, de aproximativ 274 de kilometri pe ora.

Secretul din spatele acestor performante? La fel ca in cele mai multe dintre cazuri, cheia reusitei japonezilor de la Endless consta in propulsorul cu sase cilindri si capacitate de 2.6 litri ascuns sub capota, ce atrage atentia tuturor celor din jur prin turbinele sale de dimensiuni mai mult decat generoase. Turbine Trust TD06SH-25G, ce lucreaza la o presiune de 2.3 bar, mai exact.

Nu vor trece insa neobservate nici tevile polisate ale sistemului de admisie, acestea impreuna accentele de violet aprins prezente la nivelul motorului dand nastere unui contrast unic. Pentru cei interesati exclusiv de modul in care functioneaza, tinem sa mai precizam ca RB26-le din cazul de fata s-a mai ales si cu un nou set de interne, majoritatea acestora purtand semnatura specialistilor HKS. Toate acestea vor ajunge insa de domeniul trecutului la vederea instalatiei Nitrous Express, respectiv auzul sistemului de evacuare realizat din titan. Sau, cel putin, asa avem noi impresia - chiar daca este destul de posibil sa ne si inselam.

Nissan GT-R R32, cu 1170 CP sub capota

Nissan GT-R R32, cu 1170 CP sub capotaNissan GT-R R32, cu 1170 CP sub capota

Daca diferentele de ordin tehnic si mecanic sunt extrem de vizibile, nu acelasi lucru se poate spune neaparat si despre aspectul estetic, cu toate ca prelungirea destinata spoilerului fata, capota din fibra de carbon a motorului, respectiv portbagajului si oglinzile extrem de aerodinamice iti vor da ceva de gandit. Asta in cazul in care nu ai apucat sa remarci intercooler-ul urias ori impresionantul sistem de franare - accesorizat cu discuri de pana la 355 de milimetri, plus etriere cu pana la sase pistonase, ce se ascunde in spatele unor jante pe 17 inci, marca si modelul Buddy Club P1 Racing.

Cat despre interiorul acestui Nissan Skyline GT-R R32, ei bine... roll cage-ul in opt puncte deconspirat de geamurile din policarbonat ne spune intreaga poveste a proiectului celebrei companii de tuning din Tara Soarelui Rasare. Nu de unul singur, ci impreuna cu scaunul Recaro de tip scoica, instrumentele de bord aditionale si, bineinteles, alaturi de butelia de NOS.

Pentru intrebari si raspunsuri, fotografiile existente ar trebui sa fie arhisuficiente. Daca nu, atunci tinem sa precizam ca lista cu imbunatatiri mai include in componenta sa - pe langa modificarile anterior enumerate, si o transmisie secventiala cu sase rapoarte si ambreiaj HKS, plus diferentiale cu alunecare limitata atat pentru puntea fata, cat si pentru cea spate. Asta pe langa suspensia ajustabila de la Veilside, da?

Nissan GT-R R32, cu 1170 CP sub capota

Nissan GT-R R32, cu 1170 CP sub capotaNissan GT-R R32, cu 1170 CP sub capota

Credit Foto: SpeedHunters

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (23) Poze Nissan GT-R R32, cu 1170 CP sub capota
mai multe